Muusikoiden.net
29.03.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Andertons Music Company?
1
Propatria
11.04.2008 11:12:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko tuttu kenellekään kyseinen kauppa(http://www.andertons.co.uk/). Oon tässä aatellu hankkia Marshallin JVM410H nupin ja siihen sopivan kaapin. Huomasin että hinta andertonilla on huomattavasti halvempi kuin muilla. Andertonilla nupista pyydetään n. 920€(mukaan lukien VAT), kun Thomanilla se on 1555€.
 
Ootteko tehny kauppaa kyseisen firman kanssa? Vaikuttaa jotenkin epäilyttävältä?
 
duc
11.04.2008 11:15:33 (muokattu 11.04.2008 11:17:08)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos vaikuttaa epäilyttävältä niin tilaa vaikka täältä:
http://www.soundslive.co.uk/product~name~Marshall-JVM-410H~ID~5714.asp
 
Marshallit ovat Briteissä halpoja muuhun Eurooppaan verrattuna.
Pluto
11.04.2008 11:54:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Siis mitvit, noihan on noin puolet Suomen hinnoista, vähän enemmän.
 
Dillon, you son of a bitch!
ReBeat
11.04.2008 12:42:11
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Siis mitvit, noihan on noin puolet Suomen hinnoista, vähän enemmän.
 
Niin kuuluukin olla.
 
Pluto
11.04.2008 13:13:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niin kuuluukin olla.
 
Joo, en valita. Eri asia vaan on, uskaltaako putkipeliä tilata ulkomailta. Takuut, huollot, jne... arveluttaa. Toisaalta tunnen itseni idiootiksi jos maksan Suomen hinnan.
 
Dillon, you son of a bitch!
Numb
11.04.2008 13:19:36
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No, sillä hinnanerolla huoltaa jo aika huolella, jos vaikka jotakin takuuongelmia tulisikin :)
 
Omalla kohdalla olen kerran tarvinnut takuuta ulkomailta tilatun tavaran kanssa. Ongelmitta hoitui, joskin himppunen aikaa meni kun laite kulki takaisin myyntimaahan ja sieltä uudelleen minulle.
 
Gattubi ö skugi, bing bong bang -Remu Aaltonen --- Se pitää vetää niig skibbadibbaboungboung skäppidäbbi ticotico hei groopie dountsu teik mai hair de bäng bäng bong! -LamaAjanElvis
ReBeat
11.04.2008 13:23:13 (muokattu 11.04.2008 13:39:00)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Takuutoiminta on todettu jo toimivaksi tuolla. Joku (en muista kuka, enkä osaa haulla hakea) oli huollattanut tuolta ostetun marsunsa Suomessa ja engelsmannit maksoivat laskun.
 
soundslivessä siis
 
Propatria
11.04.2008 13:34:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos vaikuttaa epäilyttävältä niin tilaa vaikka täältä:
http://www.soundslive.co.uk/product~name~Marshall-JVM-410H~ID~5714.asp
 
Marshallit ovat Briteissä halpoja muuhun Eurooppaan verrattuna.

 
Ootko itse asioinut tän firman kanssa? oon nimittäin miettiny noita takuu hommia? ymmärsin että kuljetukset täytyy maksaa itte jos lähettää nupin takuu huoltoon britteihin.
Vai korjaako maahantuoja Suomessa briteistä ostetun vahvistimen?
 
duc
11.04.2008 13:46:55 (muokattu 11.04.2008 14:29:34)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ootko itse asioinut tän firman kanssa? oon nimittäin miettiny noita takuu hommia? ymmärsin että kuljetukset täytyy maksaa itte jos lähettää nupin takuu huoltoon britteihin.
Vai korjaako maahantuoja Suomessa briteistä ostetun vahvistimen?

 
Maahantuoja ei tietenkään korjaa mitään, pitää itse ottaa yhteyttä tuonne myyjään joka hoitaa sitten takuukorjauksen.
 
Mutta joo, tilasin Soundslivestä itselle Marshallin TSL-60:n tuossa syksyllä, vahvistin tuli perille ongelmitta, mutta hajosi parin päivän jälkeen. Sovin kaupan kanssa että korjautan sen paikallisella korjaajalla, ja laitan laskun niille. Näin tehtiin, ja laittoivat sen 30 euroa tms. mitä sen kylmäjuotoksen korjaus maksoi mun Visalle.
Propatria
11.04.2008 13:49:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Maahantuoja ei tietenkään korvaa mitään, pitää itse ottaa yhteyttä tuonne myyjään joka hoitaa sitten takuukorjauksen.
 
Mutta joo, tilasin Soundslivestä itselle Marshallin TSL-60:n tuossa syksyllä, vahvistin tuli perille ongelmitta, mutta hajosi parin päivän jälkeen. Sovin kaupan kanssa että korjautan sen paikallisella korjaajalla, ja laitan laskun niille. Näin tehtiin, ja laittoivat sen 30 euroa tms. mitä sen kylmäjuotoksen korjaus maksoi mun Visalle.

 
Okei. Toi kuulostaakin jo järkevältä. Taidanpa pistää tilauksen meneen...
 
ahvenonkala
11.04.2008 18:42:30
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ota huomioon postikulut jotka eivät ole se standardi 20€ kuten tompalla. Vahvarille voi tulla aika isotkin postit, tais olla 20kg:lle jotain 90 puntaa. Itsekin huomasin yhden kitaran joka oli ERITTÄIN halpa, mutta postikulut kun ynnää vielä päälle niin soundslivestä saapi halvemmalla.
 
- Alko - Tarvitset vain tekosyyn
Propatria
11.04.2008 20:56:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ota huomioon postikulut jotka eivät ole se standardi 20€ kuten tompalla. Vahvarille voi tulla aika isotkin postit, tais olla 20kg:lle jotain 90 puntaa. Itsekin huomasin yhden kitaran joka oli ERITTÄIN halpa, mutta postikulut kun ynnää vielä päälle niin soundslivestä saapi halvemmalla.
 
Oon ottanu ne huomioon. Marshall JVM410H nuppi ja Marshall 1960A 4x12 300w kaappi postikuluineen ja veroineen maksaa alle 1500€.
DLX:n ovh hinta olis n. 2500€ ja alennusten kanssa silti yli 2000€.
Että aattelin tilata ne sieltä briteistä.
 
mrk
13.02.2014 11:04:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Huom! Olet kirjoittamassa yli 2133 päivää vanhaan aiheeseen!.
 
Joo niin olen, mutta eipä tainnut tuoreempaa Andertonsia käsittelevää otsikkoa löytyä.
 
Nykyäänhän tämä firma on lähes kaikille tuttu Youtube-videoidensa kautta, mutta tilauskokemuksia ei pahemmin löytynyt. Tässä yksi:
 
Tilasin eilen iltapäivällä Marshall 1960A 4x12 kaapin kyseisestä firmasta (noin 555 euroa postikuluineen, eli selvää säästöä saksalaiseen/suomalaiseen hintatasoon nähden).
 
Suu loksahti auki aamulla kun totesin UPS:n seurannasta, että paketti on jo Suomessa. Juuri äsken sovin Tampereen UPS:n toimittajan kanssa, että tuovat paketin illalla neljän ja kuuden välillä kotiin. Uskomattoman nopeata toimintaa.
 
"Short On Long Term Goals"
valtsujackson
16.02.2014 22:59:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Noillahan on tosi iso ja suosittu youtube kanavakin. Luulisi että luotettava pulju.
 
harpist
17.02.2014 01:40:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyvä muistaa kun tilaa kyseisestä liikkeestä (UK) laitteita jotka käyttävät verkkovirtaa ...
 
Vaikka jännite on sama kuin suomessa - pistotulpat ovat UK mallia.
 
Jos kyse on esim. pedaaleista joissa laitteen mukana tulee "seinämuuntaja" - on UK-> EU pistokeadapterin hankinta edessä ....
 
Olen käyttänyt firman palveluja - kommunikointi erittäin helppoa ja ennen kaikkea nopeaa.
 
Luotettava ja "sympaattinen" liike - jakavat jotain alennusbointsejakin tilausten määrän mukaan.
 
" Soittaa tunteella - tarvittaessa vähemmän " ....... soittotaitoa sekin.
Vladi
17.02.2014 08:51:03 (muokattu 17.02.2014 08:51:27)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse olen pari kolme kertaa tuolta tilaillut. Ensimmäisellä kerralla tuli hieman säätöä, koska vaikka liike ilmoitti mahdollisuudesta palauttaa ostettu tavara, mistään ei käynyt selvästi ilmi, kuka maksaa palautuskustannukset ja paljonko ne olisivat. Laitoin asiasta palautetta ja itse puljun pomo Lee Anderton vastasi palautteeseen pahoitellen tilannetta ja sanoi selvittävänsä uusia palautusjärjestelyitä Englannin ja Suomen välillä.
 
Tuosta tapauksesta on jo useampi vuosi, joten voi olla, että homma on jo Thomannin tasolla. Jos ei ole 100% varma tuotteen sopivuudesta omaan käyttöön kannattaa tarkastaa nuo palautusehdot ennen tilaamista. Muilta osin tuo pulju toimii kyllä hyvin.
Hynkel
17.02.2014 10:12:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyviä kokemuksia, eikä ole likimainkaan yhtä ärsyttävää kuin YouTubesta voisi päätellä :)
 
Captain Anderton tosiaan vastailee aktiivisesti itse palautteeseen, vaikka pakko todeta ettei mun ole koskaan ollut tarvis mitään palautella.
 
Ukonete prosím výstup a nástup, dvere se zavírají.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «