Humpe 21.04.2008 11:56:41 | |
---|
Eli homman nimi olisi seuraava. Tarkoitus olisi kortoittaa hyviä ja edullisia ruoka paikkoja eri kaupungeissa Itse suosittelen kalliossa olevaa sivuraide nimistä paikkaa jossa pitsa ja iso kalja maksavat 10€. Taas jos kurikkaan joskus joku öksyy niin markun herkku krilli on ykkönen. |
Humpe 21.04.2008 12:01:45 | |
---|
|
Miuq 21.04.2008 12:23:52 | |
---|
voisi olla hyvä sisällyttää aiheeseen myös huoltamot, joista saa hyvää kahvia/pullaa/ruokaa/etc. olennainen asia tuolla tien päällä liikkuessa. pyörä pyörii mutta orava on kuollut. |
puusormi 21.04.2008 13:08:10 | |
---|
Saapiko lähettää terveisiä? |
Simo78 21.04.2008 13:20:22 | |
---|
Itse suosittelen kalliossa olevaa sivuraide nimistä paikkaa jossa pitsa ja iso kalja maksavat 10€. Itse en taas suosittele sivuraidetta kenelläkään!! Jos ei meiningi ole yhtään viime käynnistä muuttunut. Kalliosta löytyy huomattavasti parempia paikkoja ihan siitä vierestä/läheltä, tai siis melkeinpä jokainen muu pitseria on tota parempi. Esim. cafe del mar, mäkikupla, kolme kaisaa(vastapäätä sivuraidetta), kallion hovi(pitsa halpaa, ei parasta). Paras pitsapaikka Kalliossa: Mare Chiaro-->pitää soittaa etukäteen ja jos tuoli oven edessä ÄLÄ astu sisään! Ruoka legendaarisen hyvää ja omistaja vähintään yhtä legendaarinen=) |
Pieni rumpalipoika 21.04.2008 13:38:36 (muokattu 21.04.2008 13:39:26) | |
---|
Itse en taas suosittele sivuraidetta kenelläkään!! Jep. Pitsat on perseestä, mutta Sivuraiteen hampurilaisateriat ovat ihan ok. Vähän laadukkaampaa, mutta samalla helvetin hyvää, murkinaa saa Cellasta sekä Bulmanista. Kummatkin sijaitsevat Fleminginkadulla, tosin eri puolilla Helsinginkatua. Edit. Kolmesta Kaisasta ei mun käsittääkseni saa ruokaa, jotain pientä purtavaa, kuten tapaksia ja kanakoreja vain. Rummut nurin ja nussimaan! |
Simo78 21.04.2008 13:42:44 | |
---|
Edit. Kolmesta Kaisasta ei mun käsittääkseni saa ruokaa, jotain pientä purtavaa, kuten tapaksia ja kanakoreja vain. Onhan noikin syötävää, mutta joo ei omaa tietoa, tyttöystävältä kuultua. Unohtu se kiinalainen siinnä iltakoulun vieressä,kulman takana alamäessä. Ei muista nimeä, mutta hyvää ruokaa oli... |
Itse suosittelen kalliossa olevaa sivuraide nimistä paikkaa jossa pitsa ja iso kalja maksavat 10€. Onpa kallista. Sky Expressissä pizza ja litran stobe muistaakseni 8e. Ja taitaa Kampin pippurissakin olla alle 10e. Zio Pepe Lapinlahdenkadulla on italialainen ravintola, hyvää safkaa, riittävästi ja edullisesti. http://atelje.korttelimenu.com/inde … r/meny/index.asp?restaurang_ID=1722 Shine on you crazy diamond |
jurpontor 21.04.2008 20:33:27 | |
---|
Itse en taas suosittele sivuraidetta kenelläkään!! Jos ei meiningi ole yhtään viime käynnistä muuttunut. Kalliosta löytyy huomattavasti parempia paikkoja ihan siitä vierestä/läheltä, tai siis melkeinpä jokainen muu pitseria on tota parempi. Esim. cafe del mar, mäkikupla, kolme kaisaa(vastapäätä sivuraidetta), kallion hovi(pitsa halpaa, ei parasta). Paras pitsapaikka Kalliossa: Mare Chiaro-->pitää soittaa etukäteen ja jos tuoli oven edessä ÄLÄ astu sisään! Ruoka legendaarisen hyvää ja omistaja vähintään yhtä legendaarinen=) Järkytys tässä hiljan oli melkoinen kun totesin Sivuraiteen parantaneen pizzojaan urakalla ja Mäkikuplan tason tipahtaneen ihan pohjamutiin. Cafe del Marin rieskat ei oo mielestäni oikein koskaan olleet mistään kotoisin. "Te ette osaa." -- Tattarisuon konttorin katsastusmies |
mr_b 22.04.2008 00:51:12 | |
---|
Vähän laadukkaampaa, mutta samalla helvetin hyvää, murkinaa saa Cellasta sekä Bulmanista. Kummatkin sijaitsevat Fleminginkadulla, tosin eri puolilla Helsinginkatua. Bullmannin mega-annoksilla lähtee pahempikin nälkä. Harvoin olen nähnyt suunnilleen nyrkin kokoisia lihapullia. Tai ainakin näin oli, viime aikoina ei ole tullut käytyä. Softer, worse, slower, weaker. |
Simo78 22.04.2008 07:51:50 | |
---|
Järkytys tässä hiljan oli melkoinen kun totesin Sivuraiteen parantaneen pizzojaan urakalla ja Mäkikuplan tason tipahtaneen ihan pohjamutiin. Cafe del Marin rieskat ei oo mielestäni oikein koskaan olleet mistään kotoisin. Nyt tämä menee kallion pitserioiden tietojen päivitykseksi=). Ei ole kyllä tullut noissa vähään aikaan käytyä, joten uskon sinua, paitsi sivuraiteeseen ennakkoluuton säilyy=) Del marissa iskender kebab on kyllä hyvä ja kyllä noi pitsat mun mielestä on kallion keskitasoa paremmat. Nykyään kun asun vähän syrjemmässä, niin tulee käytyä Käpylän Pitsa&Kebabissa... |
Väinämöinen 23.04.2008 00:15:53 | |
---|
Bullmannin mega-annoksilla lähtee pahempikin nälkä. Harvoin olen nähnyt suunnilleen nyrkin kokoisia lihapullia. Tai ainakin näin oli, viime aikoina ei ole tullut käytyä. Bullmania voin miekin suositella. Muualla en ole syönyt pyttipannua niin, että jokainen makkaran- ja perunanpala pitää napsia yksitellen haarukalla, koska ovat niin isoja. |
Pieni rumpalipoika 23.04.2008 03:41:25 (muokattu 23.04.2008 03:41:50) | |
---|
Bullmania voin miekin suositella. Muualla en ole syönyt pyttipannua niin, että jokainen makkaran- ja perunanpala pitää napsia yksitellen haarukalla, koska ovat niin isoja. Bullmania (kaikesta hyvyydestään huolimatta) mainostetaan usein juuri annosten koolla. Mitä vitun väliä sillä on, jos et jaksa syödä puolikaan? Eli kuten aina sanon, Cella on parempi. Parempi maku, vittumaisempi palvelu, tylympi ja arvaamattomampi asiakaskunta - sekä viihtyisämpi atmosfääri. Rummut nurin ja nussimaan! |
mr_b 25.04.2008 09:30:52 | |
---|
Bullmania (kaikesta hyvyydestään huolimatta) mainostetaan usein juuri annosten koolla. Mitä vitun väliä sillä on, jos et jaksa syödä puolikaan? Miten niin "ei jaksa"? That's crazy talk....! Softer, worse, slower, weaker. |