Aihe: American Idol 2008
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
depe
06.04.2008 14:39:52
Kun tekee tiukan analyysin Youtuben Idol-esitysten katselukerroista, niin kyllä sen voiton taitaa vielä Archuleta. Tietysti jos se pahasti alkaa mokailemaan, niin sitten voi olla eri asia.
Ilman hauskaakin voi olla alkoholia.
Johnny Buzz
06.04.2008 19:57:12

Perse! Ei Chikezie pitäny vielä tippua. Huomattavasti kovempi laulaja kuin esim. Kristy tai Jason, jotka ois saanu mun puolesta tippua jo aikaa sitten. Samoin myös se filippiiniläinen. Alkaa tulemaan tähän nyt suosituimmuuskilpailun makua ainakin osittain.
www.soulstab.com www.myspace.com/soulstab
Soulstabin debyyttialbumi Primitive Communication kaupoissa 30.4. Levyjulkkarit 2.5. @ Texas Co., Helsinki.
DaKiller
06.04.2008 20:15:25

Kun tekee tiukan analyysin Youtuben Idol-esitysten katselukerroista, niin kyllä sen voiton taitaa vielä Archuleta. Tietysti jos se pahasti alkaa mokailemaan, niin sitten voi olla eri asia.

Siis tä? Onko tämä nyt se nuori juippi joka liikehtii väkinäisen oloisesti ja laulu on sellaista perus backstreet boysia? Ihan pska.

Se Queenia vetänyt tyyppi (köh), Tumma mimmi, carly ja ja sitten se toinen jäbä on kaikki hyviä. Jotenkin diggailen kaikista omalla tavallaan ja voiton soisin kenelle tahansa noista. Ai niin, olihan siellä sitten vielä se symppis blondi, joka aloitti piisin uudestaan jostain syystä. Siinä on sellaista stara-ainesta myös.

Mitäs niitä nyt sitten jäikään... Ainakin se paksu tummaihoinen poika, country-blondi ja rastapää. Eipä oikein säväytä mikään noista.
bedlam
06.04.2008 21:21:44

Miksei se kantrityttö ollut edes kolmen viimesen joukossa. Kyllähän se nyt näistä viimeistään nyt olisi ollut vuorossa. Dääm, mää diggasin kuitenkin Jacuzzista. Mutta mielummin se kuin Ayesha. Ai saakeli, sen tytön nimeä googlatessa spoilasin jo ens viikonkin putoajan itteltäin, no eipä tarvi kattoa sitten sitä.
Se viimeksi nauraa joka hitaimmin ajattelee.
Notefix
07.04.2008 14:49:50

Vähän pettymys että Chikiitta tippui. Muutenkin näyttää siltä, että tulossa on valkosen keskitienrokin voittokulku. Käsittämätöntä että toi Kristy Lee on vieläkin kisassa.
"Layers of layers of shit!"
gasser
07.04.2008 16:39:05
Mä en komppaa yhtään tuon Syeshan hehkutusta. Vihloo korviin niinkuin alepaversio Whitni Houstonista -. Joka sekin on kauheeta paskaa. Hyiss... Aussijäbässä ja D.Cookissa on hyvää starapotentiaalia. Carlyssa myös mutta vähän pliisuilee, vaikka taitava onkin. Ja archuleta, tuo pikkutyttöjen koiranpennunkorvike, ei ole vielä ehkä ihan kypsä tohon hommaan. Laulaa osaa, mutta jotain puuttuu. Ja se näyttää siltä, että voi alkaa kuolaamaan minä hetkenä hyvänsä Ryanin päälle. Cowgirl on kivan pirtsakka, povaan uraa rodeotapahtumien alkulaulajana.
-?-
oulukyllosa
14.04.2008 23:15:32

En kyllä tajua mitä siltä Archuletalta puuttuu...minusta se on kohtuuvalmispaketti.Minusta ne sen parhaat vedot (eli kaikki miinus se epäonnistunut Beatlesveto) on ollu parasta Idolsissa ikinä.Pitäny kattoo oikein useaan kertaan ne hänen esitykset luurit korvalla jää ihmetellä puhdasta laulua ja huippusoundia.Tosin...epäilen että koko keikka häntä ois liikaa,mutta näin kerran viikossa annoksena on ihan parasta.
- play some skynyrd, man -
JTL
15.04.2008 19:13:50

Mun top3 olisi aussi, Cook ja Carly. Haluaisin kuulla kun aussi vetäisi Bohemian Rhapsodyn tässä vaiheessa minkä veti muistaakseni hollywood-viikolla. Saundasi hemmetin hyvälle.

Archuleta kyllä laulaa hemmetin hyvin, mutta jotain niin uskomattoman cheesyä tossa tyypissä on, että huh huh.

Syesha vaikka vetääkin puhtaasti (ja kaikki perinteiset r'n'b luritukset on messissä) niin jotenkin siinä laulussa harvoin on mitään tunnetta. Yesterday nyt oli positiivinen yllätys.

Molemmat blondimuijat on jotenkin ärsyttäviä. Rastaheebo on liian "one trick pony".
SKULLFUCKER -> http://skullfucker.kypara.net/
Tympee Huttunen
15.04.2008 21:34:24 (muokattu 15.04.2008 21:35:22)
Kirjoitin aiemmin hieman närkästyneenä tuosta Brooke Whitesta, mutta oli parempi että moderaattorit ottivat jutun pois. Puheet toivotusta crack-whore-skandaalista oli kieltämättä liikaa, joten pahoitteluni siitä. Tuo tyttö tuntuu kuitenkin keräävän pisteitä yltiöpäisellä tunteilulla ja kiltteydellä. Hän itkee Dolly Partonin kappaleen jälkeen ja mutristelee huuliaan, kun Simon haukkuu. On hän kieltämättä hyvä laulaja ja sopii hyvin tuollaiseen iisimpään menoon, mutta jotenkin tuo aivan yli-inhimillinen tunteiden kirjo ja kiltteys saa minussa aikaan ärsyyntymisen. Olenko tosiaan ainoa?

David Cook on kyllä tämänhetkinen suosikki.
bedlam
15.04.2008 23:13:09 (muokattu 15.04.2008 23:13:44)

Ois kyllä, mutta vois kokeilla päästä eroon siitä äärimmäisen ärsyttävästä vouhotusilmeestä.
Se viimeksi nauraa joka hitaimmin ajattelee.
vanttera
16.04.2008 12:24:07
Olenko tosiaan ainoa?

Et o. Nopeat kärjistetyt kommentit:

Syesha: Alkuun tykkäsin, nyt lässähtänyt, se sähköafromeininki ja reippaammat biisit sopi mun mielestä paljon paremmin kun toi lässyttely.

Cathy: Mmmm joo, ehkä. Jotain uupuu, karismaa, persoonaa tms. Laulaa jees.

Michael Johns: Tarvii mun mielestä jonkun biisin nyt missä joutuu vetään tosi kovaa ja vähän korkeemmalta. Child in Timen! :D Eimut, siis, ehkä jotain 70-lukusta rokkia vaikka tms, jotain missä sen ääni menee särölle.

Archuleta: Tytöt tykkää, mä en lainkaan. Tollasta virnuilua en jaksa hetkeäkään, kaikki on niin mahtavaa ja ihanaa ja tunteellista. Vittu palaa käämit. Jonkun lapsuusvuosien leikkauksen seurauksena sillä tollanen ääni, eikä siinäkään mun mielestä mitään erikoista.

David Cook: Periaatteessa kova, mut ihan niin kuin joku aikasemmin sano, Nickelbackit yms tulee kyllä mieleen, ja se ei oo hyvä juttu. Vähän keulii myös toi asenne, vois vähemmän ilmeillä jep. Tällekin joku kovempi Bon Jovin biisi ni voisin tykätä.

Kristy Lee Cook: Muahohoho. Onhan se nätti, ja tota, Texasissakin on kännyköitä nykyään. Mut taitaa kyllä lähteä seuraavaksi.

Rastapääjamppa: Näyttää joltain eläimeltä, laulu menee minulta ihan täysin ohi. Biisit ja tulkinta sellasta muka-runotyttö-kamaa, eli ei oikeesti sekoilevaa ja herkkää, mut aavistus siitä. Ei maistu.

Voittajaksi veikkaan Archuletaa, ihan sen takia että mua vituttais se eniten,
*h4liih*
Juzzu
16.04.2008 14:41:35
...Mutta Brooke on edelleen ihkuin!
jassi
16.04.2008 15:21:48
Mulle taas osuu sen rastasällin meininki. Jotenkin vilpitöntä hommaa muihin verrattuna. Laulajana ei mikään virtuoosi, mutta on siinä silti jotain omintakeista ja rock n rolliakin.
Ilo pintaan vaik` sydän märkänis!
Bluesmies
16.04.2008 15:27:24
Cathy: Mmmm joo, ehkä. Jotain uupuu, karismaa, persoonaa tms. Laulaa jees.

Kukas tää on?
Abysmal
16.04.2008 16:24:48
Archuleta: Tytöt tykkää, mä en lainkaan. Tollasta virnuilua en jaksa hetkeäkään, kaikki on niin mahtavaa ja ihanaa ja tunteellista. Vittu palaa käämit. Jonkun lapsuusvuosien leikkauksen seurauksena sillä tollanen ääni, eikä siinäkään mun mielestä mitään erikoista.

Jotenkin hassua, mutten tykkää minäkään tästä kaverista en yhtään. Enkä edes tarkalleen tiedä, että miksen pidä. Kaikki vain on sillä todella niin ihanaa ja tunteellista, mutta samalla niin pistävän pinnallista myös. Onhan se teknisesti melko taitava laulaja kaiketi, mutta lähes jokainen kappale tällä Archuletalla on ainaisen unelias ja epämiellyttävän siirappinen. Esiintymisensä jälkeen se on aina kuin pikkulapsi karkkikaupassa, mikä on myös jotenkin vähän huvittavaa.
jazzmies
16.04.2008 18:17:15
Syesha: Alkuun tykkäsin, nyt lässähtänyt, se sähköafromeininki ja reippaammat biisit sopi mun mielestä paljon paremmin kun toi lässyttely.

Joo, mutta vitsi mikä räkki!
Oiligi. Aaltonen elämä kans oikeesti kiinnosta. Ronnie Österberg. Muutenki mua kinnosta hirvesti tausta. Henkilökuva on tarkea.
Juzzu
16.04.2008 19:32:55
Bluesmies
17.04.2008 08:46:35
Tää Carly varmaan...
http://www.americanidol.com/contestants/season7/carly_smithson/

Jaa Carly, no kyllähän mä sen tiedän.
vanttera
17.04.2008 12:32:20
Joo, mutta vitsi mikä räkki!

Jumalan tosi.
*h4liih*
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)