Aihe: Kitarakamat-foorumin ärsyttävimmät kliseet.
1 2 3 4 515 16 17 18 1945 46 47 48 49
jussimus
11.04.2008 11:55:17
Tää on vähän sama kun jos tarpeeksi syö gagaa, oppii siitä tykkäämään. Silti se on sitä gagaa.

Niin, eli tutummin ilmaistuna: paskasta ei saa konvehtia.
masterhat
11.04.2008 15:19:10

riippuu makuaistista ja siitä mistä diggaa
Snails against humanity
Pluto
11.04.2008 15:22:16

Toisaalta mintustakin saa tehtyä konvehdin, samoin kossusta, miksei siis kakastakin?
Dillon, you son of a bitch!
jussimus
11.04.2008 15:46:50
Toisaalta mintustakin saa tehtyä konvehdin, samoin kossusta, miksei siis kakastakin?

Olet oikeassa. Tottakai paskasta voi tehdä konvehdin, eli kakkakonvehdin. Se nyt vaan sattuu maistumaan paskalta, vaikka konvehdilta näyttäisikin :)
j4kk1
11.04.2008 15:53:03 (muokattu 11.04.2008 15:53:25)
Pakko lisätä yksi minua suuresti vituttanut jorinan aihe: Papat, joilla ei ole hajuakaan miltä kitaran edes pitäisi kuulostaa HEWi meDal-lissSa!, neuvoo nuorempia säätämään vahvistimia tyyliin "Säröä ei sitten saa laittaa yli kello 9:00, muuten kuulostat ihan paskalta ja vahvistimesi särkyy". Hitto, joku voi vielä ottaa nuo tosissaan. Saa kai sen särön laittaa täysillekin, jos se kuulostaa niin parhaalta.

PS. prkl, se on kuulostaa, eikä kuullostaa!
Les Fender
11.04.2008 15:54:11
Olet oikeassa. Tottakai paskasta voi tehdä konvehdin, eli kakkakonvehdin. Se nyt vaan sattuu maistumaan paskalta, vaikka konvehdilta näyttäisikin :)

Saksalaiset näitä on jo vuosia valmistaneet, kai joku muukin on noita erinomaisia saksan konvehteja joskus saanut lahjaksi? No ehkä parhaat niistä oli tehty sahanpurusta?
"Living is easy with eyes closed!"
FensonGibder
11.04.2008 17:57:54
JEMin kahva on pelle.
Omalla luvalla.
tinde
11.04.2008 23:30:48

Saa kai sen särön laittaa täysillekin, jos se kuulostaa niin parhaalta

Eiikä saa, botnet ja yläpäät pois, paljon middlee, vähän etuastesäröö, paljon pääteastesäröö, sillä ne parhaat HHeiwi d00mit irtoo... jepjep :-)

Vieläkin ahistaa kun vuonna yks ja kaks käytiin studiossa ja raahattiin marsut ja pedaalit perille, ja studion setä ei ees kuunnellu niitä, vaan sano että "pojat pojat, tosta toi meiän studion xxx vahvistin käyttöön, siitä irtoo hyvät soundit"

Ja oltiin niin nössöjä, ettei sanottu että "pidä vittu tunkkis" vaan soitettiin sitten sillä studion pömpelillä, ja saatiin aikaiseksi kiltti rokkidemo. Perkele.

Ja se vielä velotti erikseen siitä pöntön käytöstä.
Lime Cat
12.04.2008 09:24:20
Millon se tulee takas?

Sanos muuta!

Taisi olla ekan kerran kitaraan koskiessani, kun soundi lähti sormista, eikä sen jälkeen ole kuulunut. Eipä sillä, että olisi harrastamista estänyt, mutta olisihan se kivaa, jos menisi edes sinne päin.
"Fast 'n' bulbous" "Ilman kaula- ja keskimikkiä tuo olisi ihan samanlainen kuin GTA Vice City Storiesin Phil Collins -konsertissa.", nimim. Swan Carvin DC:stä
Lime Cat
12.04.2008 09:26:13
Pakko lisätä yksi minua suuresti vituttanut jorinan aihe: Papat, joilla ei ole hajuakaan miltä kitaran edes pitäisi kuulostaa HEWi meDal-lissSa!...

Mutta kuka vittu edes kuuntelee heviä?
"Fast 'n' bulbous" "Ilman kaula- ja keskimikkiä tuo olisi ihan samanlainen kuin GTA Vice City Storiesin Phil Collins -konsertissa.", nimim. Swan Carvin DC:stä
bfoc
12.04.2008 09:41:34

Ei ainakaan ne papat.
Jazz is not dead, it just smells funny. Frank Zappa Niijjuu. Synat ja multiefektit on perkeleen keksintöjä.
FensonGibder
12.04.2008 09:48:01
Ei ainakaan ne papat.

No ne papat keksi Hevin.

Nuoret vaan siristää skittojaan niin että ne hukkuu mössöksi, kun eivät keksi mitään uutta.

Ai no on ne keksineet droppauksen. Ja sitten dropataan lisää. Ja mä droppaan vielä enämpi..
Omalla luvalla.
Lime Cat
12.04.2008 09:55:18
Droppauksesta...

Mummielestä ei ole mitään niin kamalaa kuin se, kun kitara tippuu kesken soiton.

Sisäpaisti se oli Paul McCartney joka keksi droppauksen. Kuunnelkaa vaikka Beatlesin Yesterday-kipaletta.
bfoc
12.04.2008 09:58:17
No ne papat keksi Hevin.

Riippuu näkökulmasta. Mun mielstä ne papat on BB Kingejä (with respect), ei Tony Iommeja.

Nuoret vaan siristää skittojaan niin että ne hukkuu mössöksi, kun eivät keksi mitään uutta.

Niin ja droppivireet on yhtä mujua ja tunkkaista sheebaa. Varsinkin kotomaan heevyssä on kauhea pohja ja yläpäässä pelkkää tyhjää. Ei tajua.

Ai no on ne keksineet droppauksen. Ja sitten dropataan lisää. Ja mä droppaan vielä enämpi..

No johan se Iommi aikanaan droppas C#:ään. Nyt nuo vaan lisäävät sen 8 kielen että pääsee alemmas ja lopputulos on esim tämä Meshuggah, jossa kitarat ja bassot on rytmisoittimia mun korvaan ja elävin melodia taotaan rummuista. Kai se on evoluutiota se.
Jazz is not dead, it just smells funny. Frank Zappa Niijjuu. Synat ja multiefektit on perkeleen keksintöjä.
FensonGibder
12.04.2008 10:06:36
Totta. Nuoret eivät ole keksineet mitään kivaa rock/hevi-musaan 80-luvun jälkeen.
Omalla luvalla.
bfoc
12.04.2008 10:12:33
Totta. Nuoret eivät ole keksineet mitään kivaa rock/hevi-musaan 80-luvun jälkeen.

Juu. Mä ainakin jarnaan noiden vanhojen bändien kanssa. Kait voin itsenkikin lukea "niihin ukkoihin" kohta.
McNulty
12.04.2008 10:16:42 (muokattu 12.04.2008 10:17:10)

No vittu minä vittu kuuntelen vittu heviä vittu! Vittu se on niin vitun kova genre vittu että oikein vituttaa.

edith: vittu-sanan käyttö vituttaa kitarakamat-foorumilla!
Lime Cat
12.04.2008 11:25:00
No vittu minä vittu kuuntelen vittu heviä vittu! Vittu se on niin vitun kova genre vittu että oikein vituttaa.

Hyi vittu.
FensonGibder
12.04.2008 12:07:15

edith: vittu-sanan käyttö vituttaa kitarakamat-foorumilla!

No vittu kuuntelen mäkin vittu heviä, mutt en sitä toista vittu heviä joka on vitun huono. Vittukun sitä onkin hyvää ja vitunhuonoa heviä. Jeskamandeera.
Omalla luvalla.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)