trashjones 12.04.2008 11:16:54 | |
---|
|
jalmarus 12.04.2008 17:54:26 | |
---|
Mie en kyl haluis et mitää re-unionia ees tulis, ku nää uudet jampat pyyhkii lattioita slashilla ja kumppaneilla. Ainut et Buckethead vois tulla takas, uskomaton sälli. http://www.youtube.com/watch?v=wMYnl22cqGU siitä voi verrata ugh You want gimmicks huh? Look at the Norwegian Black metal scene - just power metal bands with make up. |
Joees 12.04.2008 17:57:57 | |
---|
Mä en oo noita kuvioita silleensä seurannut ja voi ollakin seuraava poskettoman tyhmä kysymys. Minkä takia Slash ja Buckethead(?) eivät saa Dr.Pepperiä? Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks! |
möyssy 12.04.2008 18:03:49 | |
---|
Christ is coming, and so am I. |
Stradlin 12.04.2008 18:33:01 | |
---|
"There are many dying children out there whose last wish is to meet me." - David Hasselhoff |
Wradlin 12.04.2008 18:37:14 | |
---|
Mä en oo noita kuvioita silleensä seurannut ja voi ollakin seuraava poskettoman tyhmä kysymys. Minkä takia Slash ja Buckethead(?) eivät saa Dr.Pepperiä? Syy siihen oli se, että Slash ja Koripää lähtivät bändistä riitaisasti. Mut Axlhan sano että jakaa Pepperinsä Bucketheadin kanssa koska sen kitaraosuuksia jää lopulliselle Democracylle. :) "Hey fuckers, suck on Guns and fucking Roses!" |
Mikaelo 12.04.2008 18:39:22 | |
---|
Mie en kyl haluis et mitää re-unionia ees tulis, ku nää uudet jampat pyyhkii lattioita slashilla ja kumppaneilla. Ainut et Buckethead vois tulla takas, uskomaton sälli. http://www.youtube.com/watch?v=wMYnl22cqGU siitä voi verrata ugh Heh, Bucketin soolohan tuossa on ainoastaan tilutuksella lisätty versio alkuperäisestä. Samalla perustalla menee. ps. ja pidän Bucketia perkeleen kovana kitaristina, joten siihen tarvi tarttua :) Sä oot pelottavan näkönen - Rocco Longfella ,Romantikkoitkijät #41 |
Joees 12.04.2008 19:23:24 | |
---|
Syy siihen oli se, että Slash ja Koripää lähtivät bändistä riitaisasti. Mut Axlhan sano että jakaa Pepperinsä Bucketheadin kanssa koska sen kitaraosuuksia jää lopulliselle Democracylle. :) Jeesh. Kerrassaan nerokasta, hehheh. Tuon Axlin lausahduksen luin kyllä. Muuten ei ollut tullut seurattua tuota. Mutta selvisipä sekin. Dankke! Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks! |
jalmarus 13.04.2008 00:19:57 | |
---|
Heh, Bucketin soolohan tuossa on ainoastaan tilutuksella lisätty versio alkuperäisestä. Samalla perustalla menee. ps. ja pidän Bucketia perkeleen kovana kitaristina, joten siihen tarvi tarttua :) Niinno kaikki rokki biisithän menee samalla perustalla, eli onks ne kaikki sit hyvii? You want gimmicks huh? Look at the Norwegian Black metal scene - just power metal bands with make up. |
stickyfinger 14.04.2008 12:24:30 | |
---|
Minä taas luin jostain haastattelusta muutama vuosi sitten että molemmat Axl ja Slash omistavat nimen ja saavat käyttää nimeä miten itse haluavat. Tiedä sitten miten on.. Ainoastaan Axl omistaa nimen. "I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin |
Sanoivat radiossa että 14 vuotta valmisteltu levy on nyt valmis. Kalju juntti #1 KooAalla ei ole merkitystä sukupuoliyhteyden onnistumiseen. |
Kailis 14.04.2008 12:49:05 | |
---|
Sanoivat radiossa että 14 vuotta valmisteltu levy on nyt valmis. Eikö se ton kauempaa sitä väsännyt? |
carnation 14.04.2008 13:40:13 | |
---|
Sanoivat radiossa että 14 vuotta valmisteltu levy on nyt valmis. No se on ollut kuitenkin "valmis" varmaan jo ties kuinka kauan, mutta julkaisu on sitten asia erikseen... Ensi viikolla Axl löytää siitä jotain viilattavaa ja taas sitä mentiin. "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
Joees 14.04.2008 13:42:19 | |
---|
Eikö se ton kauempaa sitä väsännyt? Hittoako sitä nyt kauan hinuttamaan. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks! |
Geffen 14.04.2008 16:05:59 | |
---|
Slash kumminkin on jo kuulemma unohtanut kaunansa Axlia kohtaan, Duff taas ei. Kui Duff ei? Nice boys don't play rock n' roll |
Wradlin 15.04.2008 14:21:47 (muokattu 15.04.2008 14:22:01) | |
---|
Kui Duff ei? Kertoi näin jossain muinaisessa 2006/2007 -ajan haastattelussa. Ehkä Soundissa. Sain siitä semmoisen kuvan, että aika paljon vaadittaisiin että Duff tulisi taas toimeen Axlin kanssa. Toisaalta sitähän ei kukaan tiedä miten asia on. Ehkä joskus tietää. "Hey fuckers, suck on Guns and fucking Roses!" |
aivokuolio 15.04.2008 14:28:10 | |
---|
Duff Man, hooyeah! |
KooAa 15.04.2008 18:28:56 | |
---|
Eikö se ton kauempaa sitä väsännyt? Samalta kanvalta tarkensivat tänään että 12.000.000$ vain maksoi. Kalju juntti #1 KooAalla ei ole merkitystä sukupuoliyhteyden onnistumiseen. |
Mikaelo 15.04.2008 19:22:51 | |
---|
Niinno kaikki rokki biisithän menee samalla perustalla, eli onks ne kaikki sit hyvii? On. Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus! Sä oot pelottavan näkönen - Rocco Longfella ,Romantikkoitkijät #41 |
ode47 17.04.2008 10:55:16 | |
---|
Niin No.. Yle poisti uutisen levyn valmistumisesta kaksi päivää sen ilmestymisen jälkeen. Axl on varmaanki taas menny takasin studioon, laulanu uudet vokaalit puoliin biiseistä ja todennu että tää on täyttä paskaa ja alottanu alusta. Ja luulen että tää on tapahtunu useemminki näiden 14 vuoden aikana. Ei se muuten näin kauaa kestäisi. Ja tohon yhteen kirjotukseen viitaten missä haluttiin Buckethead takasin.. Se on pirun kova kitaristi. Taitoa löytyy vaikka kenelle jakaa. Mutta sen tyyli ei oikeen oo GN'R:ää. vai pitäisikö Axlinkin vetää ämpäri päähän ja hyppiä ympäri lavaa? Ihan hyvä että lähti, Thal sopii paremmin niille. Mutta älkää syyllistäkö mua Bucketheadin pilkkauksesta / alentamisesta, koska oikeasti mun mielipide on, että se on taitavin kitaristi tähän mennessä joka on soittanut Guns N' Rosesin riveissä koskaan. |