-Henri- 14.04.2008 14:42:05 (muokattu 17.04.2008 14:14:26) | |
---|
Tässäpä tulee: Sydämmeni hakkaa Yhä kovempaa Hulluus ota sieluni! Seinät tulevat lähemmäksi Kuristava pelko Mieleni vangittu ja huutaen loppua E: Niin, tämä olis siis Vader - Death in Silence |
Tohtori Tonus 17.04.2008 11:11:20 | |
---|
*lännenelokuvista tuttu pensaspallo pyörii ketjun poikki* Olisko vihje tai uusi lyriikka paikallaan? "Minustaki autojen moottorit on tosi siistejä. Turbo DeeÄx kun on pellin alla niin pääsee että BROROORROROOM!1" -Disposable |
-Henri- 17.04.2008 14:33:42 | |
---|
Tässäpä uutta: Täysin amerikkalainen, kiristyksen paha leikki Sairas vanha mies, ja kukapa arvaisi Hän oli ennen S.S. Tappava ihastus, hullun miehen ratkaisu Kuusi miljoonaa kuollutta, myrkylliset tarinat saastuttavat hänen päätään. Kerro minulle tarina - Kerrotko, kerrotko?! Todella hyvä tarina - En jätä sinulle Vuodata puhtisi vanha mies Jätä pois kaikki salaisuudet, jotka piileskelevät... |
Oku 17.04.2008 21:19:58 | |
---|
Anthrax - A Skeleton In The Closet In the underground integrity lies within |
-Henri- 17.04.2008 21:50:07 | |
---|
Anthrax - A Skeleton In The Closet Sepä se, laitahan uutta. |
Oku 18.04.2008 00:27:50 | |
---|
Mikä saa sinut luulemaan että olet voittanut, kun taistelu on vasta alkanut? Sopikoon raingaistus rikokseen Pahat asiat tulevat heille aikanaan Minun virheeni oli laittaa sinut etusijalle Pettävä kupla oli niin pian puhkeava Pyysin sinua - Usko vain meihin Nyt laitan uskoni omaan oikeuteeni Montako kertaa minun pitää sanoa etten ole pahoillani? Ja monellako tapaa voin osoittaa etten välitä? In the underground integrity lies within |
Rauniotorni 18.04.2008 16:56:34 | |
---|
Type O Negative-...A Dish Better Served Coldly Self deceit it's the golden rule |
Oku 18.04.2008 20:03:33 | |
---|
Type O Negative-...A Dish Better Served Coldly khyl. Uutta putkeen. In the underground integrity lies within |
Rauniotorni 19.04.2008 15:41:44 | |
---|
Vapauttaa maa saastasta Vapauttaa maa valheista Tahto nousta ylös repii sisukseni ulos. Puhdistaa sydämesi kaikista valheista Heidän myrkkykielensä, myrkkysydämensä Polttavan kylmä Nyt anna viimeisen pimeyden laskeutua Uuden sairauden unelma Euforian siivillä Imee kauhua neulan arvista 22 vuotta tuskaa Ja voin tuntea sen lähestyvän Tahto nousta ylös repii sisukseni ulos. Jätin kertosäkeen pois ettei olisi niin helppo. Self deceit it's the golden rule |
Tohtori Tonus 19.04.2008 15:44:58 | |
---|
Vapauttaa maa saastasta Vapauttaa maa valheista Tahto nousta ylös repii sisukseni ulos. Puhdistaa sydämesi kaikista valheista Heidän myrkkykielensä, myrkkysydämensä Polttavan kylmä Nyt anna viimeisen pimeyden laskeutua Uuden sairauden unelma Euforian siivillä Imee kauhua neulan arvista 22 vuotta tuskaa Ja voin tuntea sen lähestyvän Tahto nousta ylös repii sisukseni ulos. Jätin kertosäkeen pois ettei olisi niin helppo. Porteilla - Kylymä "Minustaki autojen moottorit on tosi siistejä. Turbo DeeÄx kun on pellin alla niin pääsee että BROROORROROOM!1" -Disposable |
Rauniotorni 19.04.2008 16:14:57 | |
---|
Jep :D Virhe liian tyhmä kirjoitus! Self deceit it's the golden rule |
Tohtori Tonus 19.04.2008 16:39:31 | |
---|
Lopeta pelleily! Anna tytön mennä! Heitä se pois! Nyhveröase! Minulla on vain yksi käsi! Minut sinä haluat! Minulla on vain yksi käsi! Pystyt lyömään minut! Et halua vain vetää liipaisimesta! Katso mitä tapahtuu - mitä siellä tapahtuu! Katso silmiini - työnnä veitsi sisääni! Katso silmiini kun käännät sitä! Bennett! (Bennett!) Bennett! Minä palaan vielä! Bennett! (Bennett!) Bennett! Minä palaan vielä! Minä muistan sinut! Ihmiset joita kidutit! Kidutit ja tapoit! Päästä vähän höyryjä! Minä syön vihreitä baretteja - syön niitä aamiaiseksi! Minä syön vihreitä baretteja - nyt olen nälkäinen! Bennett! (Bennett!) Bennett! Minä palaan vielä! Bennett! (Bennett!) Bennett! Minä palaan vielä! Ssshhhh... Muistatko, kun sanoin tappavani sinut viimeiseksi? Valehtelin Juhlitaan! Lopeta pelleily! Anna tytön mennä! Heitä se pois! Nyhveröase! Minulla on vain yksi käsi! Minut sinä haluat! Minulla on vain yksi käsi! Pystyt lyömään minut! Bennett! (Bennett!) Bennett! Minä palaan vielä! Bennett! (Bennett!) Bennett! Minä palaan vielä! "Minustaki autojen moottorit on tosi siistejä. Turbo DeeÄx kun on pellin alla niin pääsee että BROROORROROOM!1" -Disposable |
hullu_ukko 19.04.2008 16:40:28 (muokattu 19.04.2008 16:43:47) | |
---|
Lopeta pelleily! Anna tytön mennä! Heitä se pois! Nyhveröase! Minulla on vain yksi käsi! Minut sinä haluat! Minulla on vain yksi käsi! Pystyt lyömään minut! Et halua vain vetää liipaisimesta! Katso mitä tapahtuu - mitä siellä tapahtuu! Katso silmiini - työnnä veitsi sisääni! Katso silmiini kun käännät sitä! Bennett! (Bennett!) Bennett! Minä palaan vielä! Bennett! (Bennett!) Bennett! Minä palaan vielä! Minä muistan sinut! Ihmiset joita kidutit! Kidutit ja tapoit! Päästä vähän höyryjä! Minä syön vihreitä baretteja - syön niitä aamiaiseksi! Minä syön vihreitä baretteja - nyt olen nälkäinen! Bennett! (Bennett!) Bennett! Minä palaan vielä! Bennett! (Bennett!) Bennett! Minä palaan vielä! Ssshhhh... Muistatko, kun sanoin tappavani sinut viimeiseksi? Valehtelin Juhlitaan! Lopeta pelleily! Anna tytön mennä! Heitä se pois! Nyhveröase! Minulla on vain yksi käsi! Minut sinä haluat! Minulla on vain yksi käsi! Pystyt lyömään minut! Bennett! (Bennett!) Bennett! Minä palaan vielä! Bennett! (Bennett!) Bennett! Minä palaan vielä! ArnoCorps - Commando MAAILMAN PARHAIN KAPPALE! Liikutuin juuri kyyneliin saakka :') Annoin myös plussan tästä. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Vedä käteen. Mitä varten pitää alkaa vittuilemaan ilman syytä, en edes ole aivoton mulkku joka vetää epämusikaalisesti hikisistä tabloista, vaan fiiliksellä ja korvalla.-Kondensaattori |
Tohtori Tonus 19.04.2008 16:43:32 | |
---|
ArnoCorps - Commando MAAILMAN PARHAIN KAPPALE! Liikutuin juuri kyyneliin saakka :') Tiesit oikean vastauksen Kaikkivaltiaan arvolle sopivalle nopeudella! "Minustaki autojen moottorit on tosi siistejä. Turbo DeeÄx kun on pellin alla niin pääsee että BROROORROROOM!1" -Disposable |
hullu_ukko 19.04.2008 17:32:12 (muokattu 19.04.2008 17:53:26) | |
---|
Minut on upotettu pää edellä. Siihen mitä teurastetuista valui runsaasti. Minut on pakotettu syömään ulosteita ja juomaan virtsaa. Minä makaan ketjuissa kuolemattomien liekkien edessä. Olen avuton tulisten kuoppien herran ollessa läsnä. Minut on nöyryytetty ja tuhottu niiden, jotka nielevät varjoni palavissa kuopissa, ollessa läsnä. Minä kumarsin kunnioittaakseni Setin syntymää. Minä olen polvistunut kunnioittaakseni Shessesin palvelijoita. Kapinassa lausuin rituaalien kaavat saastan herrojen kunniaksi. Minä olen lausunut rituaalien kaavat pahan herrojen kunniaksi. Hän joka hallitsee Khenti-Amentia on lausunut: ''Hakatkaa kappaleiksi ja leikatkaa kahtia vihollisteni ruumiit ja pää alaspäin käännettyjen ruumiiden jäsenet! Hajottakaa palasiksi heidän varjonsa! Heidät tulee heittää välittömästi palavaan kuoppaan! He eivät tule pakenemaan eivätkä karkaamaan liekeiltä, jotka ovat Set-Heh-käärmeessä!'' Minä palan! Sydämeni tahtoo palaa tulisessa kuopassa! Salli Ka-sieluni roihuta liekeissä ja tulla täysin niellyksi. Seison alistuksessa elävien tulikobrien edessä, jotka heittävät polttavaa kuumuutta niiden kielille, jotka ovat puhuneet pahaa. Polttakaa minut tulisissa kuopissa! Kärventäkää minut kirottujen kuopissa! Polttakaa minua tulella kärsimyksen kuopissa! Etsin vain hautamaista autuutta ja mustunutta hyväilyä Duatin palavissa kuopissa. Minä palan! Minä palan! Minä palan! Minä palan tässä tulisessa haudassa! Minä palan tässä tulisessa haudassa! Minä palan tässä tulisessa haudassa! Minä palan tässä tulisessa haudassa!
E: Sensuroitu sana pois, kun kerran ratkesi jo. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Vedä käteen. Mitä varten pitää alkaa vittuilemaan ilman syytä, en edes ole aivoton mulkku joka vetää epämusikaalisesti hikisistä tabloista, vaan fiiliksellä ja korvalla.-Kondensaattori |
Ottoko 19.04.2008 17:48:54 | |
---|
Nile- The Burning Pits Of The Duat We spit on the virgin lamb
and mock the words he spoke,
his ways not worthy of me.
We choose to burn in the pits of hell. |
hullu_ukko 19.04.2008 17:53:39 | |
---|
Nile- The Burning Pits Of The Duat Kyl. Jatka. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Vedä käteen. Mitä varten pitää alkaa vittuilemaan ilman syytä, en edes ole aivoton mulkku joka vetää epämusikaalisesti hikisistä tabloista, vaan fiiliksellä ja korvalla.-Kondensaattori |
Palaen sisältä ulos Verinen vaahto valuu suustasi Haista lihan mätä lemu Kun se polttaa sinut kuoliaaksi Tunne lihan valuvan naamaltasi Muuttuen mustaksi, näkö hämärtyy Silmämunat sulavat kuoppiinsa Tahtomattaan ilmiliekeissä Sisälmyksiä vääntävät kiljaisut täyttävät ilman Palavien hiusten härski lemu Huutaen sietämättömässä kivussa Veri kiehuu yli, poimuiset suonet Palanut kallo romahtaa sulavien aivojen päälle Spontaani kuolema liekeissä Vääntelehtien kun elämä palaa pois Kunnes mitään muuta ei ole jäljellä kun hiiltyneet jäännökset We spit on the virgin lamb
hullu_ukko 19.04.2008 18:32:05 | |
---|
Palaen sisältä ulos Verinen vaahto valuu suustasi Haista lihan mätä lemu Kun se polttaa sinut kuoliaaksi Tunne lihan valuvan naamaltasi Muuttuen mustaksi, näkö hämärtyy Silmämunat sulavat kuoppiinsa Tahtomattaan ilmiliekeissä Sisälmyksiä vääntävät kiljaisut täyttävät ilman Palavien hiusten härski lemu Huutaen sietämättömässä kivussa Veri kiehuu yli, poimuiset suonet Palanut kallo romahtaa sulavien aivojen päälle Spontaani kuolema liekeissä Vääntelehtien kun elämä palaa pois Kunnes mitään muuta ei ole jäljellä kun hiiltyneet jäännökset Pakko vastata kun tällainen klassikko osuu kohdalle. Autopsy - Charred Remains M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Vedä käteen. Mitä varten pitää alkaa vittuilemaan ilman syytä, en edes ole aivoton mulkku joka vetää epämusikaalisesti hikisistä tabloista, vaan fiiliksellä ja korvalla.-Kondensaattori |
Ottoko 19.04.2008 18:41:21 | |
---|
Aivan. Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus! We spit on the virgin lamb