bassokone 12.04.2008 23:37:50 | |
---|
Nykyään löytyy todella laadukkaita komboja jotka saundaa hyvältä mutta mä oon sitä mieltä että kamat pitää myös näyttää joltain! Ja aina pitää muistaa että laatu painaa... |
flowerpower 13.04.2008 01:23:31 | |
---|
Omien kokemuksien kautta putkivahvarit antavat pehmeämmän soundin bassolle kuin trankku. |
UncleFester 13.04.2008 10:45:35 | |
---|
Nykyään löytyy todella laadukkaita komboja jotka saundaa hyvältä mutta mä oon sitä mieltä että kamat pitää myös näyttää joltain! Ja aina pitää muistaa että laatu painaa... Jos paino&ulkonäkö kriteereillä mennään niin sittehän melkein kaikki Markbassin kombot olis ihan paskoja ;) "Se mennee siittä pallojen kohalta." |
Visakoivu 13.04.2008 14:07:39 | |
---|
Jos paino&ulkonäkö kriteereillä mennään niin sittehän melkein kaikki Markbassin kombot olis ihan paskoja ;) Ei viittittäis aloittaa taas tässäkin ketjussa... 70% ajasta ihminen, 30% ajasta basisti |
Ei viittittäis aloittaa taas tässäkin ketjussa... No ei tässä nyt mitään ollu tarkotus alottaa. Ketju kuitenkin käsittelee laadukkaita bassovahvareita. Onhan noista Markbasseista sunmuista varmaan jauhettu, mutta jos jotkut on vielä siinä uskossa että laadukas kampe painaa niin voihan sitä vähän korjata kun nykyään niin ei välttämättä ole. Ulkonäköasiat on tietty katsojan silmissä sitten. "Se mennee siittä pallojen kohalta." |
Visakoivu 14.04.2008 10:25:21 (muokattu 14.04.2008 10:25:28) | |
---|
No ei tässä nyt mitään ollu tarkotus alottaa. Ketju kuitenkin käsittelee laadukkaita bassovahvareita. Onhan noista Markbasseista sunmuista varmaan jauhettu, mutta jos jotkut on vielä siinä uskossa että laadukas kampe painaa niin voihan sitä vähän korjata kun nykyään niin ei välttämättä ole. Ulkonäköasiat on tietty katsojan silmissä sitten. Joo en tarkoittanut sua henk. koht. Ajattelin vaan, että kohta joku tarttuu tuohon ja taas tulee hauskaa tekstiä. 70% ajasta ihminen, 30% ajasta basisti |
kojones 14.04.2008 19:04:30 | |
---|
Mikäs sen putkinupin nyt sitten erottaa trankusta, häh? Putkivehkeellä lepattaa lahkeet. |
Heikki 16.04.2008 18:55:54 | |
---|
Munsta trankkuvehje reagoi nopeemmin soittoon. Niin, putket toimivat vain "äärettömän" nopeasti audiotaajuuksilla. |
bassokone 19.04.2008 00:31:24 | |
---|
Sorry jos tulin väärinymmärretyksi, laatu painaa myös esim. mikrofoneissa, 58 painaa paljon enemmän kuin joku halvempi tuote jne. Samoin bassoissa, esim. Musari painaa tonnin verrattuna HB leluihin! Älkää provosoituko niin helposti!!! ;) Markbass on muuten todella Ok...! |
Teijo K. 19.04.2008 10:41:46 | |
---|
Sorry jos tulin väärinymmärretyksi, laatu painaa myös esim. mikrofoneissa, 58 painaa paljon enemmän kuin joku halvempi tuote jne. Samoin bassoissa, esim. Musari painaa tonnin verrattuna HB leluihin! Älkää provosoituko niin helposti!!! ;) Markbass on muuten todella Ok...! Kyllä mulla on painavampia lelumikkejä kuin mitä 58 painaa. ´Bassoissahan taas nykyään arvostetaan yleisesti niitä kevyempiä malleja. Vrt. esim. Fenderit 1970-luvun alusta leppärunko ja kevyt ja 1970-luvun lopusta painavat. |
pekezu 19.04.2008 13:24:21 | |
---|
Kyllä mulla on painavampia lelumikkejä kuin mitä 58 painaa. Bassoissahan taas nykyään arvostetaan yleisesti niitä kevyempiä malleja. Vrt. esim. Fenderit 1970-luvun alusta leppärunko ja kevyt ja 1970-luvun lopusta painavat. Painoa ei kannata pelätä tai valita vaffaria sen perusteella mitä painaa. Enemmän tuntuu vaikuttavan se, millaisilla kantovaihtoehdoilla kyseinen vahvistin on varustettu. Behkun Ultrabass 1200 painaa vähemmän kuin Warwickin Sweet 25.1, mutta on ehkä noin kuusi kertaa kettumaisempi raahata. Warressa on tukevat metallikahvat(upotetut) molemmilla sivuilla. Behkussa sellainen kumikahva päällä. PekkaaTekkaaLaakuPekkaaPaattiSenOnKermaaNekkaaJosOnVeneLakritsaaSadehanSenUpottaa |