Nazareth 19.04.2008 11:40:09 | |
---|
Noniin, eli keskustelua tästä ohjelmasta. Eilisessä jaksossa oleva muija ei ollut edes lihava. Melko tiukka tuo uus juontaja. Kurnauskis. ÄÄÄÄÄÄÄK!!! Säikähdin. |
carnation 19.04.2008 12:51:34 (muokattu 19.04.2008 12:52:11) | |
---|
Tuota uutta juontajaa en ole nähnytkään, mutta se edellinen oli aika hot. Hanna Partanen nimittäin. Tosin nimestä johtuen kuvittelin hänelle aina sellaiset Salvador Dali- viikset ja pujoparran, joita hän hipelöi samalla kun tuomitsee muiden ihmisten ruokailutottumuksia. Että se siitä... "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
Johnny Buzz 19.04.2008 13:25:59 | |
---|
Noniin, eli keskustelua tästä ohjelmasta. Eilisessä jaksossa oleva muija ei ollut edes lihava. Melko tiukka tuo uus juontaja. No olihan se selvästi ylipainoinen. Tervehenkinen ohjelma, jossa korjataan ruokailutottumuksia ja elämäntapoja oikealla tavalla. |
Sperm Donor 19.04.2008 14:11:09 | |
---|
Kuulin jostain että jossain jaksossa on toimittaja Häkli jolla nyt on muusikkotaustaakin. |
Ali 19.04.2008 17:23:11 | |
---|
Olenko ainoa, jonka mielestä on outoa, että ohjelman juontajat eivät kumpikaan ole kyllä ihan missään mallin mitoissa olleet? Kovasti kyllä saarnaavat terveistä elämäntavoista muille. "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista |
FatSam 19.04.2008 17:39:02 | |
---|
Olenko ainoa, jonka mielestä on outoa, että ohjelman juontajat eivät kumpikaan ole kyllä ihan missään mallin mitoissa olleet? Kovasti kyllä saarnaavat terveistä elämäntavoista muille. No mitvit? Mallin mitat eivät nimenomaan ole merkki mistään terveistä elämäntavoista. ei mitn |
Bluesmies 19.04.2008 19:59:27 | |
---|
No mitvit? Mallin mitat eivät nimenomaan ole merkki mistään terveistä elämäntavoista. Toi on totta. Mutta Partanen oli ainakin selvästi ylipainoinen. Ihan sama tosin mulle, kunhan totesin. |
DJKaaos 19.04.2008 21:22:29 | |
---|
No olihan se selvästi ylipainoinen. Tervehenkinen ohjelma, jossa korjataan ruokailutottumuksia ja elämäntapoja oikealla tavalla. No ei se mun mielestä ainakaan mitenkään selvästi ylipainoselta näyttänyt, etenkään kuteet päällä. Perseessä ja reisissä tais olla ne enimmät laardit sillä. Kuitenkin ihan eri kaliiperia kuin useimmat muut ohjelmassa olleet syöpöt. Minä olen minä. |
Krice 19.04.2008 21:23:02 | |
---|
Mutta Partanen oli ainakin selvästi ylipainoinen. En suostu uskomaan mitä juuri luin. |
Synnyttäjä 19.04.2008 21:38:27 | |
---|
Vilkaisin hieman viime jaksoa (ekaa kertaa juontajan vaihdoksen jälkeen), ja silmät kiinni ei olis Partasesta erottanu tätä uutta tätiä. Ihan samat maneerit ja replat oli näköjän kirjoitettu senkin suuhun. ! |
Johnny Buzz 19.04.2008 23:17:07 | |
---|
No ei se mun mielestä ainakaan mitenkään selvästi ylipainoselta näyttänyt, etenkään kuteet päällä. Perseessä ja reisissä tais olla ne enimmät laardit sillä. Kuitenkin ihan eri kaliiperia kuin useimmat muut ohjelmassa olleet syöpöt. Väliäkö sillä, missä ne laardit sijaitsee, jos ylipainoa on 20 kg? |
masterhat 20.04.2008 01:03:06 | |
---|
Toi on totta. Mutta Partanen oli ainakin selvästi ylipainoinen. Ihan sama tosin mulle, kunhan totesin. sehän veti vissii spiidii kans, en o kyl varma... Tuo on sellainen ohjelma, että aina alkaa kelaamaan omia safkaamistottumuksiaan ja potemaan huonoa omaatuntoa syömisistään jakson jälkeen, jos sattuu kattomaan siis Snails against humanity |
AP 20.04.2008 01:04:37 | |
---|
Olenko ainoa, jonka mielestä on outoa, että ohjelman juontajat eivät kumpikaan ole kyllä ihan missään mallin mitoissa olleet? Kovasti kyllä saarnaavat terveistä elämäntavoista muille. No ne on varmaan lähinnä normaalipainoisia, ehkä mallin mitoissa mutta eivät vaan mallivartaloisia? Itse kyllä ihmettelen noita ohjelman "asiakkaita". Kellä herranjumala riittää rahat syödä jotain nouto/valmisruokaa päivät pääksytysten ja toisaalta: kuka jaksaa syödä samaa tehdasmössöä aina vaan ja uudestaan. Mulla tulis Grandiosat aika pikaiseen korvista ulos jos aina vaan niitä; luulisi että jossain kohtaa alkaa tehdä mieli raikasta vihannesta väkisinkin. "Että se tulisi seinän läpi ja kaataisi hellan, ja menisi toisesta seinästä ulos. Sitten muumimamma sanoisi että "kah, nyt taitavat kakkuset uunissa olla hieman vituillaan" -Tempura |
Anonymous-jazz 20.04.2008 01:22:11 | |
---|
Vois olla kanssa sellainen myöhäisillan versio tästä ohjelmasta kuin "olet mitä laattaat". "In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |
Jeweli 20.04.2008 01:46:00 | |
---|
Olenko ainoa, jonka mielestä on outoa, että ohjelman juontajat eivät kumpikaan ole kyllä ihan missään mallin mitoissa olleet? Kovasti kyllä saarnaavat terveistä elämäntavoista muille. Voi herra mun jumala sentään! Ja vielä ihmetellään ku nuorilla tytöillä on vääristyneet minäkuvat ja bulimiat ja anoreksiat ynnä muut!! Oot melkein kuin naispuolinen Captain Planet juttujes perusteella.. :) -pira |
Nimismies 20.04.2008 11:48:11 | |
---|
Tuo on sellainen ohjelma, että aina alkaa kelaamaan omia safkaamistottumuksiaan ja potemaan huonoa omaatuntoa syömisistään jakson jälkeen, jos sattuu kattomaan siis Meikälle tulee aina hillitön nälkä, varsinkin siinä kohtaa missä ne kaikki ihanaiset viikkoherkut pannaan samalle pöydälle. Siitä vapaasti pääsisi mättämään. Röh. Partanen ylipainoinen? Ihan täysin normaali nainen kyseessä. Olette te perverssiä sakkia. Romantikkoitkijä #36. Senkin rontit. Nimismiehen blogi: Täällä näin. |
Väliäkö sillä, missä ne laardit sijaitsee, jos ylipainoa on 20 kg? No ainakin sen verran väliä, että reisissä ja perseessä olevalla laardilla ei ole terveyden kannalta mitään merkitystä, ja näin sanoi ohjelman juontaja. Tosin kyllä mä mieshenkilönä ottaisin 20kg ylimäärästä mielummin keskiruumiseen kuin reisiin ja perseeseen, vaikka olis miten vaarallista :) Minä olen minä. |
AP 21.04.2008 09:21:40 | |
---|
Partanen ylipainoinen? Ihan täysin normaali nainen kyseessä. Olette te perverssiä sakkia. Niin juuri. Ehkä joitakuita hämäsi, kun partasen tissot pompsahtelivat tämän kävellessä. Se saattoi luoda illuusiota pyöreydestä, noilta mallimitoissa oleviltahan on rinnatkin kuihtuneet olemattomiin. "Että se tulisi seinän läpi ja kaataisi hellan, ja menisi toisesta seinästä ulos. Sitten muumimamma sanoisi että "kah, nyt taitavat kakkuset uunissa olla hieman vituillaan" -Tempura |
jannu 21.04.2008 10:48:47 | |
---|
"What - Me vegetable?" -Alfred E. Neuman "Enkä halunnut muuta kuin suudella sinua niin että huulet rohtuu..." |
gasser 21.04.2008 12:55:50 | |
---|
noilta mallimitoissa oleviltahan on rinnatkin kuihtuneet olemattomiin. Paitsi jos ovat älynneet syödä silikonia. eiku -?- |