Aihe: Californication
1 2 3 4 5
J.Newkid
12.04.2008 11:07:05

Meitsi diggaa tästä sarjasta.
Imperanon influences lay strong under the style of Children of Bodom, but imo they are no COB II: just consider the difference in guitar techniques , in temperament, and above all in drumming. Great drumming by Jaakko Nylund who is a founder member of t
Dolmo
12.04.2008 19:29:23
On kyllä helmi. Viimejakso jäi väliin valitettavasti.
Todellako?
bastardo
12.04.2008 20:03:57 (muokattu 12.04.2008 20:09:55)
Joku kielipoliisi voisi selittää millainen sanaleikki Californication sanaan liittyy, itse en tajua..

Tuskin tuohon mitään sen kummempaa salaisuutta löytyy, kuin suomennos 'kalifornioituminen'. Tätä ilmiötä mielestäni taas kuvaa todella hyvin esim. mauttomat silikonirinnat, botoxit, saatanan kalliit kampaajakäynnit ja kaikin puolin muutenkin pinnallinen elämäntapa.

Tämä on siis puhtaasti minun oma tulkintani.

EDIT: No löytyi kuitenkin. Aivan sama.
"If we're all God's children, then why is Jesus so special?"
bastardo
12.04.2008 20:05:25
Sanotaan vaikka näin, että hieman on Nannyn Gracie muuttunut vuosien saatossa. Eli siis se "16-vuotias" Mia, näyttelijätär Madeline Zima.

Ei helvetti, vähänkö mietin, että mistä tuo mimmi on tuttu.
"If we're all God's children, then why is Jesus so special?"
kk80
13.04.2008 15:17:38 (muokattu 13.04.2008 15:19:13)
Tuskin tuohon mitään sen kummempaa salaisuutta löytyy, kuin suomennos 'kalifornioituminen'. Tätä ilmiötä mielestäni taas kuvaa todella hyvin esim. mauttomat silikonirinnat, botoxit, saatanan kalliit kampaajakäynnit ja kaikin puolin muutenkin pinnallinen elämäntapa.

Tämä on siis puhtaasti minun oma tulkintani.

Ihan samaan tulokseen päädyin itsekkin. Eli jonkinlaisesta ns. "suomettumisesta", kappale mielestäni kertoo varsin yksioikoisesti. Eli kappaleen pointti on mennyt perille vaikkei tuota sanaleikkiä nyt sisäistänytkään ensimmäisen seitsämän vuoden aikana :)

Wikipedia ei auttanut, mitenköhän tuossa single vs. sarja oikeussalidraamassa on edetty?
Pro Helminen. Raipe Vancouveriin 2010!
ekikoo
13.04.2008 15:24:30
Olisko tolla mitään tekemistä termin kanssa

http://en.wikipedia.org/wiki/Fornication
All these pianists striving for perfection. Fools! Don't they know: PERFECT AIN'T GOOD ENOUGH!
JTL
15.04.2008 19:16:21

Hemmetin hauska sarja!
Täytyy toivoa, että taso säilyy yhtä korkealla.
SKULLFUCKER -> http://skullfucker.kypara.net/
Dr. Funkenstein
15.04.2008 21:17:37
Tämä sarja on parasta tv:ssä tällä hetkellä. Toivotaan, että taso pysyy yllä tulevissakin jaksoissa!
Sinap
21.04.2008 21:01:28
Kohta tulee taas...tätähän ihan odottaa...tv:n orja sittenkin..:)
Tuubista irtoaa vielä...kun vaan vähän rutistaa.
HaloOfFlies
21.04.2008 22:18:00

Tuossahan oli Kevin James äsken, Kellarin kunkku-sarjasta.
"Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5
Mediamoguli
21.04.2008 22:41:46
Aiemmin luulin diggailevani tästä vaan ku on hyvät mahdollisuudet nähdä tissit, mutta ei helkutti, jopa tää tissitön jakso oli ihan loistava!
Pimeys komerossa on laajempi psykofyysinen kokemus
Sinap
21.04.2008 22:45:15
Aiemmin luulin diggailevani tästä vaan ku on hyvät mahdollisuudet nähdä tissit, mutta ei helkutti, jopa tää tissitön jakso oli ihan loistava!

Kyl siin alussa näky tissit uusintana..:)
Mediamoguli
21.04.2008 22:59:13
Kyl siin alussa näky tissit uusintana..:)

Ai niin.. No en sitten voi vieläkään olla ihan varma onko sarja oikeesti hyvä vai onko mua vaan helppo miellyttää. Harvinaisen symppis tyyppi tuo Fox Mulder tässä! Kerkesin jo iloitsemaan kun sai taas fyysistä kontaktia siihen exäänsä, kunnes muistin että sen seikkailut kyllä tylsistyis huomattavasti jos se palais sen muikkelin kaa yhteen.
Pimeys komerossa on laajempi psykofyysinen kokemus
Heissi
21.04.2008 23:48:09
Ei toi Mulderi taida osata edelleenkään näytellä, mutta se kalju jamppa on kyllä ihan mahtava tässä.
"Esimerkiksi lause 'Saatana on Herra' on varmasti suurimmalle osalle ihmisistä ei-toivottua informaatiota."
E N O K K I O . C O M
juuso a
21.04.2008 23:57:54

Ei toi Mulderi taida osata edelleenkään näytellä, mutta se kalju jamppa on kyllä ihan mahtava tässä.

Eihän se Duchovny mikään maailman paras näyttelijä olekaan. Jostain syystä mä oon silti siitä aina pitänyt. Sopii tollaisiin kevyisiin komediallisiin rooleihin ihan hyvin ja tämä sarja on juuri sille omiaan.

Toi Evan Handler näkyy olevan enemmän tollainen sarjojen työmyyrä ja vielä hyvin pätevä siihen hommaan.
Grissom tietää kaiken
Pluto
22.04.2008 10:37:07
Eihän se Duchovny mikään maailman paras näyttelijä olekaan.

Sai muuten roolistaan tässä sarjassa Golden Globen, samoin kuin X-Filesista aikanaan. Eli kaikki eivät kyllä ole samaa mieltä.
Dillon, you son of a bitch!
Sinap
22.04.2008 11:44:18
Sai muuten roolistaan tässä sarjassa Golden Globen, samoin kuin X-Filesista aikanaan. Eli kaikki eivät kyllä ole samaa mieltä.

Juu..sen tyyli on vaan semmonen neutraali..alinäytelty...pieniä ilmeitä ja eleitä..käyttäiskö sanaa realistinen..
Misse
22.04.2008 12:02:11
Tämähän suorastaan paranee vanhetessaan. Eka jakson jälkeen olin vähän että nojaa, tissejä tissejä, mutta eihän sitä voi enää jättää katsomatta ollenkaan.
~Lemu paljastaa peitellynkin paskakasan~
Thet
22.04.2008 16:43:59
Eihän se Duchovny mikään maailman paras näyttelijä olekaan

Juu ei, en mä siitä x-filesissa tykänny yhtään, mutta tähän rooliin se sopii kuin nakutettu. Vaikea tohon ketään muuta olis kuvitella.

Ja tottahan myös se, että tällä hetkellä tää on varmaan televisioviikon viihdyttävimpiä sarjoja. Mielellään tota katselis täyden tunnin, mutta näin on varmaan parempi.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)