Aihe: TÄNNE PIKAKYSYMYKSET (jelppikerho)
1 2 3 4 547 48 49 50 51141 142 143 144 145
Peltsi88
12.04.2008 21:01:09
Voisko joku kertoa mahdollisimman maanläheisesti mulle, että mikä on trioli? Onko ne just sellasta mitä Marc Rizzo käyttää paljon esim. Soulfly ja Cavalera Conspiracy yhtyeissä?
KaRa
12.04.2008 21:03:54
Sanokaas nyt mikä ihmeen fetissi kaikilla on keikan aikana kesken biisin hiplailla tonenappuloita parin millin verran suuntaan ja toiseen kaiken aikaa...... ei vaikuta mihinkään.
Seuraava lause on totta - edellinen lause on valetta.
Ianuarius
12.04.2008 21:10:06

Ai ei vai?
"Hyvä instrumentin hallinta, korvan kehittäminen ja teoreettisen tiedon hankkiminen antaa mahdollisuuden päästä yhä lähemmäs täydellistä ilmaisun vapautta." -Kaj Backlund
KaRa
12.04.2008 21:34:36
Ai ei vai?

Ei.
Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus!
zesar
12.04.2008 21:49:35
Sanokaas nyt mikä ihmeen fetissi kaikilla on keikan aikana kesken biisin hiplailla tonenappuloita parin millin verran suuntaan ja toiseen kaiken aikaa...... ei vaikuta mihinkään.

Mistä tiedät ettei niillä o jotain vaikka mikkisvitziä modattu siihen tonesäätöön?
Tai monitorin volaa?
"Joo siis voimasta tulee nopeutta...Niinku He-Man!"
KaRa
12.04.2008 21:51:43
Mistä tiedät ettei niillä o jotain vaikka mikkisvitziä modattu siihen tonesäätöön?
Tai monitorin volaa?

En minä sanonut että tietäisin jotain... minä vaan kysyin.
Ja noinhan se voi olla.
zesar
12.04.2008 23:30:45
En minä sanonut että tietäisin jotain... minä vaan kysyin.
Ja noinhan se voi olla.

Läpällä mä noi heitin=) Tuskimpa. Ehkä se on vaan semmosta pakonomasta kitararunkkausta
"Joo siis voimasta tulee nopeutta...Niinku He-Man!"
Zeitii
13.04.2008 10:23:02
Sanokaa joku kitara painotteinen biisi jonka vois soittaa virheettömästi hienossa tilaisuudessa. Oon soittanu noin puolvuotta.
Ennen vanhaa naisilla oli aikaa leipoa piirakoita, mutta orgasmia heidän täytyi teeskennellä. Nyt orgasmit onnistuvat, mutta piirakoiden valmistusta täytyy teeskennellä. Ja tätä kutsutaan edistykseksi.
Numb
13.04.2008 11:50:50

Greensleeves sopinee. Monenlaista sovitusta löytyy.
Gattubi ö skugi, bing bong bang -Remu Aaltonen --- Se pitää vetää niig skibbadibbaboungboung skäppidäbbi ticotico hei groopie dountsu teik mai hair de bäng bäng bong! -LamaAjanElvis
kid ego
13.04.2008 13:05:13
Voisko joku kertoa mahdollisimman maanläheisesti mulle, että mikä on trioli? Onko ne just sellasta mitä Marc Rizzo käyttää paljon esim. Soulfly ja Cavalera Conspiracy yhtyeissä?

Trioli on kolmijakoinen rytmi. Voit taputtaa sen mukana YY-kaa-koo YY-kaa-koo YY-kaa-koo.

Kaikilla ja kaikilla. Mikäs siinä jos kultakorvat saavat kitaran soundia paremmaksi tone-potikoita säätämällä, mutta itse en koske niihin ollenkaan. Kyllähän ne soundiin vaikuttavat, kokeile vaikka erilaisilla särön määrillä.
kamikazee
13.04.2008 13:55:02
En tiedä kuuluuko tämä kysymys tänne, mutta sanon sen silti:

voiko kitarassa jokin osa mennä hajalle jos pyörittää tallassa olevaa kampea todella kireälle?
...
kid ego
13.04.2008 14:04:18
En tiedä kuuluuko tämä kysymys tänne, mutta sanon sen silti:

voiko kitarassa jokin osa mennä hajalle jos pyörittää tallassa olevaa kampea todella kireälle?

Kammesta voinee mennä kierteet vituiksi, ihan kuten missä tahansa ruuvissa. Muuta vahinkoa tuskin saat aikaan. Miksi se kampi pitää saada niin kireälle?
Karrang
13.04.2008 14:32:03
Mistä erottaa hyvän satulan huonosta sähkiksessä?
--Roller--
13.04.2008 18:02:32
Kammesta voinee mennä kierteet vituiksi, ihan kuten missä tahansa ruuvissa. Muuta vahinkoa tuskin saat aikaan. Miksi se kampi pitää saada niin kireälle?
No jos on aloittelija ja täytyy vaan vähän kokeilla rajoja kitarasta ja vahvarista. Bäm!

Tai sitten sellanen onkkelma, että ei meinaa floikka mennä tarpeeksi syvälle ja sitä täytyy väkisin kääntää ja vääntää alaspäin.
Schnowotski
14.04.2008 10:09:51
Trioli on kolmijakoinen rytmi. Voit taputtaa sen mukana YY-kaa-koo YY-kaa-koo YY-kaa-koo.

Tarkemmin ilmaistuna trioli on poikkeusjako. Tämä tarkoittaa sitä, että kun kaksijakoinen rytmi jaetaan normaalisti kahteen, neljään, kahdeksaan, kuuteentoista jne. osaan, voidaan se poikkeuksellisesti jakaa kolmeen (trioli), viiteen (kvintoli), kuuteen (sekstoli), yhdeksään (novemoli) jne. osaan. Poikkeusjakoja voi tehdä myös kolmeen meneviin rytmeihin, kolmijakoisen voi jakaa esimerkiksi kahteen (duoli) tai neljään (kvartoli).
Jo nuorena Nepsu ajoi geneettisesti määräytyneen suoran hiusrajansa vanhemmiltaan salaa niin sanotuksi mikkihiirimalliksi.
Morhange
14.04.2008 17:06:31

Kun Kokarek listasit noita, niin eikös ole semmoinenkin, joka on merkitty kuin trioli, mutta siinä on numero seitsemän alla? Ainakin muistelisin joskus nähneeni semmoisia. Mikäs sen nimi sitten on (siis mikäli semmoinen on ylipäätänsä olemassa)?
Suhtaudun yleensä laajakatseisesti seksin eri muotoihin. Ihmisillä on niin erilaisia tapoja päästä tunnelmaan ja saada nautintoa ja hyvä niin. Mutta olen tainnut nyt kohdata voittajan, en hemmetti soikoon voi käsittää paskan kanssa meuhkaamista!
Morhange
14.04.2008 21:17:09

Selvä juttu. Kiitos!
Suhtaudun yleensä laajakatseisesti seksin eri muotoihin. Ihmisillä on niin erilaisia tapoja päästä tunnelmaan ja saada nautintoa ja hyvä niin. Mutta olen tainnut nyt kohdata voittajan, en hemmetti soikoon voi käsittää paskan kanssa meuhkaamista!
Joystick
15.04.2008 12:31:55
Onko ongelma, jos yhdellä kitaristilla on 7-kielinen, toisella 6-kielinen ja basistilla 4-kieltä...?
Live fast, die young!
Prkl
15.04.2008 12:39:36
Onko ongelma, jos yhdellä kitaristilla on 7-kielinen, toisella 6-kielinen ja basistilla 4-kieltä...?

Ei ole.

Eikä ole myöskään liian lyhyt kirjoitus.
http://www.myspace.com/arasaw
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)