Chainmusic 02.03.2008 13:34:46 | |
---|
Eilen eräät känniset tyypit kommentoivat minua ja kavereitani "Saatanan perkeleiksi" :D |
geeza 06.03.2008 12:09:11 | |
---|
Kirjastossa joku likinäkönen kirjastonhoitaja luuli mua tytöks. Lettikin oli suht lyhyt viä sillon. Pixie. |
Black-Throated Diver 08.03.2008 21:02:43 | |
---|
Olimme työharjoittelussa Prismassa, niin lastasimme hyllyyn tavaraa niin vanhahko mummo tuli sitten kysymään tällein, että "Anteeksi tytöt, mutta missä olisi tuota..... Aijjaaa! Te olettekin poikia!!!", ja sitten se lähti pois. Ollaan me vaan niin kauniita.... Kääpiöt eivät tanssi rivitanssia alasti. |
Point 11.03.2008 20:23:49 | |
---|
Ari Koivuselta kuulemma näytän, varmaan lähinnä siksi, että näytän pitkätukkaiselta klonkun ja zombin yhdistelmältä. hoho, tuo oli hyvä veto.. klonkku ja zombi.. ei hitto.. plussa tuli= ) |
Painajaismainen 12.03.2008 13:48:26 | |
---|
Hevirotta ilmoittautuu. "Jos Jumala olisi savolainen, meillä ei olisi kymmentä käskyä, vaan viistoesta ehotusta." - Markku Pölönen || "Plagiointi on helpoin tapa tehdä jotain uutta." |
Flankku 22.03.2008 15:55:50 | |
---|
Olimme työharjoittelussa Prismassa, niin lastasimme hyllyyn tavaraa niin vanhahko mummo tuli sitten kysymään tällein, että "Anteeksi tytöt, mutta missä olisi tuota..... Aijjaaa! Te olettekin poikia!!!", ja sitten se lähti pois. Ollaan me vaan niin kauniita.... Tapahtunut itselle kun olin työharjoittelussa citymarketissa, tapahtui vielä kahdesti. Toisella kerralla jutustelin papan kanssa jo tovin ennenkuin hän totesi että poikahan minä olenkin. Oli pidemmät hiukset sillon, mutta muuten ultimaattisen maskuliininen ulkomuoto toki. Varmaan ne sittarin unisex univormut hämää, kun saa kaikki näyttämään samalta takaapäin. Tolla papalla oli varmaan tosi huono näkö ja vaskitsan korvat, kun ei havainnut mun jykevää leukaa ja möreetä bassoa heti. |
Dushead 26.03.2008 12:43:24 | |
---|
Mulle ei ole kukaan tullut mitän sanomaan mun ulkonäöstä, mikä on sinänsä aika ihme juttu O.o Keep On Rocking! |
Horatius-87 28.03.2008 09:48:24 | |
---|
Keskustelu isäni kanssa: "Jaaha, JM näyttää ihan rantajätkältä." "wtf?!" "Niin, eikun tarkoitin vain että näytät hieman pojalta." "WTF?!" Uudesta rotsista johtunee. Kyllä taas naiseus koki pahan kolauksen. Menen tästä nurkkaan itkemään. -> "Jotkut ovat uskovaisia, mutta onneksi minä olen materialisti." |
Moimies 29.03.2008 13:39:20 | |
---|
sit joskus kun mulla on karvoja vähän reilummin naamassa, niin kuuluu varmaan: kattokaa, tolla ämmällä on parta! Kiitos päivän ensimmäisistä huutonauruista. Pirikuono. |
zodoff 30.03.2008 01:42:10 | |
---|
sit joskus kun mulla on karvoja vähän reilummin naamassa, niin kuuluu varmaan: kattokaa, tolla ämmällä on parta! Mä ainakin olen niin kaunis nainen ettei leukaparta merkkaa useammallekaan tuon taivaallista. Voisin oikeastaan ajaa karvani kokonaan pois ja keskittyä riiaamaan saman sukupuolen edustajien kanssa. Ei tarvitsisi itse keksiä mitään iskulauseita ja rahaakin säästyisi. Ja tulisi. Olenpas tuhma. I am the "who" when you call, "Who's there?!" |
Naama-amis 30.03.2008 11:55:27 | |
---|
Täällä on listattu näitä möröksi luulemisia ja parturiinmenemiskehoituksia niin voin kai ylpeesti erilaisena nuorena kertoa että joku pojanviikari kysyi multa tossa yks päivä että "yritätsä olla joku fruittari". Nih. Mulla oli semmonen vaaleensinisen sävynen villapaita päällä unohtamatta tossuja jotka oli aivan nyya posten. No avauduin tapahtuneesta illemmalla kavereille ryyppyringissä jotka empaattisina sälleinä lohdutukseksi sitten haukkuivat kylähullun näköiseksi ja taputtivat selkään. Näppärä poika veistelee itse puusta. |
Vic Rattlehead 15.04.2008 17:08:54 | |
---|
No yksi mikä mulla jäi aika hyvin mieleen, oli meen luokkalaisn likan kommentti "sillo ekana päivänä me luultii, että sä oot kans tyttö". Että semmosta. Aika peruskamaa tämmönen luulisin. What do you mean I aint kind?
Just not your kind... |
KurtCobain 15.04.2008 19:38:47 | |
---|
|
Kävelin junanvaunun poikki ja istuin sitten sinne yhteen väliin. Penkin takaa kuului pienen lapsen ääni: - Näitsä isi mikä tukka! - Joo, eiks ollukin hieno? :) - Ei... Ja sitten tää yksi vanha juttu, jonka olen ehkä kertonutkin. Kävelin Turussa jonkun torin laidalla, ja joku maantasossa makoileva ukko huusi sieltä, että "OOTSÄ JOKU CYNDI LAUPER VAI??!1!!" such contemporaries |
RocknRoll 16.04.2008 06:10:03 | |
---|
Ja sitten tää yksi vanha juttu, jonka olen ehkä kertonutkin. Kävelin Turussa jonkun torin laidalla, ja joku maantasossa makoileva ukko huusi sieltä, että "OOTSÄ JOKU CYNDI LAUPER VAI??!1!!" Ehkä meinasi aamukahvit tulla suusta pihalle :) |
Maraaa 16.04.2008 14:50:57 | |
---|
Viikingiksi minua kuulemma kutsuttiin viime kesänä, vasta siis kuulin. |
LepakonNahka 16.04.2008 16:06:07 | |
---|
Helsingin Stockan vessassa pultsarin suusta kuultua: "Nää kundit juo vihreää teetä." Täähän meni ihan rölöttämiseks koko ketju... |
arancia 16.04.2008 18:21:58 | |
---|
Ystäväni, hänen poikakaverinsa ja kämppiksensä käyttävät nykyisin Salkkarien katsomiseen varatun ajan kuulemma keskustelemalla siitä, että näytän huomattavan paljon Salkkarien Oonalta. No nyt näitä Salkkari-Oonaksi kutsuvia tahoja on löytynyt kaksi lisää. Kukin näistä kolmesta toisitaan autuaasti tietämättä. Yksi kaveri sanoi, että muistutan Oonaa muutenkin kuin ulkonäöltäni. Pelottavaa. |
Xae 22.04.2008 22:23:36 (muokattu 22.04.2008 22:33:51) | |
---|
"Jaa onkos tää nyt tyttö vai poika?" Äitini työkaveri: "Näinkin eilen kaupassa sinut ja ne kaksi poikaasi." Äiti: "Täh, miten niin kaksi poikaa?" "Minä en elä musiikin kautta, musiikki elää minun kauttani." |
-Lassi- 22.04.2008 22:45:44 | |
---|
Oi ku sul on hienot kengät. |