mikainen 29.02.2008 10:09:42 | |
---|
Nyt tuli lakko flaputi flaputi flaputi flap Nyt tuli lakko flaputi flaputi flaputi flap Mikä lakkasi? |
rääpivä 08.03.2008 21:01:52 | |
---|
Pippelillä läiskin naista poskille. Släts slits släts. Nainen sanoo nauttivansa, voihkiikin niin, oi voihkii todella! UUUH AAH MMH UUH Sitten suolestan, peräsuolestan. Nainen sanoo nauttivansa. UUH AAH MMH UUH! Minä olen pervo, häpeä. Minä olen pervo, häpeä. Hei, kaveri, älä ruoski itseäsi. Sanoo ääni päässäni, niin sanoo. |
oo-p 07.04.2008 22:31:32 | |
---|
jumalauta tänään paloin loppuun ja kuinka kirjoitan tätä, häh tein tämän jo aiemmin kun aamulla jätit mut huoneeseeni tiesin tänään hajoaisin Terve, ja kiitos kaloista!
..Delay, missä viivyt?! |
tatta 08.04.2008 20:04:46 | |
---|
takapuoleni ruvella, liikaa kilometrejä, asfaltti-ihottuma syvällä huokosissani, tatuoidut postimerkit ihossani... ilman leimaa, leimattu, leimaamaton, ärsytetty, kaukana jeesuksesta, ristiriidat naulittuna käsiin, helvetin hakoteillä Tatta the orginal Grazy Mama! Sepä se, so not!
Jos elämää seuraa kuolema... on väistämätöntä, että me molemmat olemme yhtä aikaa perillä.... |
Shitstormer 09.04.2008 14:27:29 | |
---|
kuminaa ja huminaa ja suhinaa! kuminaa ja basilikaa ja korianteria! nam? pam! HAM-burger. kuka haluasi koittaa naapurin santeria? hih pih pihtari ei ole santeri lankesi syntiin itsensä myyntiin pisti pyyntiinkö lähti mokoma nisti? ALE ALE ALE hullut päivät. |
Informaatiokameli 09.04.2008 14:32:20 (muokattu 09.04.2008 14:49:39) | |
---|
annan hajuveden lahjaksi mistä on tää kysyy hän se on kuuleppa ranskalainen sitten se karjuu ANNA KETSUPPIA!!!! oon että häh Everybody loves somebody but nobody loves rumpali. |
Shitstormer 09.04.2008 14:37:48 | |
---|
savinen sielu sälähtää säpäleiksi tomu tuhahtaa kai kaikki on pölyä ja pötyä pieniä hiukkasia ja evoluutiota seinä tuli vastaan tiivistynyttä pötyä big bang ja pyrstötähti paapapapaapapaapaapapaapaa käy muumilaaksoon ja nipsu sanoisi en jaksa minä olen laiska |
Shitstormer 09.04.2008 14:44:36 | |
---|
herra rotta hillosuu istui tulivuorella silmä kädessä sai antoi sai ja nai |
Shitstormer 09.04.2008 14:45:50 | |
---|
kirjoitan kirjoitan koneella töissä muut tekee töitä hah olen sivari |
mikainen 09.04.2008 16:38:18 | |
---|
Lääkäri antoi lääkettä torvisoittokunnalle sitä ei riittänyt tuubansoittajalle hän joikin taskumatista ja oli kohta tuubassa. Pappi antoi siunauksen metallityöväenliitolle paitsi naapurin levypeltisepälle hän joikin taskumatista ja oli kohta pellit auki. Jumala päästi ihmiset taivaaseen paitsi kokki-Hirvosen hän joikin taskumatista ja oli kohta nakit silmillä. Tähän kertsii, kertsii, kertsii ainakin tuhat hertzii. |
tämä on tosi tarina... "hermostunut hyperavaruudessa..." Sinäkin olisit... Tatta the orginal Grazy Mama! Sepä se, so not!
Jos elämää seuraa kuolema... on väistämätöntä, että me molemmat olemme yhtä aikaa perillä.... |
Shitstormer 11.04.2008 09:25:28 | |
---|
häijyn liskomainen naama edessä maksa ja suolisto palaa kursailematta survaisin sisälmyksiin ah, niin kermaista savustettua kalaa sepitin ja napitin nahkasi syljin saastaisen jätevuoren silmillesi hauraat luut natisivat iänikuista vanhuuttaan ja silvoin sinut kokonaan |
Mr. Juge 14.04.2008 22:49:48 | |
---|
Jeesus makaa tulessa rokkaa kuin hirvi! I'm not a prisoner, I'm a free man!!! |
rääpivä 15.04.2008 03:32:16 (muokattu 15.04.2008 03:33:08) | |
---|
Pippeli pieni sisään pääsi Pippeli pieni pääsi kuin pääsikin Sisään pimpin Pippeli pieni töitä teki Pippeli pieni laukesi Pippeli pieni (perustuu osin tositapahtumiin) |
Lennu 15.04.2008 13:40:53 | |
---|
Pippeli pieni sisään pääsi Pippeli pieni pääsi kuin pääsikin Sisään pimpin Pippeli pieni töitä teki Pippeli pieni laukesi Pippeli pieni (perustuu osin tositapahtumiin) ahaa, eli: Pieni valheen poikanen Pippelimme tarinassa Ei se pieni ollutkaan vaan... JAETTIKYRPAE!!1 "Paras olla oma juro itsensä, homma toimii jos on toimiakseen. Esimerkkinä käy Lennu, se ei ikinä sano mitään järkevää ja se elää silti vakiintuneessa parisuhteessa!"
- Sam Other |
Diego 16.04.2008 19:20:27 | |
---|
ahaa, eli: Pieni valheen poikanen Pippelimme tarinassa Ei se pieni ollutkaan vaan... JAETTIKYRPAE!!1 Kuulepas. Pitkän työpäivän jälkeen oikein väsyneenä ja elämään kyllästyneenä tämä reväytti aivot kahtia. Saat plussan. "Etkä ikinä pysty soittaa niinku minä laiho ja ynkkä." - Ushimir @ Suomi24.fi |
Shitstormer 17.04.2008 10:14:04 | |
---|
hinkkaan hinkkejä hiessä sviu sviu sviu lisää tarttumapintaa nöp nöp nöp |
Teh Masa 20.04.2008 20:03:48 | |
---|
Mr. Pervert is Here Rock! Mr. Pervert pelleilee penikoilla Koska sil on iso Cock Alkaa Suck Mr. Pervert pelehtii perinpohjaisesti Poika onkin jo iso Fuck! Ahaa |
Teh Masa 20.04.2008 20:11:16 | |
---|
Polje polje Pedaaliasi Se kivan äänen antaa Sylje sylje Lattialle Se kivan jäljen jättää Kulje kulje Marketissa Se ihmiset katsomaan saa Kuule kuule Pikku kissa Sä olet homo Kaikki ymmärtävät taatusti viittauksen tälläkin foorumilla asioiviin ihmisiin. |
Planetist 11.12.2010 17:49:29 | |
---|
Nostan hyvän ketjun. Tule takaisin, purenmetallia. |