Aihe: Parasite Cocktail : Under the Crimson Sky (Rock/Pop)
1
Demostudio
15.03.2008 20:11:47
Bändin nimi: Parasite Cocktail
Kappaleen nimi: Under the Crimson Sky

Genre: Rock/Pop

URL: http://www.myspace.com/parasitecocktail (Mp3)

Se tavallinen tarina: kaksi rakastavaista kohtaa toisensa. Sekä maailmanloppu. Avaruusolioiden toimesta.
Informaatiokameli
17.03.2008 14:37:37

Hei nyt vähän kommenttia hei! :)
Everybody loves somebody but nobody loves rumpali.
Informaatiokameli
20.03.2008 15:29:45

Plöts plöts, sanokaahan nyt jotain tästä alienhumpasta.
Informaatiokameli
14.04.2008 15:17:14 (muokattu 14.04.2008 15:19:19)

Nostanpa vielä kerran tämän mainion kappaleen kritiikin toivossa. Nyt kommenttia saakeli!

www.myspace.com/parasitecocktail
Scars80
14.04.2008 18:31:10

Nostanpa vielä kerran tämän mainion kappaleen kritiikin toivossa. Nyt kommenttia saakeli!

www.myspace.com/parasitecocktail

Aika psychobillyähän tuo mun korvaan oli :D voi tosiaan nähdä helposti teidät jossain brittifestareilla sotitamassa muutaman tuhannen sekopäisen tuubitukan riehuessa lavan edustalla :D

Ei siinä mitään taidokasta soittoa mun mielestä. Laulut ehkä vähän vaisusti kuuluvissa. Liekkö sitten ujoutta vaiko ihan vahinko ;)

Ei niinkään mun musasa joten jätän tarkemman kommentoinnin niille jotka kyseisestä musasta digailee enemmänkin :P

Keep bloody on m8s ! :D
Informaatiokameli
17.04.2008 15:55:56 (muokattu 17.04.2008 15:56:32)

Aika psychobillyähän tuo mun korvaan oli :D voi tosiaan nähdä helposti teidät jossain brittifestareilla sotitamassa muutaman tuhannen sekopäisen tuubitukan riehuessa lavan edustalla :D

Ei siinä mitään taidokasta soittoa mun mielestä. Laulut ehkä vähän vaisusti kuuluvissa. Liekkö sitten ujoutta vaiko ihan vahinko ;)

Ei niinkään mun musasa joten jätän tarkemman kommentoinnin niille jotka kyseisestä musasta digailee enemmänkin :P

Keep bloody on m8s ! :D

Noniin, tulihan sitä kommenttia! Totta on, että laulut ovat jääneet liian taustalle miksausvaiheessa. Rummut myös ovat valitettavan mössöä koska tietokone ne soitti rumpalimme ollessa sotaleikkikoulussa :S En kyllä ymmärrä, mistä tuon psychobilly-vertauksen tuohon vetäisit :D

Kiitoksia kritiikistä, lisää vaan!
Scars80
18.04.2008 20:17:11

Noniin, tulihan sitä kommenttia! Totta on, että laulut ovat jääneet liian taustalle miksausvaiheessa. Rummut myös ovat valitettavan mössöä koska tietokone ne soitti rumpalimme ollessa sotaleikkikoulussa :S En kyllä ymmärrä, mistä tuon psychobilly-vertauksen tuohon vetäisit :D

Kiitoksia kritiikistä, lisää vaan!

Kuten sanoin: MUN korvaan ;P Kun en niin tän musiikin suurkuluttaja ole... tuli vaan ensimmäiseks mun mieleen...

Enkä siis tuota pahalla tarkottanut ollenkaan ^^
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)
Keskustelualueet
Haku
Säännöt