k1mm0 09.04.2008 22:51:45 | |
---|
Jätkä on taktiikkapeluri. Aha, penis, esine paha! |
Jätkä on taktiikkapeluri. Eiku paskahousu. Puolen tunnin päästä olisi sitten viimeinen esiintyminen. Itse näen jaksot sitten joskus puolentoista viikon päästä, kun anopin tallentavalta boksilta katsellaan. matkalla on odotellaantavaraa saapvukasi saksa holanitoiosta. |
Toveri 10.04.2008 09:35:30 | |
---|
Noni, se on sitten päätöksessä. Mielestäni ihan kelvollinen suoritus alunperin varapelaajan statuksella aloittaneelta pelaajalta. Kävin ensin kerran katsomassa yhden päivän verran kuvauksia, odottaen koko pelaajakolmikon tyrimistä ja nollille jäämistä, näin "ansaiten" pelipaikan. Paria viikkoa myöhemmin sain soiton, jossa tarjottiin pelipaikkaa seuraavalle aamulle. Saldona sitten 3550 euroa miinus pienet verot, viisi voittoa ja "suurmestarin" arvonimi. Hauska päivä oli kuvauksissa kaiken kaikkiaan. Nyt sitten odottamaan, että ne näkisi itsekin ruudulta. matkalla on odotellaantavaraa saapvukasi saksa holanitoiosta. |
Dunga 10.04.2008 09:39:49 | |
---|
Hyvin sää kyllä vedit, otit aika rauhassa noi superit etkä montaa kertaa vastannut väärin. Interstellar overdrive |
ChangeOfSeasons 10.04.2008 11:03:18 | |
---|
varsin kivan summan rahaa voitit. onneksi olkoon :) minnekkäs meinaat lähteä reissuun? |
Toveri 10.04.2008 11:05:33 | |
---|
varsin kivan summan rahaa voitit. onneksi olkoon :) minnekkäs meinaat lähteä reissuun? Intia-reissu meni jo, vaikkei rahoja syksyllä tullutkaan, kuten alunperin piti. Nyt pannaan säästöön ja katellaa kesän lopulla, jos jonnekin tyrkkäisi menemään hätäisellä lähdöllä. matkalla on odotellaantavaraa saapvukasi saksa holanitoiosta. |
kyseinen 10.04.2008 12:46:36 | |
---|
Saldona sitten 3550 euroa miinus pienet verot, viisi voittoa ja "suurmestarin" arvonimi. Hauska päivä oli kuvauksissa kaiken kaikkiaan. Potkit mua siis persuuksille huolella. Onnittelut. Tolla toka kaudella on kysymyksetkin olleet musta vaikeampia kuin ekalla, joten oot tän foorumin päivänselvä Jepardi-mestari. Hauskaa, että selvisit 5 jaksosta yhdellä päivällä. Mulla meni 2, kun olin koko sarjan toisena kuvauspäivänä paikalla. Silloin se oli vielä aika armotonta säätöä myös tekijöiltä, varsinkin Apellilta. Mutta hupia oli, ja kuten tossa aiemmin sanoit, Apell oli hauska veikko ja harmi että olivat sitä vähän laittaneet aisoihin juttuinensa. "No s'on ihan tyhymä mies tuo!" -Jope |