HaloOfFlies 21.04.2008 16:22:34 | |
---|
Tämä on siis kysymys. Ainakin minua suorastaan vituttaa, että joka kanavalta puskee näitä "kaikilla on mukavaa ja kivaa, aurinko paistaa ja ketään ei vituta tippaakaan"-ohjelmia. Ihana piha, Olet mitä syöt, Piha kuntoon, Elixir, Täydellinen päivä, Syödään Yhdessä. Tila, Luukusta lukaali, Huvila ja huussi (nämä pikavilkaisulla Telkku.comiin).. Argh. Varsinkin Maikkari suorastaan pursuaa näitä ohjelmia, tuntuu ettei sieltä tule mitään muuta kuin Voittopottia ja lifestyleä. Mieluummin jotain muuta näiden tilalle jo pikkuhiljaa. Yksi tai kaksi ohjelmaa viikossa ei vielä sinänsä ole mitään, mutta 16 lifestyle-ohjelmaa ja tähän vielä parit uusinnat päälle eli 18 lifestyle-ohjelmaa kolmelta kanavalta viitenä päivänä viikossa. Jotenkin tuntuu että noiden tilalla voisi jotain järkevämpääkin lähettää, vaikkapa jotain hyvää musaohjelmaa. Viskaisivat nuo lifestylet vaikka kokonaan sinne MTV3 Avalle minne ne kuuluvatkin, alan olla kurkkuani myöten täynnä näitä realityja muutenkin. T: tekopirteyden vihaaja. "Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5 |
Juntunen 21.04.2008 16:24:15 | |
---|
Hmm, mitä teeveestä näkyikään ennen näitä lifestyle- ja tosi-tv -juttuja, joihin peruspaavot pääsee esittelemään mökkinsä vessoja? En kait minä edes muista. |
Hmm, mitä teeveestä näkyikään ennen näitä lifestyle- ja tosi-tv -juttuja, joihin peruspaavot pääsee esittelemään mökkinsä vessoja? En kait minä edes muista. Floora mainoksia ja Miami Vice. :-D "We got to stand side by side, we got to stand together and organize. They say power to the people, that`s what they`re Screamin`. Freedom of the soul, pass it on, pass it on to the young and old" Jimi Hendrix |
Ronsto 21.04.2008 16:28:02 (muokattu 21.04.2008 17:28:02) | |
---|
Hmm, mitä teeveestä näkyikään ennen näitä lifestyle- ja tosi-tv -juttuja, joihin peruspaavot pääsee esittelemään mökkinsä vessoja? En kait minä edes muista. En minäkään. Paskinta realityä oli kyllä tämä missä oli Paris Hilton ja Nicole Ritchie. En nyt pahus muista sarjan nimeä, mutta ehkäpä se juuri pelastaa minut kivuliailta muistoilta. Siis ihan oikeasti vittu mitä paskaa, sellaista kuonaa että joisin vaikka napalmia mielummin kun katsoisin tuota ohjelmaa. Mystisesti hintahtavat romantikot #2 / Toast always lands butter side down. Cats always land on their feet. Attach the toast to cats back. Result: ANTIGRAVITY! |
Juntunen 21.04.2008 17:09:42 | |
---|
Paskin realityä oli kyllä tämä missä oli Paris Hilton ja Nicole Ritchie. En nyt pahus muista sarjan nimeä, mutta ehkäpä se juuri pelastaa minut kivuliailta muistoilta. Siis ihan oikeasti vittu mitä paskaa, sellaista kuonaa että joisin vaikka napalmia mielummin kun katsoisin tuota ohjelmaa. Joo. Mutta toisaalta, jos mulla ois niin paljo rahaa ettei tartteis kun kiertää bileitä ja maata kotona, niin voishan se jossakin tilanteessa tuntua helvetin hyvältä idealta tehdä oma tv-ohjelma. |
obiwan 21.04.2008 17:13:47 (muokattu 21.04.2008 17:13:59) | |
---|
Paskin realityä... Juu reality on paskaa, mutta tässähän puhuttiinkin lifestyle-ohjelmista.
Jotka myös ovat paskaa. |
gasser 21.04.2008 17:14:07 | |
---|
Paskin realityä oli kyllä tämä missä oli Paris Hilton ja Nicole Ritchie. En nyt pahus muista sarjan nimeä, mutta ehkäpä se juuri pelastaa minut kivuliailta muistoilta Kärsi ja kärvistele, se oli "Leidit landella" Kyllä osa tositeeveestä on mun mielestä ihan katottavaa kamaa. Ehkä mä oon vähän tyhmä ja lihava sit. -?- |
carlos 21.04.2008 17:29:31 | |
---|
Tämä on siis kysymys. Ainakin minua suorastaan vituttaa, että joka kanavalta puskee näitä "kaikilla on mukavaa ja kivaa, aurinko paistaa ja ketään ei vituta tippaakaan"-ohjelmia. Ihana piha, Olet mitä syöt, Piha kuntoon, Elixir, Täydellinen päivä, Syödään Yhdessä. Tila, Luukusta lukaali... Onneks aina kaikki ei mee ihan nappiin http://youtube.com/watch?v=hjIosZu97Wk |
Ronsto 21.04.2008 17:31:38 | |
---|
Kärsi ja kärvistele, se oli "Leidit landella" No tämä juuri :( Kyllä osa tositeeveestä on mun mielestä ihan katottavaa kamaa. Ehkä mä oon vähän tyhmä ja lihava sit. Idols on ihan kiva ohjelma. Mystisesti hintahtavat romantikot #2 / Toast always lands butter side down. Cats always land on their feet. Attach the toast to cats back. Result: ANTIGRAVITY! |
ANtTIKRISTUS 21.04.2008 18:00:08 | |
---|
Miks te sitte katotte niitä ohjelmia jos ne on perseestä? Nuo lifestyle ja relity tv-kakkaa suoltavat kanavat pyörii mainostuloilla ja mainostuloja ei tipu jos ei ole ohjelmaa mitä ihmiset katsovat. Ihan samasta syystä Seiskat ja iltapäivälehdetkin menestyy. Ei se niitten vika ole jos tarjonta on paskaa, ne vain vastaavat kysyntään. Miten saada sitten massat lopettamaan seiskan kestotilaus ja jättämään tositeeveet katsomatta? Siinä kysymys johon mäkin haluaisin vastauksen... |
Ronsto 21.04.2008 18:09:03 | |
---|
Miten saada sitten massat lopettamaan seiskan kestotilaus ja jättämään tositeeveet katsomatta? Siinä kysymys johon mäkin haluaisin vastauksen... Ei se olekkaan mahdollista, kun tämän massan on pakko saada joka päivä se tietty annos paskaa sinne korvien väliin. Luultavasti kyseessä on näiden ihmisten oman elämänsisällön tyhjyys ja täytyyhän se tyhjiö täyttää jotenkin. Mystisesti hintahtavat romantikot #2 / Toast always lands butter side down. Cats always land on their feet. Attach the toast to cats back. Result: ANTIGRAVITY! |
masterhat 21.04.2008 18:42:38 | |
---|
"Massan pitää saada se tietty annos paskaa korvien väliin joka päivä.." Loistavasti sanottu. Elixir on parhautta, tai no satuin viimeksi katsomaan jakson varmaan ekaan kertaa moneen kuukauteen. Siinä oli Heikki Silvennoinen ja Mikko Kuustonen, jotka ottavat nyrkkeily kehässä mittaa toisistaan, tietysti tarpeellisen treenin jälkeen. Koutseina toimii Amin Asikainen ja sit se Aminin oma koutsi (jonka nimeä en nyt kirvelläkään muista) koutsaa Kuustosta. Pakko nähä ottelu.. hei vittu sehäntulee just parhaillaan, äkkiä töllö päälle Snails against humanity |
Meadow 21.04.2008 19:30:36 | |
---|
|
Jormaz 21.04.2008 19:31:20 (muokattu 21.04.2008 19:37:47) | |
---|
NYPD Blue taitaa olla viimeinen sarja mitä oon seurannut. Ei taida telkkarista tulla nykyään kuin pelkkää paskaa. En tiiä, ei tuu hirveesti katteltua. L: Argh, toi video.. huh No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
Mohla 21.04.2008 19:55:32 | |
---|
Miks te sitte katotte niitä ohjelmia jos ne on perseestä? Nuo lifestyle ja relity tv-kakkaa suoltavat kanavat pyörii mainostuloilla ja mainostuloja ei tipu jos ei ole ohjelmaa mitä ihmiset katsovat. Ihan samasta syystä Seiskat ja iltapäivälehdetkin menestyy. Ei se niitten vika ole jos tarjonta on paskaa, ne vain vastaavat kysyntään. Miten saada sitten massat lopettamaan seiskan kestotilaus ja jättämään tositeeveet katsomatta? Siinä kysymys johon mäkin haluaisin vastauksen... Niin, tässä olikin varmaan vähän kyse siitä ylitarjonnasta. Parhaimmillaan tv:stä ei oikeasti tule mitään muuta kun lifestyleä ja realityä joka kanavalta. Parilta muulta saattaa sitten tulla urheilua tms. Mun mielestä realityssa ja lifestyle hommassa on menty överiksi jo ajat sitten. Jotenkin kun joku kanavapäällikkö tajusi, että "hei tätähän ihmiset katsoo paljon" niin sitten unohdettiin kaikki muu. Noi ois paljon viihdyttävämpiä, jos niitä ei ois niin helvetisti. Mulla on ainkain mennyt hermo niihin niin pahasti, että kanava kääntyy välittömästi ihan muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. Ei makeaa mahan täydeltä, niin kuin sanotaan. Huom! On suuri todennäköisyys, että ylläoleva kirjoitus on sarkastinen. ...muttei tietenkään välttämättä. - - - - - - - - -
Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charli |
jp8000 21.04.2008 20:05:52 | |
---|
Kyllä näin on Although Kraftwerk has taken its part from my playlist, I will always love the music of JMJ. |
Baraka 21.04.2008 21:50:44 | |
---|
Pohdinpa itsekkin asiaa juuri lauantaina viimeksi. Itse meinaan oikeasti nautin tv:n katselusta, ja katsonkin sitä aika paljon. Mutta oikeesti nyt jotain rajaa ku maikkarilta, neloselta ja jimiltä tulee samaan aikaan ohjelmia missä joku naapurin hintti stailaa terttu-annikin kodin uusiks jollain viimestä huutoo olevilla tuoleilla joita ei kestä ees katsoa ja joilla ei pysty edes istumaan. Heti näiden jälkeen alkaa "äijien" luotsaama kokkiohjelmassa jossa tehdään mummon muusit ja lihapullat jauhaen paskaa ja tekemällä ruoka niin nopeasti ettei siitä ole mitään iloa kellekään. Kun tästä päästään, pärähtää elixir ja remontti-reiska ruutuun rakentaamaan kolmannettatuhannettaviidettäsadatta paskahuussia samaan aikaan kun joku b-luokan julkkis juoksentelee elixirissä ja kertoo treeniohjelmastaan."Paskahan sinä olet jos et maksa meille satasta kuussa että näytät samalta kuin minä nyt. Joo, ehkä vähän tuskissa kirjotettua, mutta ei tota kestä. Missä on hyvät ohjelmat? Onneks sentään pärtkähiiret palas Suomen telkkariin, löytää se kana joskus jyvänki. |
juuso a 21.04.2008 22:00:11 | |
---|
Joo, vituttaahan tämä. Voisivat mieluummin näyttää vaikka Bondeja tilalla. Onneksi mua ei tuo ärsytä tällä hetkellä. Tai pikemminkin niin, että toi USB-tikku työntyy vain harvoin koneen uumeniin. Grissom tietää kaiken |
Silkki 22.04.2008 08:25:26 | |
---|
Pientä pintaremonttia - MTV3 Inno - nelonen T.i.l.a - MTV3 kämppä maailmalta - JIM Purkamalla uutta - JIM Haaveiden koti - JIM Remppapartio - JIM Tuuma - JIM Puuseppä paikalle - JIM Kiinteistökauppaa maailmalla - JIM Mahdollisuuksien koti - JIM Talo muutettavana - JIM Hukkaneliöt käyttöön - JIM Keskeneräinen kuntoon - JIM Ruuvari - MAX Remppa vai muutto? - Nelonen Koti kuntoon - Nelonen Koti myynnissä - Nelonen Naapurikämppä kuntoon - Nelonen Top Design - Nelonen Tässäkin on varmaan vaan pintaraapaisu. Ei oo järkeä. "The Alcohol ...The Cause of and Solution to all of lifes problems!" -Homer |
this1sux 22.04.2008 09:21:19 | |
---|
Ohan noita paljon ja jokainen voi ihmetellä yleisesti, että miten noin paljon skeidaa voi telkkarista tullakaan. Sitten kuitenkin lähes jokainen sanoo, että on niistä ohjelmista joku yksi tai kaksi ihan hyviä ja lopulta käy ilmi, että myös muusikoiden.netiin kerääntynyt suomen TV-eliitti - joka oikeasti haluaisi vain katsoa oopperaa - seuraa varmasti jokaista noistakin lifestyle-ohjelmista. lalalaa |