Aihe: Zoom G7.1ut Jonka mukana pitäisi tulla Cubase LE 4
1
Migho
19.04.2008 12:59:34
Eli siis tuolla Zoomin Sivuilla http://www.zoom.co.jp/english/products/g71ut/index.php lukee, että Tuotteen mukana tulee Cubase LE 4 joka toimii vistalla, mutta minulle ja kaverilleni tuli Cubase LE 1.0.8 joka siis käsittääkseni on Cubase Le 1. Vistalle ei voi tätä päivittää. Zoomille laitoin jo sähköpostia. Onkohan muillekkin tullut tämä Cubase LE 1? Ja Zoomin Sivuillakin Cubasen kuvassa ulkoasu on ihan erilainen kuin mitö minulla on. Mutta tietääkö joku asiasta paremmin?

Khiitos!
"mikäs tolppa toss nuottejen keskellä on"
Krice
19.04.2008 13:24:11

Onkohan muillekkin tullut tämä Cubase LE 1?

Näyttää olevan 1.0.8 minullakin. En tosin tee ohjelmalla mitään, Audacityllä vaan nauhoitukset purkkiin ja se on siinä.
bfoc
19.04.2008 22:32:19
Näyttää olevan 1.0.8 minullakin. En tosin tee ohjelmalla mitään, Audacityllä vaan nauhoitukset purkkiin ja se on siinä.

Voiko sillä softalla parametroida patcheja Zoomiin? Oli kaverin purkki lainassa ja jotenkin jäin käsitykseen ettei onnistu(, tosin en päässyt kokeilemaan kun tyyppi oli hävittänyt kaapelin jo pakettia avatessa). Kaveri taas kiven kovaan on sitä mieltä että patchien editointi onnistuu.
Jazz is not dead, it just smells funny. Frank Zappa Niijjuu. Synat ja multiefektit on perkeleen keksintöjä.
Krice
19.04.2008 23:37:04 (muokattu 19.04.2008 23:41:47)

Kaveri taas kiven kovaan on sitä mieltä että patchien editointi onnistuu.

Ohjekirjassa puhutaan jostain editorisoftasta, jonka voi ladata Zoomin sivuilta. En ole perehtynyt asiaan sen tarkemmin, mutta olettaisin, että sellaisella säädetään patcheja vähän samaan tapaan kuin Digitechin X-Editillä.

Tuossahan se:
http://www.zoom.co.jp/english/download/software/g71ut.php#b
bfoc
20.04.2008 00:35:14
Ohjekirjassa puhutaan jostain editorisoftasta, jonka voi ladata Zoomin sivuilta. En ole perehtynyt asiaan sen tarkemmin, mutta olettaisin, että sellaisella säädetään patcheja vähän samaan tapaan kuin Digitechin X-Editillä.

Tuossahan se:
http://www.zoom.co.jp/english/download/software/g71ut.php#b

OK. Olin siis oikeassa. Voin hankkia kieroutunutta tyydytystä asiasta joskus jos jaksan.

Tuon softan kanssa Zoomi voi olla ihan fiksukin peli. Itsellä meni sen parin viikon aikana hermot sen lankun ruuvailuun.
Jazz is not dead, it just smells funny. Frank Zappa Niijjuu. Synat ja multiefektit on perkeleen keksintöjä.
Krice
20.04.2008 01:14:06 (muokattu 20.04.2008 01:14:45)

Itsellä meni sen parin viikon aikana hermot sen lankun ruuvailuun.

Ainoa vähän outo juttu on se, että pre-ampin napit on "analogisia" eli ne ei pyöri ympäri, mutta arvot kuitenkin tallentuvat ja toimivat digitaalisesti. Eli kun valitsee jonkun patchin niin pre-ampin analogiset nappulat voi olla missä asennossa tahansa, mutta se ei vastaa patchin asetuksia. Tuo ominaisuus hiukan hämäsi alussa, mutta muuten efektien säätäminen on ihan helppoa.

Tuon editorin käyttö vaatii kai jotain midi-lankkua väliin? Digitechissä riittää pelkkä usb-johto koneeseen. Tosin RP250:ssä ei sitten toiminut itse usb-nauhoitus..
Krice
20.04.2008 22:42:45

Välillä sama potikka vaikuttaa gainiin ja välillä johonkin ihan muuhun.

Eipäs. Ei siinä ole kuin yksi gain-nappi pre-amp -osassa ja se säätää gainia.
bfoc
20.04.2008 22:59:13
Eipäs. Ei siinä ole kuin yksi gain-nappi pre-amp -osassa ja se säätää gainia.

No samapa tuo. Hermot meni silti kyseiseen värkkiin. Liikaa liikkuvia osia mulle.
Studiotec
23.04.2008 14:48:45

Eli siis tuolla Zoomin Sivuilla http://www.zoom.co.jp/english/products/g71ut/index.php lukee, että Tuotteen mukana tulee Cubase LE 4 joka toimii vistalla, mutta minulle ja kaverilleni tuli Cubase LE 1.0.8 joka siis käsittääkseni on Cubase Le 1. Vistalle ei voi tätä päivittää. Zoomille laitoin jo sähköpostia. Onkohan muillekkin tullut tämä Cubase LE 1? Ja Zoomin Sivuillakin Cubasen kuvassa ulkoasu on ihan erilainen kuin mitö minulla on. Mutta tietääkö joku asiasta paremmin?

Khiitos!

------------
Hei!

Ohjelmissa ei pitäisi olla muuta eroa kuin että tuo LE4 toimii Vistassa ja ulkonäöltään nelosversio lienee modernimpi. Neloseksi se on nimetty muiden nykyisten Cubase-versioiden mukaisesti eli Cubase LE kakkosta tai kolmosta ei tietääkseni ole koskaan julkaistu.

Mahdollista nelosversion päivitystä kannattaa kysellä kauppiaaltasi.

terveisin
Topi Suuronen
Studiotec
--------------------
Migho
28.05.2008 20:09:55
Noh, kauppias sanoi että zoomin mukaan silloin tällöin mukaan sattuu vääriä versioita cubasesta, ja että niitä tulee sitten maahantuojalle, varmaan pian tulee sitten.
Olen
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)