Tämä palsta on muuten aivan yliveto, loistavan aktiivinen. Ja ihan hemmetin hienoa, että jaksatte jeesailla naapia kaikenmaailman kysymyksissä plus, että täältä löytää kyllä jo ratkotuista jutuista paljon vinkkiä omiin meininkeihin, jolloin ihan kaikkea ei tarvi aina kysellä erikseen täältä - säästää teidänkin hermoja, heh. No joo, kyllä sinäkin opit tätä paikkaa inhoamaan parissa kuukaudessa. :) I regret to tell you that my mental wounds are not healing. In fact, they are driving me quite insane. I shudder to think that I might be going off the rails on a train, which is quintessentially, crazy. |
sepisti 21.04.2008 15:09:17 | |
---|
No joo, kyllä sinäkin opit tätä paikkaa inhoamaan parissa kuukaudessa. :) Mutta silti hengaat täällä vähintään tunnin päivässä:=) Mäntä-Seppo JYRÄÄ!!! |
Kivijalka 21.04.2008 15:12:06 | |
---|
Mutta silti hengaat täällä vähintään tunnin päivässä:=) Ei tunti riitä edes. ;) I regret to tell you that my mental wounds are not healing. In fact, they are driving me quite insane. I shudder to think that I might be going off the rails on a train, which is quintessentially, crazy. |
sepisti 21.04.2008 17:48:37 | |
---|
Ei tunti riitä edes. ;) Ei mullakaan, varsinkaan työpäivinä:) Ei ole töissä kitaraa, joten tämä lie paras korvike sille... siis päteminen vähän joka asiassa:) Mäntä-Seppo JYRÄÄ!!! |
VFK 21.04.2008 19:05:05 (muokattu 21.04.2008 19:06:16) | |
---|
Musta se Brit Combo -mallinnus on ton tyyppisissä leadeissakin microcuben paras soundi. Mieluiten boostin kera (suosittelen edelleen sitä bad monkeyta) ja sitten päälle vähän delayta/reverbiä oman maun mukaan. Tolleen saa mun mielestä hyvinkin mehevän soolosoundin, ottaen tietenkin huomioon kuinka pieni ja halpa laite tuo kyseinen microcube-palikka onkaan. :) Alkuperäinen on kuitenkin nauhoitettu Marshall JTM 45 1962-reissuella ja Marshall Guvnor spedulla, joten väitän Marshall-tyyppisellä mallinnoksella päästävän lähemmäksi autenttista soundia. Reverbiähän siihen on myös lisätty. Toki sitä voisi od:llä buustailla, mutta ihan hyvän soundin saat ilmankin. So many assholes... So few bullets. |
Kasperi Tervonen 21.04.2008 19:34:24 | |
---|
Alkuperäinen on kuitenkin nauhoitettu Marshall JTM 45 1962-reissuella ja Marshall Guvnor spedulla, joten väitän Marshall-tyyppisellä mallinnoksella päästävän lähemmäksi autenttista soundia. Reverbiähän siihen on myös lisätty. Toki sitä voisi od:llä buustailla, mutta ihan hyvän soundin saat ilmankin. Mulla ei tosiaan oo harmainta aavistusta millä se Moore on soolonsa nauhotellut, mutta noista microcuben mallinnuksista pidän sitä brit comboa selkeästi miellyttävimpänä (olikohan se nyt periaatteessa joku vox-mallinnus). Tuosta autenttisuushommasta sen verran, että ainakin se r-fier-mallinnus on niin kaukana aidosta rectosta kuin olla ja voi... Jos nyt on pakko aitoon putkariin verrata, niin boostattu brit combo kuulostaa musta enemmän rectolta kuin itse recto-mallinnus. :D Se classic-mallinnuskaan nyt ei ihan hirveesti ainakaan mun korvia miellytä, jotenkin aika tunkkaisen kuulonen. Mutta juu, ehkäpä topicin aloittaja osaa ihan itse päättää kummasta tykkää enemmän... siinä microcubessa nyt ei loppupeleissä niin mahdottomasti niitä säätömahdollisuuksia ole. :) "the MG sounds totally SLAMMING-the overdrive is CRUSHING" -Zakk Wylde |