![]() 18.04.2008 10:31:04 | |
---|---|
http://fi.wikipedia.org/wiki/Kuva:The_Steeples_1965.jpg Siinä on Arska vielä kaunis..ja Oinonen HOHOO! Oi mennyt nuoruus. :) | |
![]() 18.04.2008 11:04:59 | |
http://fi.wikipedia.org/wiki/Kuva:The_Steeples_1965.jpg Siinä on Arska vielä kaunis..ja Oinonen Oli sillä ainakin leveä hymy ja positiivinen asenne jälellä. Tukkamuoti oli hieman kiharampi kuin vuoden -65 kuvassa :) | |
![]() 03.07.2008 01:38:27 (muokattu 03.07.2008 01:39:22) | |
TANSSIORKESTEREIDEN SM:n (SMORK 2008) FINAALI 17. - 18.7.2008 - kaksipäiväinen finaali uudistui Tanssiorkestereiden SM-kilpailun, SMORK 2008:n finaali järjestetään Ylläksellä to-pe 17. - 18.7.2008. Uudistunut kaksipäiväinen finaali käydään Ylläs Soikoon -tapahtuman yhteydessä. Alkukarsinnan ja semifinaalien jälkeen jatkossa on 4 orkesteria Aloha from Pohjanmaa (Pietarsaari) Amico (Lahti/Jyväskylä) In the Mood (Urjala) Magna (Helsinki) Väen vähentyessä pidot parenee.Yksi bändi semifinaalivaiheesta on jäänyt pois. | |
![]() 03.07.2008 01:41:39 | |
Aloha from Pohjanmaa (Pietarsaari) Amico (Lahti/Jyväskylä) In the Mood (Urjala) Magna (Helsinki) Väen vähentyessä pidot parenee.Yksi bändi semifinaalivaiheesta on jäänyt pois. Toiseksi viimeisen puolta olen COVS -jäsenyyden takia... COVS n:o 1. | |
![]() 03.07.2008 10:34:14 | |
Amico (Lahti/Jyväskylä) Minä liputan tämän puolesta. Jaara sais voittaa rivinsä kanssa, kun kerta laulaakin niin komeasti. Tukevaa ja tyylikästä soitantaa. Mihinkä kohtiin sitten arvostelijaraati huomionsa keskittääkin, siitähän paljon riippuu. | |
![]() 03.07.2008 10:48:24 (muokattu 03.07.2008 10:50:49) | |
Minä liputan tämän puolesta. Jaara sais voittaa rivinsä kanssa, kun kerta laulaakin niin komeasti. Tukevaa ja tyylikästä soitantaa. Mihinkä kohtiin sitten arvostelijaraati huomionsa keskittääkin, siitähän paljon riippuu. Kokemukseen vai nuoruuden innokkuuteen? Hokasin tuossa, että kisassa on tosi mainio kytkentä tuomariston ja soittajan välillä. Vaikuttaako se, jää nähtäväksi. | |
![]() 03.07.2008 11:29:06 | |
In the Mood (Urjala) Kotisivujensa mukaan " yhtye viettää parhaillaan aikaansa studiossa", maaliskuulla olivat sinne menneet. Minä olen keikkatauolla ja kehitän uutta ohjelmistoa. kuulostaa tuokin komeammalta. " Tällainen elämä käy laatuun, onhan se välimmiten lystiäkin ja kohottelee kantapäitä"
Aleksis K. | |
![]() 03.07.2008 11:42:34 | |
Kokemukseen vai nuoruuden innokkuuteen? Jos vanhat merkit paikkansa pitää, niin nuoruuden innokkuuden. Voimaorkesteri oli poikkeus. ;) By: MK | |
![]() 03.07.2008 12:09:02 | |
Minä liputan tämän puolesta. Jaara sais voittaa rivinsä kanssa, kun kerta laulaakin niin komeasti. Tukevaa ja tyylikästä soitantaa. Mihinkä kohtiin sitten arvostelijaraati huomionsa keskittääkin, siitähän paljon riippuu. No mutta kun sitä aina vituttaa. COVS n:o 1. | |
![]() 03.07.2008 12:59:19 | |
No mutta kun sitä aina vituttaa. -vituttaisko sitä voittaakin....en tiedä mutta sen tiedän että tuo homma on heidän kauraa ja ilman muuta jo kokemuksen perusteella 1.sija kuuluu heille.Puhumattakaan soitosta tahi LAULUSTA. Muut älköön edes vaivautuko! ? Milloin syödään? (Topi) | |
![]() 03.07.2008 14:42:39 | |
-vituttaisko sitä voittaakin....en tiedä mutta sen tiedän että tuo homma on heidän kauraa ja ilman muuta jo kokemuksen perusteella 1.sija kuuluu heille.Puhumattakaan soitosta tahi LAULUSTA. Muut älköön edes vaivautuko! ? Tää vois kuulua enemmänkin kehupalstalle, mutta kyl siin niin tulee käymään että ku Ami paukauttaa kisalavalla heti ekaks biisiks vaikkapa "Tennessee Waltzin" niin heti se eka biisi tulee määrittään kisan tason ja peli alkaa oleen selvä. Ei o paljo jakoo muilla. Vähän niinkun Jaken "Kyllikki" teki viime vuonna samassa tilanteessa. Ainakin mun mielestä! ;) | |
![]() 07.07.2008 18:57:32 | |
Olikos noissa kisoissa säestysosioita? Muistelen, että ainakin takavuosina oli. Moni bändi on keskenään hyvä, mutta kaatuu solistin takana omaan näppäryyteensä. Keikkarintamalla noita säestyksiä kuitenkin sattuu kohdalle ja mielestäni smork voittajan pitäisi klaarata prima vistat kuin vettä valaen. Voittajaksi veikatusta olen kuullut kritiikkiäkin säestyksen osalta. Humppaa tai soita humppaa | |
![]() 07.07.2008 19:25:37 | |
Olikos noissa kisoissa säestysosioita? Muistelen, että ainakin takavuosina oli. Moni bändi on keskenään hyvä, mutta kaatuu solistin takana omaan näppäryyteensä. Keikkarintamalla noita säestyksiä kuitenkin sattuu kohdalle ja mielestäni smork voittajan pitäisi klaarata prima vistat kuin vettä valaen. Voittajaksi veikatusta olen kuullut kritiikkiäkin säestyksen osalta. Näinhän se menee; mutta mutta......onkos tämäkin kisa taas tuottamassa yhden/muutaman likipitäin työttömän orkan. Onko lavoilla kiinnostusta voittajia kohtaan ja onko A-toimisto oikeasti sitoutunut myymään (tämä alleviivaten) voittajaa? Luvataan kaikkea, jota ei voida kuitenkaan toteuttaa........ ..ei helev...olisko noin?..... | |
![]() 07.07.2008 21:13:07 | |
Kisassa ei ainakaan viime vuonna ollut ns. säestys osuutta,tosin tuolla levelillä pitää Swayt ja Glendoorat taipua tai sit ei kande edes yrittää... Eli normi säestyskeikka hoituu varmaan noillakin bändeillä vähintäänkin tyydyttävästi. Voitto tuo tullessaan naurettavan eurosumman(1000e) ja n.70 keikkaa,jotka ovat ihan ok. hintaisia ja tasavallan tunnetuimmissa tanssimestoissa. En mä ymmärrä miten ko. kisa voi tuoda tullessaan työttömiä bändejä???? Se on mielestäni aina TILAISUUS mennä hommassa eteenpäin. Keikkoja pitää olla tietysti takana ja eteenpäin myytynä.Ei kai kukaan ole niin saatanan hullu että laskee skaban varaan työllisyyttään,mä ainakin ajattelen niin... Se että jos tahi kun siinä menestyy on pelkästään positiivinen jutska ja menestys tuo aivan varmasti rahaa,keikkoja,tunnettuvuutta ja TILAISUUDEN SUOMEN HUIPULLE. Se taas on aivan toinen juttu,kuka osaa ja oivaltaa sekä kenellä on valmiuksia/rohkeutta jalostaa bändiä A1 luokkaan.? Sen voi kokemuksella kertoa,että voittajaa ei ole todellakaan päätetty etukäteen ja Smorkissa vain ja ainoastaan paras voittaa! Kiitos siitä tuomaristolle,joka ei ole,ainakaan vielä ostettavissa ,muuta kuin ammattitaidon hyvällä näytöllä. Milloin syödään? (Topi) | |
![]() 07.07.2008 21:33:58 | |
Kisassa ei ainakaan viime vuonna ollut ns. säestys osuutta,tosin tuolla levelillä pitää Swayt ja Glendoorat taipua tai sit ei kande edes yrittää... Eli normi säestyskeikka hoituu varmaan noillakin bändeillä vähintäänkin tyydyttävästi. Voitto tuo tullessaan naurettavan eurosumman(1000e) ja n.70 keikkaa,jotka ovat ihan ok. hintaisia ja tasavallan tunnetuimmissa tanssimestoissa. En mä ymmärrä miten ko. kisa voi tuoda tullessaan työttömiä bändejä???? Se on mielestäni aina TILAISUUS mennä hommassa eteenpäin. Keikkoja pitää olla tietysti takana ja eteenpäin myytynä.Ei kai kukaan ole niin saatanan hullu että laskee skaban varaan työllisyyttään,mä ainakin ajattelen niin... Se että jos tahi kun siinä menestyy on pelkästään positiivinen jutska ja menestys tuo aivan varmasti rahaa,keikkoja,tunnettuvuutta ja TILAISUUDEN SUOMEN HUIPULLE. Se taas on aivan toinen juttu,kuka osaa ja oivaltaa sekä kenellä on valmiuksia/rohkeutta jalostaa bändiä A1 luokkaan.? Sen voi kokemuksella kertoa,että voittajaa ei ole todellakaan päätetty etukäteen ja Smorkissa vain ja ainoastaan paras voittaa! Kiitos siitä tuomaristolle,joka ei ole,ainakaan vielä ostettavissa ,muuta kuin ammattitaidon hyvällä näytöllä. Siis, meinasin vain ääneen epäillä tuota tunnettuvuutta, eli onko porukat kiinnostuneita voittajaporukasta; käykö lavalla vitusti väkee kattomassa sitä voittajaa vai onko tangoskasbat vieneet näkyvyyttä muilta kisoilta. Voittosumma on todella muuttunut vuosien saatossa. ..ei helev...olisko noin?..... | |
![]() 07.07.2008 21:39:18 | |
Siis, meinasin vain ääneen epäillä tuota tunnettuvuutta, eli onko porukat kiinnostuneita voittajaporukasta; käykö lavalla vitusti väkee kattomassa sitä voittajaa vai onko tangoskasbat vieneet näkyvyyttä muilta kisoilta. Voittosumma on todella muuttunut vuosien saatossa. Juu, ei varmaan tavallinen tanssikansa ole kovin kiinnostunut, mutta keikkajärjestäjät ja ohjelmatoimistot ovat! | |
![]() 07.07.2008 22:53:35 | |
Siis, meinasin vain ääneen epäillä tuota tunnettuvuutta, eli onko porukat kiinnostuneita voittajaporukasta; käykö lavalla vitusti väkee kattomassa sitä voittajaa vai onko tangoskasbat vieneet näkyvyyttä muilta kisoilta. Voittosumma on todella muuttunut vuosien saatossa. Riippuu täysin voittajaporukasta. -Moon lomal- | |
![]() 07.07.2008 23:25:58 | |
Näinhän se menee; mutta mutta......onkos tämäkin kisa taas tuottamassa yhden/muutaman likipitäin työttömän orkan. Onko lavoilla kiinnostusta voittajia kohtaan ja onko A-toimisto oikeasti sitoutunut myymään (tämä alleviivaten) voittajaa? Luvataan kaikkea, jota ei voida kuitenkaan toteuttaa........ Minä olen vahvasti sitä mieltä,että kisaan osallistuvat bändit ovat tahoillaan jo kyntäneet keikkailun antoisaa sarkaa.Kuka vähemmän, kuka jo syvemmältä.Tuskin kukaan jää "työttömäksi"Jotain onnistaa,toiset jatkaa ennallaan,ehkäpä paremminkin. Kylmän viileesti! | |
![]() 08.07.2008 09:59:43 | |
Minä olen vahvasti sitä mieltä,että kisaan osallistuvat bändit ovat tahoillaan jo kyntäneet keikkailun antoisaa sarkaa.Kuka vähemmän, kuka jo syvemmältä.Tuskin kukaan jää "työttömäksi"Jotain onnistaa,toiset jatkaa ennallaan,ehkäpä paremminkin. Tällä työttömyydellä tarkoitinkin juuri sitä, että vaikka on tittelit ja pelit, niin onko muilta tahoilta kiinnostusta työllistymiseen asti. ..ei helev...olisko noin?..... | |
![]() 09.07.2008 14:20:11 | |
Siis, meinasin vain ääneen epäillä tuota tunnettuvuutta, eli onko porukat kiinnostuneita voittajaporukasta; käykö lavalla vitusti väkee kattomassa sitä voittajaa vai onko tangoskasbat vieneet näkyvyyttä muilta kisoilta. Voittosumma on todella muuttunut vuosien saatossa. Taitaa nykyään olla aika lailla liikaa kaikenmaailman kilpailuja musiikin saralla. Etenkin laulukilpailuja. Ja huvittavaa on myös sellainen "häränpylly"-ilmiö jossa Tangomarkkinat yrittää tuottaa pop-genreen laulajia ja Idols iskelmägenreen. Esim. Jennan (Tangokuningatar2007) imagea ollaan yritetty mulkata popimmaksi ja taas esim. Wickholmiin ollaan liitetty iskelmä-mielikuvia. | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)