rippet 07.03.2008 20:45:30 | |
---|
|
tarzan 18.03.2008 21:33:29 | |
---|
Heipä hei. Pitää nostella vähän aihetta tuon Joe Strummer telen suhteen. http://www.thomann.de/fi/fender_joe_strummer_telecaster.htm Törkeän näköinen, kauhean ylihinnoiteltu ja meksikosta. Ja kun minä vielä siltikin haluan tuon. Kysymykseni koskeekin lähinnä että millaisia eroja tuossa viimeistelyssä on ollu, jos joku on useampaa yksilöä nähnyt? Onko ollut yhdessä kunnon rujo relic ja toisessa vain vähän sinne päin? Itse olisin tavallaan kunnolla kulutetun kepin kannalla, mutta jos moisen hankkisin niin haluaisin varmistua että yksilöni relic olisi oikeanlainen. Jos vertaa ylemmän ja alemman linkin kitaroita, niin kuitenkin aika suuri ero viimeistelyissä. Ylemmän eduksi, tietysti. http://www.elderly.com/fmic/items/FJST.htmEi perhana, sanoinko tuon oikeasti? |
Kiinankeisari 18.03.2008 21:46:29 | |
---|
juu aika ruma on tuo strummerin body, mutta se kaulan viimeistely oli ainakin mulle se iso bonus: ihan oikeasti vanhan ja soitetun (=hyvän) tuntuinen se kaula sieltä takaa. en ole kyllä koskaan päässyt semmosta custom shopin reliikkiä soittamaan jossa olis relikoitu myös tuo kaula... "soita silleen makeesti" -Albert Järvinen |
Dunga 18.03.2008 21:51:57 | |
---|
juu aika ruma on tuo strummerin body, mutta se kaulan viimeistely oli ainakin mulle se iso bonus: ihan oikeasti vanhan ja soitetun (=hyvän) tuntuinen se kaula sieltä takaa. en ole kyllä koskaan päässyt semmosta custom shopin reliikkiä soittamaan jossa olis relikoitu myös tuo kaula... Mä räpelsin CS 69 relic stratoa sekä strummeria ja kyllä tuon kaulan osalta Joe-sedän kepukan relikointi oli ihan vertailukelpoista ja hyvää jälkeä. Body on aika susiruma munstakin. |
esprit de corps 18.03.2008 21:55:44 (muokattu 18.03.2008 21:56:57) | |
---|
Tossahan taitaa tulla jotain välineitä sen bodyn customointiin. Ihan kivan näköistä saa kyllä aikaan jos vaan osaa. Tuolta enemmän; http://www.fender.com/joestrummer/ E: jaa no jaa, ekassa 1500 taitaa tulla mukana jotain. Vähän niinku muumi. |
tarzan 18.03.2008 22:09:42 | |
---|
GAS on niin typerä vaiva. Ei kukaan oikeasti edes tarvitse tuommosta Strummeria mutta kun.. Mitkäs mikit tuo on syöny muuten? Kuitenkin tuohon hintaan saa jo jenkkiäkin joten jos osat olisi laadukkaat niin voisi antaa itselleen yhden syyn lisää pettää itseään ja pamauttaa telen.. Ei perhana, sanoinko tuon oikeasti? |
esprit de corps 18.03.2008 22:14:49 | |
---|
GAS on niin typerä vaiva. Ei kukaan oikeasti edes tarvitse tuommosta Strummeria mutta kun.. Mitkäs mikit tuo on syöny muuten? Kuitenkin tuohon hintaan saa jo jenkkiäkin joten jos osat olisi laadukkaat niin voisi antaa itselleen yhden syyn lisää pettää itseään ja pamauttaa telen.. Ainakin tossa Strummerissa on enemmän luonnetta kuin siinä suhteellisen steriilin tuntuisessa americanon stankussa. Tosin enhän mä tuolla Strummerilla koskaan ole vetänyt, mutta näin kuvissa ja ajatuksena. ; ) Vähän niinku muumi. |
darrell 18.03.2008 22:21:54 | |
---|
juu aika ruma on tuo strummerin body, mutta se kaulan viimeistely oli ainakin mulle se iso bonus: ihan oikeasti vanhan ja soitetun (=hyvän) tuntuinen se kaula sieltä takaa. en ole kyllä koskaan päässyt semmosta custom shopin reliikkiä soittamaan jossa olis relikoitu myös tuo kaula... Eikö näissä relikoiduissa (tai vastaavasti oikeissa reliikeissä) kepeissä yleensäkin ole oleellisinta se sisäänsoitettu tuntuma. Ainakin mulle olisi melkolailla sama miltä se relikointi näyttää, kunhan tuntuma on hyvä. Esim. parissa Strummerissa jotka olen nähnyt, niin relikointi on edelleen tehtaalla tehdyn näköinen, mutta ainakin siihen toiseen oli saatu mukaan sellaista soitetun tuntua. Antaa kaikkien kitaroiden soida. Kielten värähtely yleinen ja yhtäläinen. |
tarzan 18.03.2008 22:27:35 | |
---|
Eikö näissä relikoiduissa (tai vastaavasti oikeissa reliikeissä) kepeissä yleensäkin ole oleellisinta se sisäänsoitettu tuntuma. Ainakin mulle olisi melkolailla sama miltä se relikointi näyttää, kunhan tuntuma on hyvä. Esim. parissa Strummerissa jotka olen nähnyt, niin relikointi on edelleen tehtaalla tehdyn näköinen, mutta ainakin siihen toiseen oli saatu mukaan sellaista soitetun tuntua. Totta tuokin, pitäisi päästä tuota teleä kokeilemaan mutta näillä lakeuksilla tuskin on missään.. Itse olen ESP:n relicstratolla soittanut ja nimenomaan tuntumasta pidin. Tosin kyllä se ulkonäkökin kovasti houkuttaa, en voi kieltää. Ei perhana, sanoinko tuon oikeasti? |
komero 18.03.2008 22:28:36 | |
---|
GAS on niin typerä vaiva. Ei kukaan oikeasti edes tarvitse tuommosta Strummeria mutta kun.. Mitkäs mikit tuo on syöny muuten? Kuitenkin tuohon hintaan saa jo jenkkiäkin joten jos osat olisi laadukkaat niin voisi antaa itselleen yhden syyn lisää pettää itseään ja pamauttaa telen.. Fender.com sanoo "2 Vintage Style Single-Coil Tele_ Pickups with Alnico Magnets (Neck & Bridge)". Kuulostavat hyvältä. Pyöreä ja pehmeä saundi, mutta tone täysillä saa myös aika kirkkaan repivää ääntä ulos takamikillä. Ostin tuollaisen reilu viikko sitten ja ainut miinus tähän mennessä on se, että piti käyttää crc:tä jotta sai keskimmäistä tallapalaa siirrettyä. No, mitäs ostin ruosteisen kitaran. Kokeilin muutamaa muuta teleä kaupassa, Tokain ja Fenderin (ameriikan mallia) eikä mikään niistä tuntunut yhtään niin hyvältä kourassa kuin tuo strummer. Kaulan viimeistely on erittäin mukavan tuntuinen. |
tarzan 18.03.2008 22:31:48 (muokattu 18.03.2008 22:32:33) | |
---|
Ostin tuollaisen reilu viikko sitten ja ainut miinus tähän mennessä on se, että piti käyttää crc:tä jotta sai keskimmäistä tallapalaa siirrettyä. No, mitäs ostin ruosteisen kitaran. Saisitko kuvaa näytille? kiinnostaisi nähdä kepin relic, kun sitä tuossa ylempänä jo vatvoinkin Ei perhana, sanoinko tuon oikeasti? |
komero 19.03.2008 11:41:52 | |
---|
Saisitko kuvaa näytille? kiinnostaisi nähdä kepin relic, kun sitä tuossa ylempänä jo vatvoinkin Voin ottaa kuvia jossain välissä kun saan kameran käsille, tällä viikolla. |
Jungleman 19.03.2008 16:38:49 | |
---|
GAS on niin typerä vaiva. Ei kukaan oikeasti edes tarvitse tuommosta Strummeria mutta kun.. Mitkäs mikit tuo on syöny muuten? Kuitenkin tuohon hintaan saa jo jenkkiäkin joten jos osat olisi laadukkaat niin voisi antaa itselleen yhden syyn lisää pettää itseään ja pamauttaa telen.. Strummer on 60's Classic Tele, samat mikit ja sama rauta, relikoituna tosin. Ne muutamat kokeilemani yksilöt eivät herättäneet mitään intohimoja minussa... Ei se ole vika. Se on ominaisuus. Romantikkoitkijät #1 |
Kiksaus 17.04.2008 18:13:55 | |
---|
Ai ai, kun kaasuttaa pahasti tuollainen suosaarnitele. Yritin jo käydä kaupoissa etsimässä, mutta missään ei specsit mielyttäneet. Tälläistä pitäis löytyä alle tonnin: Body: Suosaarni, molemmat leikkaukset(forearmcut), SS mikitys, talla jossa jokaiselle kielelle oma säätö ja jos mahdollista, ns. comfort contour. Kaula: Vaahteraa(otelauta myös), 22 nauhaa, ei mikään pesismaila eli c:n profiili, n.21-23mm paksu, satiinilakka ja kaularaudan säätö lavan päässä Eipä taida tollaista teleä löytyä markkinoilta....joutunee varmaan taas tilaamaan Warmothilta. Laskin, että tulis maksamaan n.800€ kuluineen. Tää on vaarallinen tauti tämä GAS.... "Pieni ryyppy maistuu ruoan kanssa, syö tai ei!" |
Joees 17.04.2008 18:18:09 | |
---|
Ai ai, kun kaasuttaa pahasti tuollainen suosaarnitele. Yritin jo käydä kaupoissa etsimässä, mutta missään ei specsit mielyttäneet. Tälläistä pitäis löytyä alle tonnin: Body: Suosaarni, molemmat leikkaukset(forearmcut), SS mikitys, talla jossa jokaiselle kielelle oma säätö ja jos mahdollista, ns. comfort contour. Kaula: Vaahteraa(otelauta myös), 22 nauhaa, ei mikään pesismaila eli c:n profiili, n.21-23mm paksu, satiinilakka ja kaularaudan säätö lavan päässä Eipä taida tollaista teleä löytyä markkinoilta....joutunee varmaan taas tilaamaan Warmothilta. Laskin, että tulis maksamaan n.800€ kuluineen. Tää on vaarallinen tauti tämä GAS.... Haisee ihan stratolle... Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks! |
Werihukka 17.04.2008 18:21:02 | |
---|
Tekis mieli Teleä alavirekitaraksi. Mitä ootte mieltä. Onko se synti? ;) |
Numb 17.04.2008 18:22:29 | |
---|
Tekis mieli Teleä alavirekitaraksi. Mitä ootte mieltä. Onko se synti? ;) On. Mutta synnin tekeminen on monasti niin perkaleen kivaa :D Gattubi ö skugi, bing bong bang -Remu Aaltonen ---
Se pitää vetää niig skibbadibbaboungboung skäppidäbbi ticotico hei groopie dountsu teik mai hair de bäng bäng bong! -LamaAjanElvis |
Kiksaus 17.04.2008 18:45:33 | |
---|
Haisee ihan stratolle... Niin haisee, muttei näytä eikä kuulosta.... Leppästrato löytyy jo, siksi tuo saarnitele ;-) "Pieni ryyppy maistuu ruoan kanssa, syö tai ei!" |
On. Mutta synnin tekeminen on monasti niin perkaleen kivaa :D Toki :) Yksi mahtavimpia saundeja mun mielestä on kyllä oikein löysän higain-vahvarin hirmusärö yhdistettynä ihan vaan D-drop vireiseen Teleen. :P |
Paby 17.04.2008 21:10:47 | |
---|
Toki :) Yksi mahtavimpia saundeja mun mielestä on kyllä oikein löysän higain-vahvarin hirmusärö yhdistettynä ihan vaan D-drop vireiseen Teleen. :P Hah, soittelin tässä vasta c-vireessä. Mukavaa oli. Nyt on d-vireessä. Kivasti muriseepi mahonkirunkoinen kitara ja tuo talla on kyllä ihan parasta. Tosi jämäkkä! Hope? I don't want hope. Hope is killing me. My dream is to become hopeless. |