Aihe: LCD-monitorien taustahurina/-vinku
1 2
LaXu
13.04.2008 16:03:35
Tosin nyt käyny niin että taustavalo ei todellakaan näytä tasaiselta edes sävyn suhteen. päivemmällä hankin lisä silmät ihmettelemään. kuvan Joten jatkotoimia seuraa.

Tuota sanotaan valovuodoksi. Taustavalo ei siis valaise näyttöä tasaisesti vaan reunoissa voi olla kohtia, joissa valo on voimakkaampi. Tuo G700 on vielä halpa ja pieni TN-paneeli näyttö niin ainakin minun kriteereilläni siinä on kaikki väärin. ;)
HK
17.04.2008 23:55:29
No, ainakin tuosta tietoaseman benq g2400w ruudusta kuuluu hiljainen ulina jos kuva on säädetty kovin himmeälle. Ääni on kuitenkin niin vaimea, etteipä sitä enää huomaa jos vaikkapa tuuletusikkunan avaa. Suurilla kirkkauksilla ääni häviää.
Peltikorva puupäässä.
JPQ
18.04.2008 12:25:06

No, ainakin tuosta tietoaseman benq g2400w ruudusta kuuluu hiljainen ulina jos kuva on säädetty kovin himmeälle. Ääni on kuitenkin niin vaimea, etteipä sitä enää huomaa jos vaikkapa tuuletusikkunan avaa. Suurilla kirkkauksilla ääni häviää.

Tämä ei ainakaan mun korvin tosin olen osin ehkä jäävi arvioimaan kun en tiedä miten pienestä äänestä puhut. ja tämäkin tietoaseamsta.
ps. Benquusta joltain löytyi myös epätasainen taustavalo (silti ei ole tietoa mikä normaali rajoissa siedettävähän tämä on jos noin 4cmää nostan et toisin kuin eräät litut siniset ei tunnu olevan yhdestä puusta jne).:)
JPQ
14.05.2008 09:21:38

Toivotaan ettette ostaneet tuota näyttöä nyt kun kävin koneen takana
tajusin sammuttuna tuo pitää vikinää. ei ollutkaan lämpöpatteri kuten luulin. Et on muuten häiritsevää.
ja tuessa väittivät taustavalosta ettei kuulu asiaan tosin sitä selvitän vielä et kaupan kanssa kokoasian jos vaihtoja tulee. Tosin ei taustavalon halvassa tfteessä voi olettaa olevan täydellinen siksen vielä toiminut sen osalta mutta nyt näyttää että rupean toimimaan sen ja tuon toisenkin jos se vika on. (selvitän onko)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)