mobbi 14.04.2008 13:53:39 | |
---|
Tekeekö tuolla yhtään mitään? Houkuttelee vaan kun päivitys LE:stä ei ole kun satasen. www.crimson-sun.org |
Jaava 14.04.2008 21:02:22 | |
---|
Alotappa vaikka steinbergin sivuilta katsomalla, mitä se sisältää. Luultavasti sillä tekee enemmän, kuin cubase LE:llä. Minä en voi tietää, mitä tarvitset. ''Miten voi olla jano, vaikka on juonut koko yön?'' |
Aleksi Gaiss 15.04.2008 10:09:57 (muokattu 15.04.2008 10:11:32) | |
---|
Tuollaista versiota ei ole olemassa. Uudet Cubasen versiot ovat LE 4, Essential 4, Studio 4 ja 4. Äänitys- ja miksauspalveluja tarjolla! |
Sertzo S 15.04.2008 11:35:45 | |
---|
Tuollaista versiota ei ole olemassa. Uudet Cubasen versiot ovat LE 4, Essential 4, Studio 4 ja 4. Pitänee joku noista iMac-koneeseeni midi-työskentelyyn hankkia. |
mobbi 15.04.2008 11:37:33 | |
---|
Tuollaista versiota ei ole olemassa. Uudet Cubasen versiot ovat LE 4, Essential 4, Studio 4 ja 4. Pahoitteluni. Meinasin just tota essential 4 versiota. www.crimson-sun.org |
heika 15.04.2008 15:55:14 | |
---|
Itse päivitin LE:n Cubase 4 Studioon. Maksoi "vain" pari sataa. Kannattaa laittaa toinenkin satanen tuohon...jos vielä lie kampanja voimassa. |
Jaava 15.04.2008 16:51:25 | |
---|
Itse päivitin LE:n Cubase 4 Studioon. Maksoi "vain" pari sataa. Kannattaa laittaa toinenkin satanen tuohon...jos vielä lie kampanja voimassa. Minä myös. Studio 4 sisältää kaiken, mitä minä koti pajassa tarvitsen. Essentialista puuttui muistaakseni joitain minulle tärkeitä ominaisuuksia. Noitahan voi sitten jatkossa päivittää ylöspäin kohtuu hintaan. ''Miten voi olla jano, vaikka on juonut koko yön?'' |
Sertzo S 15.04.2008 16:59:52 | |
---|
Minä myös. Studio 4 sisältää kaiken, mitä minä koti pajassa tarvitsen. Essentialista puuttui muistaakseni joitain minulle tärkeitä ominaisuuksia. Noitahan voi sitten jatkossa päivittää ylöspäin kohtuu hintaan. Tuon Studio 4-softan taidan itsekin sitten hankkia jonkin ajan kuluttua. |
M.i.k.key 16.04.2008 11:43:58 | |
---|
Tuon Studio 4-softan taidan itsekin sitten hankkia jonkin ajan kuluttua. Harkitse nyt vielä kuitenkin Logic Expressiä ja siitä myöhemmin päivitystä Proohon möllisty |
Harkitse nyt vielä kuitenkin Logic Expressiä ja siitä myöhemmin päivitystä Proohon Harkitsen, mutta kumpaakaan en vielä toistaiseksi hanki näillä toimin/tuloin tekemästäni musiikista. Ulkoinen äänikortti ja äänimaailma pitää vielä sitten saada softan lisäksi. |
M.i.k.key 16.04.2008 13:08:34 (muokattu 16.04.2008 13:08:54) | |
---|
Harkitsen, mutta kumpaakaan en vielä toistaiseksi hanki näillä toimin/tuloin tekemästäni musiikista. Ulkoinen äänikortti ja äänimaailma pitää vielä sitten saada softan lisäksi. En tiedä tuosta Cubasesta, mutta Logicin omilla äänillä tekee demon tai jopa levyn ihan heittämällä. Ja Express maksaa siis sen 199e. Ei välttämättä tarvi mitään muuta äänimaailmaa. möllisty |
Sertzo S 16.04.2008 15:05:32 | |
---|
En tiedä tuosta Cubasesta, mutta Logicin omilla äänillä tekee demon tai jopa levyn ihan heittämällä. Ja Express maksaa siis sen 199e. Ei välttämättä tarvi mitään muuta äänimaailmaa. Mietin mietin vielä ja sitä äänikorttiakin. |
moscowian 16.04.2008 16:14:11 | |
---|
En tiedä tuosta Cubasesta, mutta Logicin omilla äänillä tekee demon tai jopa levyn ihan heittämällä. Ja Express maksaa siis sen 199e. Ei välttämättä tarvi mitään muuta äänimaailmaa. Joo luulis demoillessa pärjäilevän koneen omilla äänipiireillä paremmin kuin hyvin ja nykyiset softasynat hakkaa omissa kriteereissäni kaikki "ajasta ikuisuuteen" -synat.. Jos jotain on jo garagebandilläkin tehnyt, niin saa myös sen edun, että voi importata garageband filut suoraan logiciin. Aluksi Jumala loi Maan ja lepäsi, seuraavaksi Jumala loi Miehen ja lepäsi, sitten hän loi Naisen... Ja tämän jälkeen ei ole levännyt Jumala, eikä Mies.
Sekalaista sähellystä: http://www.mikseri.net/artists/deadmanshand.49299.php |