Aihe: POD X3 - julkaistu
1 2 3 4 515 16 17 18 1930 31 32 33 34
JTTH
28.03.2008 14:01:27
www.vettaville.nl -sivuilla tänään ilmestynyt uutinen:

"Gearbox - Gearbox Update info II... 28-03-2008

Here's an update on the Gearbox for X3 series development . Line 6 have a feature complete release candidate that they are testing extensively now to make sure there are no show stopping bugs that would prevent a release.

Line 6 cannot release unti lthey've have had a chance to go through a few test cycles, but its getting very close and you expect another info update next week after they've tested the candidate release more extensively. Stay Tuned we'll announce it here of course."

Eli kehitystyö jatkuu edelleen.
MauCer
29.03.2008 23:22:52
Onko digitaalisen äänilähdön käyttämisessä mitään etua? Uuden emolevyni persuksissa semmoinen pitäisi siis olla.
Kampela77
04.04.2008 09:03:36
Nyt on uusi GearBox julkaistu.
Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?" Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?"
rijnswand2
04.04.2008 14:09:40

Ja samalla uudet ajurit. Ainakin omat USB -ongelmani tuntuvat kadonneen.

rjnswnd
ilopertti
04.04.2008 14:12:10

Ja samalla uudet ajurit. Ainakin omat USB -ongelmani tuntuvat kadonneen.

rjnswnd

Sekä 1.12 firmis
"xxxxxx: sää oot kyllä suomen mick mars"
MauCer
04.04.2008 14:25:50

Aijai, uusi kone tulikin sopivasti valmiiksi. Vanhakun bluuscreenas monkeyn avatessaan. Menenkin heti kokeileen kun pääsen kotiin
McNulty
04.04.2008 15:26:29

Jumaleissön. Plussan arvoinen informaatio ja uutisointi. Hianoa!!!
trashjones
09.04.2008 18:11:19
Tämä kysymys ei tälle palstalle kuulu, mutta pystyykö tällä äänittää myös sähkörumpuja?
Twinkle
09.04.2008 18:16:22
Tämä kysymys ei tälle palstalle kuulu, mutta pystyykö tällä äänittää myös sähkörumpuja?

Ei vissiin, muistaakseni joku sanoi että USB ei vie miditietoa loppuun asti. Rumpuaivosta voi kyllä vetää linjalähdöt PODiin ja äänittää sitä kautta.
Reality
10.04.2008 14:49:07
Täytynee odotella että tuo Pod X3 pro malli tulee. Siitä kun löytyy midi in/out ja muitakin tarpeellisia liitäntöjä. En vaan ole ihan vielä oivaltanut, että onko UX2:ssa mitään mitä tuo ei pidä sisällään. Siis että jäänkö jostain ominaisuudesta paitsi vaihtaessani Pod X3 prohon. Etuja toki tulee runsain mitoin, joista yksi suurimpia se, että tuo toimii itsenäisenä.
Sandsea
10.04.2008 16:52:04
Moi. Monkey ei millään havaitse podx3 liveäni. Olen päivittänyt monkeyta ja koittanut eri usb porteilla. Kaikki sujuu loistavasti kunnes se yrittää asentaa ajureita, jolloin se skippaa suoraan "valmis" vaiheeseen ja koko homma pysyy ennallaan. Apuja?
MauCer
10.04.2008 16:57:06
Moi. Monkey ei millään havaitse podx3 liveäni. Olen päivittänyt monkeyta ja koittanut eri usb porteilla. Kaikki sujuu loistavasti kunnes se yrittää asentaa ajureita, jolloin se skippaa suoraan "valmis" vaiheeseen ja koko homma pysyy ennallaan. Apuja?

Onko koneessa USB 2.0 portti? Kokeile myös asentaa ajurit manuaalisesti. Line6.comista lataat ajurit siis.
Ze Kink
10.04.2008 17:59:21

Mulla oli kanssa ongelmia tuon kanssa, kunnes yhdessä portissa alkoi toimia. Nyt noilla uusimmilla ajureilla tosin toimii muistaakseni kaikissa, mutta kaikkiin piti jostain syystä asentaa ajurit uudestaan. Jostain syystä tuo kuitenkin kusee nettiyhteyden kaikissa paitsi yhdessä portissa (eli nettiyhteys ei toimi lainkaan, eikä sitä saa millään keinolla pelittämään). Enpä tiedä onko vika itse Podissa vai koneessani.
"If by noise you mean uncomfortable sound, then pop music is noise to me" -Masami Akita | Aberrant Vascular
ilopertti
14.04.2008 10:45:29

Mites onko tuo uusin firmis aiheuttanut teille päänvaivaa?
Mulla lopetti A ja Bank down kytkin toimimasta, bootti ei auttanut.
Laitteena siis x3 live.
MauCer
14.04.2008 22:04:32
Mites onko tuo uusin firmis aiheuttanut teille päänvaivaa?
Mulla lopetti A ja Bank down kytkin toimimasta, bootti ei auttanut.
Laitteena siis x3 live.

Tästä tulikin mieleen, että onko kellään m-nettiläisellä nyt ollut sitä legendaarista kuumaliimalla.kiinnitetyt.nappulat.tekevät.tenän -ongelmaa x3 Livessä?
ilopertti
15.04.2008 01:56:18

Tästä tulikin mieleen, että onko kellään m-nettiläisellä nyt ollut sitä legendaarista kuumaliimalla.kiinnitetyt.nappulat.tekevät.tenän -ongelmaa x3 Livessä?

Mikäli se jotenkin liittyy noihin kytkimiin niin mulla vois olla sellaset...
Nyt ei toimi enää bank down, A ja B kytkimet, firmiksen downgrade ei auttanut.
Noista pirun kliksuttimistakin kuuluu tyysti erilainen äänikin :P
HCW
15.04.2008 10:10:13
Joku aika takaperin investoin PODXT:n ja yllättäen, minulla on ongelma. Tämänhän pitäisi yksinkertainen juttu, mutta enhän minä tuota saa toimimaan vaikka minkä teet. Ongelma siis nauhoittamisessa.

Line6 Midi/Audio devices:
-->Inputs&Recording
-->alakulmassa teksti

"communication errors have been detected which prohibit reporting and configuring these settings. Try power cyckling the PODxt device and see if problem persist."

Kaikissa muissa softissa se kyllä tunnistaa, että podi on asennettu ja kiinno mutta cubaseen en saa signaalia. Olen ladannut monkeyn ja päivitellyt uusimmat ajurit ym. mitä sinne saa, mutta eihän tuo suostu pöhäämään.

Osaako kukaan auttaa?
esprit de corps
15.04.2008 10:49:59
Kaikissa muissa softissa se kyllä tunnistaa, että podi on asennettu ja kiinno mutta cubaseen en saa signaalia.

Voi olla hiukan tyhmä kysymys, mutta oletko valinnut Cubasesta käytettäväksi äänilähteeksi Podin?
Ben_D
15.04.2008 10:52:17

Voi olla hiukan tyhmä kysymys, mutta oletko valinnut Cubasesta käytettäväksi äänilähteeksi Podin?

Ja tarkemmin sanottuna POD ASIO ajurin..
http://evincemetal.com/
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)