Aihe: Ashdown Little Giant
1
TuoHuo
11.04.2008 00:48:44 (muokattu 11.04.2008 13:26:37)
Mielenkiintoinen uutuus(?) Ashdownilta osui silmään enkä ainakaan haulla löytänyt minkäänlaista löpinää kyseisestä nupista. Eli siis noita näyttäis löytyvän 350 ja 1000 wattisina hinnoiltaan (Soundstore) 480 ja 530 euroa. Kertokaas kokemuksia jos vaan löytyy. 1000 wattinen kiinnostais erittäin paljon varsinkin hinnan takia ja se näyttäis mahtuvan melkein taskuun. Mätsäis myös väriltään Orangen kaappiin..

Lisäystä: Huomasin ettei noita vielä löydykkään myynnistä. Odottavat kuulemma Soundstoreen touko-kesäkuussa saavan noita että täytyy jäädä siis odottelemaan.
Teijo K.
11.04.2008 17:13:33

Sisäkuivia odotellessa.

Mulla on vähän huonoja kokemuksia ashdownista, tosin siitä halvemmasta mallista. Että näissä kevyissä katselisin Genz Benzin tai Marbassin vastaavia.
Gange
12.04.2008 19:15:45
Sisäkuivia odotellessa.

Mulla on vähän huonoja kokemuksia ashdownista, tosin siitä halvemmasta mallista. Että näissä kevyissä katselisin Genz Benzin tai Marbassin vastaavia.

Mutta kun ashdownlta saa 1000wattia ja 3 kiloa tuohon puolen tonnin pintaan niin markbassilta vastaavasta joutuu maksamaan jo vähintään tuplahinnan. Jos hinnasta riippuu siis;) tietenkin kallistuisin itse markbassiin jos ilmaiseksi saisi. Toisaalta omistan tuommose ashdownin kompon, ja hyvin on sillä pelittäny. Ei mikään juustopurkki.
Niin minä selviydyn tästä ja saan palkkioni lunastaa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)