Aihe: Digitech BP50 -kokemuksia?
1
syli
05.02.2004 10:22:34
Heps ja muusikoiden.net -poikuus mäni!

Tilasin hulluuspäissäni em. multiefektin thomannin tilpehööritaivaasta. En ole aiemmin käytellyt minkäänlaisia effuja eli apua tarvitaan. Laite on vasta tulossa, mutta tässä odotellessa kyselisin kokemuksia BP50:stä.

Kaikki vinkit hyvistä säädöistä, bugeista, plussista ja miikoista ovat tervetulleita.

Kiitos.

T
Teijo K.
05.02.2004 18:01:01 (muokattu 05.02.2004 18:06:24)

Heps ja muusikoiden.net -poikuus mäni!

Tilasin hulluuspäissäni em. multiefektin thomannin tilpehööritaivaasta. En ole aiemmin käytellyt minkäänlaisia effuja eli apua tarvitaan. Laite on vasta tulossa, mutta tässä odotellessa kyselisin kokemuksia BP50:stä.

Kaikki vinkit hyvistä säädöistä, bugeista, plussista ja miikoista ovat tervetulleita.

Kiitos.

T

Minulla on se 200 versio tuosta, hmm joo. Vatkulit on ihan jees, siis phaser, chorus ym. jos sellaisesta pitää. Säröt on liian steriilejä minusta kaikki. Sellaisia riipiviä. kompressori on käyttökelpoinen, mutta ei loistelias.

Helppo käyttää ja säätää, paitsi jos käyttää kovin monia soundeja, sitten menee kelaamiseksi. Ne etuvaffarit on siinä sellaisia pöh. Puhtaat ihan ok. Mitäs siinä oli, kaiutinmallinnus ei munsta toimi, ollenkaan. Ruman kuuloinen. Se noise killeri on hyvä, samoin viritysmittari toimii aika kivasti.

Tukeva laatikko, metallia. Ne kytkimet on vain hempulat, minulta on toinen jo vaihdettu. Näyttää ja tuntuu tukevalta, mutta ei ole sitä. Meinasin ostaa kanssa Thomannilta, mutta ostinkin sitten onneksi Suomesta, takuu pelasi kivasti.

Se rumpukone on minusta ihan turha siinä, huonoja komppeja. Metronomi olisi ollut paaljon hyödyllisempi.

Kyllähän sillä leikkii, mutta en tiedä. Vähän on minulla ollut sellaista ajatusta, että heivaisi pois signaalista tuonkin. Ehkä sitten jos saan sen putkivaffarin ostettua...

Niin, ja se "Fender Bassman" etuvahvistin siinä ei kyllä taatusti kuulosta miltään sinnepäinkään olevalta. Ellei sitten uudelta mallilta. Niistä en tiedä mitään.
Long = progressive.

-Aerodactev.
Teijo K.
06.02.2004 17:29:03 (muokattu 06.02.2004 17:30:13)

kiitos arva!

No, olen aikas noviisi näissä effupuuhissa -leluksi sen halusinkin. Oktaaveri kiinnostaa, toivottavasti olisi edes kohtuullinen...

Thomann yllätti palvelualttiudessa. Eka kerta kun tilaan, ja ne on laittanu jo viisi meiliä kiittäen ja vahvistaen tilausta.

Ja tekstiviestinkin laittoivat, epelit, kun paketti aloitti matkansa mun tykö.

och igen, tack!

Juu, tuon oktaaverin unohdinkin. Minä en sitä niin paljoa käyttele, mutta hyvin tuntuu toimivan. Sen vähän mitä kokeilin siis. Ja seurasi jopa b-kielen alimpiin ääniin asti, ei paha tuollaiselta.

Oikeastaan kaikki puhtaat soundit ja jutut on minusta ihan kivoja, ne on ne likaiset säröt vain sitten... No ne puuttuvat kokonaan. Ja se särö on sitten sellaista sirkkeliä.

Ps. Ja kannattaa tosiaan varoa niitä polkimia siinä. Hempuloita ovat. (Sukkasillaan poljettavia.
Long = progressive.

-Aerodactev.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)