Aihe: Ketron SD5
1
KoskPaavo
16.04.2008 12:48:19
Eilen sain tuommoisen kotiin, hyvä peli ammattikäyttöön, siis rahan hankkimiseen.heh. Aiempi oli XD9, tässä on paljon parannuksia , soundeissa, kompeissa ja toimintojen hallitsemisessa. Laitteen muotoilussa on palattu MS- sarjan pro- maisempaan muotoiluun.
Erikoisohjelmamme on aito saksalaistyyppinen Octoperfest orkesteri (erään suom. orkesterin kotisivulta)
JPQ
16.04.2008 14:11:04

Eikun demoja tekemään :) ja sitten onkohan sillä pikku ketronilla SD2 (se pieni moduuli) mitään laatu luokallista tekoa tuon kanssa ? jos kuuntelin sen demoja joskus kuten muistelen niin aika namia tosiaan.
sepsal
16.04.2008 16:21:34
Jaahas, mulla on tuo sama, mutta moduliversiona. Parannuksia on tullut tuohon XD:hen verrattuna!
Ketron Audya on jo myös saatavilla, mutta hinta on aika kova, muistaakseni 4100€ Thomannilla.

Eilen sain tuommoisen kotiin, hyvä peli ammattikäyttöön, siis rahan hankkimiseen.heh. Aiempi oli XD9, tässä on paljon parannuksia , soundeissa, kompeissa ja toimintojen hallitsemisessa. Laitteen muotoilussa on palattu MS- sarjan pro- maisempaan muotoiluun.
MrShaft
19.04.2008 17:49:33
Voisko joku mulle hiukan valaista tän Ketron-brändin sielunelämää. Mä olen soittanut synttyjä DX7 alkaen, ja multa tää on mennyt kokonaan ohi.

- koska tää ilmiö on tullut Suomeen 90- vai 2000-luvulla. Onko tämä jotain näitä harmonikkakoskettimistolla varustettujen synttyjen perinnönjatkajia?
- Onko kyseessä humppakoneeksi laskettavaa kalustoa, vai minkälaisia värkkejä nuo on. Ilmeisesti valmiita komppeja ja sen sellasta. Imitoiko oikeita soittimia, vaan löytyykö synteesi tai sample-puolella jotain ainutlaatuista. Entä käyttölogiikka?
- Kuinka tuo italia-osasto kestää nykyään kasassa. Äänentoistopuolellahan ovat petranneet huimasti.

peace,

MrS
Try not to become a man of success but rather try to become a man of value. - Albert Einstein
KoskPaavo
21.04.2008 08:01:42
Tämä elämä käy laatuun; onhan se välimmiten lystiäkin ja nostelee hieman kantapäitä. ...Aleksis Kivi
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)