Kapane 06.02.2004 16:25:41 | |
---|
Kyllä DOD ihan hyviä purkkeja tekee! Jep envelope filther ja ice box chorus Kun minusta tulee iso rupean katri-helenaksi |
mutta entäs digin the weapon? Jees kyllä mä ainakin haluan olla ihan ku disturbedin Dan. nooooot Kun minusta tulee iso rupean katri-helenaksi |
Kapane 06.02.2004 16:27:57 | |
---|
Ja jos rahaa on niin mxr double shot ois kans järkyn kova vaihtoehto. Kun minusta tulee iso rupean katri-helenaksi |
Quu 07.02.2004 12:11:47 | |
---|
Mites BOSSin Metal Zone? Tarkka malli oli vissiin BOSS MT-2? Mitään en oo koskaan ottanu! Koskaan en oo mitään ottanu! |
Ze Kink 07.02.2004 12:20:04 (muokattu 07.02.2004 12:22:51) | |
---|
Mites BOSSin Metal Zone? Tarkka malli oli vissiin BOSS MT-2? Kaverilla on tuo, kyllä sillä hyvät hevisäröt lähtee, tosin se on yksipuolisempi kuin tuo digitech, ja digitechistä saa kyllä ulos sen Metal Zone- soundinkin. EDIT: Itselläni ei ole kokemusta tuosta metal masterista, muutakuin mitä olen näytteitä kuullut ja kehuja. Pistänkin sen tulemaan kitaran mukana saksasta joskus maaliskuussa. Nopeus ei ole mitään ilman tyylitajua... Ja tyylitaju ei ole mitään ilman nopeutta! |
PuNkKi 07.02.2004 12:48:37 | |
---|
mulla on tuo Digitech:in metal master särö.. ja kyllä siitä tuntuu aika paljon kaikkea lähtevän kun vaan säätää.. ainakin noi hevi soundit sieltä sain enempi kun helposti ulos.. :) hyvä ostos.. bossin metal zonen ja mega distortionin voittaa miten tahansa. Se mikä ei tapa, Sattuu aivan saatanasti . |
PuNkKi 08.02.2004 15:19:15 | |
---|
mites? tietääkö joku noista muista Digitech:in speduista? että mimmonen delay on esim. bossiin verrattuna.. yms? Se mikä ei tapa, Sattuu aivan saatanasti . |
Wäiski 08.02.2004 15:43:08 | |
---|
mites? tietääkö joku noista muista Digitech:in speduista? että mimmonen delay on esim. bossiin verrattuna.. yms? Testasin hiljakkoin rinnakkain Bossin kalliimman mallin (olikohan DE-5) ja saman hintaluokan Digitech X-sarjan DigiDelayn. Ainakin omiin korviini ero oli todella merkittävä Digidelayn hyväksi. Erityisesti nauhakaikusimulaatio oli Digidelayssa uskottava, tosi syvä ja kaunis verrattuna mihinkään muuhun kuulemaani digitaalikoneeseen. Taitaa olla laadukkaita koko X-sarja. Ohjehinnat suomessa ovat kovat mutta niistä tuntuu saavan helposti alennusta. |
PuNkKi 08.02.2004 15:51:08 | |
---|
Testasin hiljakkoin rinnakkain Bossin kalliimman mallin (olikohan DE-5) ja saman hintaluokan Digitech X-sarjan DigiDelayn. Ainakin omiin korviini ero oli todella merkittävä Digidelayn hyväksi. Erityisesti nauhakaikusimulaatio oli Digidelayssa uskottava, tosi syvä ja kaunis verrattuna mihinkään muuhun kuulemaani digitaalikoneeseen. Taitaa olla laadukkaita koko X-sarja. Ohjehinnat suomessa ovat kovat mutta niistä tuntuu saavan helposti alennusta. Ok.. muistakin speduista saa laittaa kommenttia.. alkoi nuo "hieman" kiinnostamaan. Se mikä ei tapa, Sattuu aivan saatanasti . |
Ze Kink 08.02.2004 17:15:47 | |
---|
Taitaa olla laadukkaita koko X-sarja. Näin olen minäkin käsittänyt. Tuon metal masterin lisäksi hot rodin ja delayn kun saisi... Ja ehkäpä vielä choruksen.. Nopeus ei ole mitään ilman tyylitajua... Ja tyylitaju ei ole mitään ilman nopeutta! |