Aihe: Behkun halpis efektit
1 2
jaakonam
11.04.2008 10:50:33

Blues Overdrive (BO-100) on hämmästyttävän mainio pikku kapistus basson kanssa.

Syöhän se hieman alapäätä (ei kuitenkaan niin paljon kuin jatkuvasti tunnutaan pelottelevan), bypass siinä on melko hanurista ja potikoiden tarkkuus vähän sinne päin, mutta jos siitä saa yhden mieluisen soundin kohdalleen ja malttaa olla sen jälkeen renkuttamatta, ainakin trankkucombolla siitä on paljon iloa.

Kannatti ostaa kympillä.
"Basso on yksinkertaisten miesten monimutkainen instrumentti."
jaakonam
11.04.2008 10:51:59

FX100 on loistava lofi-pulputin/häiriögeneraattori, jossa bonuksena on ihan hyvän kuuloinen ja käyttökelpoinen tremolo.

Ja bassolla toimii choruskin ihan kelvollisesti.
"Basso on yksinkertaisten miesten monimutkainen instrumentti."
Klapp
11.04.2008 16:07:38
mutta jos siitä saa yhden mieluisen soundin kohdalleen ja malttaa olla sen jälkeen renkuttamatta, ainakin trankkucombolla siitä on paljon iloa.

Kannatti ostaa kympillä.

Nimenommaan. Säätövaraa metsästävät ymmärtänevät hakea hitusen hintavampia tuotteita. Itse en ole milloinkaan efektiä tahi muuta muljeroa hankkiessani kaivannut kun sitä yhtä ainoaa korvaa miellyttävää sointia. Lähtökohtaisesti on minusta vastenmielistä ränknätä alati säätimiä ääripäittensä välillä soittaessa, että jokos nyt tämmöstä välillä. Kukin tyylillään toki. One-hit-wonder on minusta kitaramuljuttimissa ihan positiivinen seikka.

-Klapp.
"Tulevat sanomaan minulle/millainen runon pitää olla/minulle joka osaan tehdä/vaikka lehmänsorkkaan sopivan/hevosenkengän. -Pentti Saarikoski
Jubei
14.04.2008 10:43:38
Siis ihan leikkimiseen ja testailuun tuo purkki tulisi, kun en ennen oo hirveemmi jaksanu efekteillä säätää. Paitsi vaffarista löytyvällä reverbillä :D
There's nothing like a trail of blood to find your way back to home.
Numb
14.04.2008 10:46:42

Eivätköhän siihen toimine. Jos sitten jonkin efektin kokee oikeasti tarpeelliseksi, niin hommaa kunnollisen laitteen sitä varten.
Gattubi ö skugi, bing bong bang -Remu Aaltonen --- Se pitää vetää niig skibbadibbaboungboung skäppidäbbi ticotico hei groopie dountsu teik mai hair de bäng bäng bong! -LamaAjanElvis
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)