Morhange 15.04.2008 15:21:13 | |
---|
Käyttäkää ihmiset joko suoraa, selainsoittomella soivaa linkkiä tai vaikka mikseriä. Vituttaa ruveta kaivamaan noita rapidshittejä ja vielä latailemaan noita riffejä sieltä jonkun odotusajan jälkeen. Joo. Ei kyllä löydy minkäänlaista lämpöä noille share jutuille. Vituttaa vaan aina ku noita joutuu värkkään.. Suhtaudun yleensä laajakatseisesti seksin eri muotoihin. Ihmisillä on niin erilaisia tapoja päästä tunnelmaan ja saada nautintoa ja hyvä niin. Mutta olen tainnut nyt kohdata voittajan, en hemmetti soikoon voi käsittää paskan kanssa meuhkaamista! |
Vicious 15.04.2008 16:38:40 | |
---|
Käyttäkää ihmiset joko suoraa, selainsoittomella soivaa linkkiä tai vaikka mikseriä. Vituttaa ruveta kaivamaan noita rapidshittejä ja vielä latailemaan noita riffejä sieltä jonkun odotusajan jälkeen. Niin, ja sovitaanko, ettei thrash -riffejä hetkeen aikaan? Eihän tässä ole mitään saumaa tunnistaa noita, kun ei thrashia kuuntele. Soittakaa ihmiset doomia. Tai progea. No huh huh pienet angstit. Mutta kieltämättä oon samaa mieltä, että nuo vaihtoehot joissa pystyy suoraan selaimella kuunteleen tai imaseen koneelle nuo klipit on parempia. Ja nuihin riffeihin niin soittakaa mitä tykkäätte. SUPPORT METAL |
Tohtori Tonus 15.04.2008 16:40:11 | |
---|
Joo. Ei kyllä löydy minkäänlaista lämpöä noille share jutuille. Vituttaa vaan aina ku noita joutuu värkkään.. H|x-x-x-x-x-x-x-x-|x-x-x-x-x-x-x-x-| S|--o---o---o---o-|--o---o---o---o-| B|o---o---o---oo--|o---o---o---oo--| "Minustaki autojen moottorit on tosi siistejä. Turbo DeeÄx kun on pellin alla niin pääsee että BROROORROROOM!1" -Disposable |
Joo. Ei kyllä löydy minkäänlaista lämpöä noille share jutuille. Vituttaa vaan aina ku noita joutuu värkkään.. No hei sori kun ei satu kotisivutilaa muualta löytymään. Ainoa sivutila kun sattuu estämään mp3:t Tuo näyttää vaativan vain CAPTHA koodin. Toivottavasti siitä ei ole liikaa vaivaa. http://www.wikiupload.com/download_page.php?id=28359 M.A.C.H.O #18 "Who is your daddy and what does he do?" |
ANtTIKRISTUS 15.04.2008 16:46:23 (muokattu 15.04.2008 16:49:16) | |
---|
|
zuppermuhle 15.04.2008 17:06:44 | |
---|
"You have reached the download-limit for free-users. Want to download more? Get your own Premium-account now! Instant download-access! (Or wait 62 minutes)" Joo-o. e: Ei toimi. Tehkää vaikka mikseriin tunnarit. No johan nyt o perse. http://www.mikseri.net/music/play.php?id=327707&type=dl M.A.C.H.O #18 "Who is your daddy and what does he do?" |
zuppermuhle 16.04.2008 18:51:44 | |
---|
Joo elikkä se oli Black Label Societyn Berserkers. Seuraava joka ehtii postatkoon uuden M.A.C.H.O #18 "Who is your daddy and what does he do?" |
Tohtori Tonus 16.04.2008 20:14:20 | |
---|
"Minustaki autojen moottorit on tosi siistejä. Turbo DeeÄx kun on pellin alla niin pääsee että BROROORROROOM!1" -Disposable |
Deino 16.04.2008 20:33:46 | |
---|
|
Tohtori Tonus 16.04.2008 21:41:22 | |
---|
Perstuntumalta heitän notta Åupethin Teliweranse. Olen samaa mieltä perstuntumasi kanssa. Jatkakaa, olkaa hyvä. "Minustaki autojen moottorit on tosi siistejä. Turbo DeeÄx kun on pellin alla niin pääsee että BROROORROROOM!1" -Disposable |
thaav 16.04.2008 21:51:07 | |
---|
Kelpaako nyt, thaav? Jo vain. Tyhmä tai liian lyhyt kirjoittaja. Doom what thou wilt shall be the whole of the law |
Deino 16.04.2008 23:10:37 | |
---|
Nopein laittakoon uutta, kamat pettää 'tana... |
Morhange 16.04.2008 23:25:47 | |
---|
Suhtaudun yleensä laajakatseisesti seksin eri muotoihin. Ihmisillä on niin erilaisia tapoja päästä tunnelmaan ja saada nautintoa ja hyvä niin. Mutta olen tainnut nyt kohdata voittajan, en hemmetti soikoon voi käsittää paskan kanssa meuhkaamista! |
Tohtori Tonus 18.04.2008 00:37:52 | |
---|
http://www.mikseri.net/player/playe … n=1&type=1¶meter=321534 Tosta lähtee.. Tuota ei vaan oo taiettu soittaa alkuperäsellä vireellä. Tää on joku vanha koneen syvyyksistä tongittu pätkä. Mutta toivottavasti joku tietää. Vuorokausi on mennyt ilman että kukaan tietää, joten vastaan tähän (vaikka juuri äsken laitoin itse riffin), ettei leikki turhaan veny. Eli Machine Head ja Slanderous. "Minustaki autojen moottorit on tosi siistejä. Turbo DeeÄx kun on pellin alla niin pääsee että BROROORROROOM!1" -Disposable |
Morhange 18.04.2008 09:46:08 | |
---|
Kyllähän se niin on. Arvelin, että se olet sinä, joka tuon tietää.. :D Yleensä kun tässä topikissa loistat.. ;) Suhtaudun yleensä laajakatseisesti seksin eri muotoihin. Ihmisillä on niin erilaisia tapoja päästä tunnelmaan ja saada nautintoa ja hyvä niin. Mutta olen tainnut nyt kohdata voittajan, en hemmetti soikoon voi käsittää paskan kanssa meuhkaamista! |
Tohtori Tonus 18.04.2008 12:19:24 | |
---|
"Minustaki autojen moottorit on tosi siistejä. Turbo DeeÄx kun on pellin alla niin pääsee että BROROORROROOM!1" -Disposable |
Morhange 18.04.2008 12:23:53 | |
---|
Hoho! Tokihan minä olen Blackeningini kuunnellut, kun se hyllystäkin löytyy. Ihan järkyn kova levy Samoin! Ehkä parasta Machine Headia? On se kova! Suhtaudun yleensä laajakatseisesti seksin eri muotoihin. Ihmisillä on niin erilaisia tapoja päästä tunnelmaan ja saada nautintoa ja hyvä niin. Mutta olen tainnut nyt kohdata voittajan, en hemmetti soikoon voi käsittää paskan kanssa meuhkaamista! |
Tohtori Tonus 18.04.2008 12:38:17 | |
---|
Samoin! Ehkä parasta Machine Headia? On se kova! Parhaasta en tiedä, mutta ainoa levy jonka olen heiltä kuullut :D Pitäisiköhän oikein laittaa paljon kehuttu Burn My Eyes ostolistalle... "Minustaki autojen moottorit on tosi siistejä. Turbo DeeÄx kun on pellin alla niin pääsee että BROROORROROOM!1" -Disposable |
Morhange 18.04.2008 12:56:31 | |
---|
On se ihan kuunneltava lätty. Mutta jotenki tuo Blackening on vaan niin hyvää mättöä! Suhtaudun yleensä laajakatseisesti seksin eri muotoihin. Ihmisillä on niin erilaisia tapoja päästä tunnelmaan ja saada nautintoa ja hyvä niin. Mutta olen tainnut nyt kohdata voittajan, en hemmetti soikoon voi käsittää paskan kanssa meuhkaamista! |
trashjones 18.04.2008 13:06:15 | |
---|
|