hullu_ukko 09.04.2008 17:53:48 | |
---|
Siinäpä kiva kertsi. Kolmas rivi oli hieman hankala kääntää mutta kai sen tosta ymmärtää. Miten ihmiset voivat leikkiä jumalaa, kun he ovat vain orjia? Sielujen puute johtaa heidät ennenaikaiseen hautaan Tuomittuja elämään lakkaamatta ylistäen Mädäntynyt ruumis jää kun kuolema korvaa elämän Cannibal Corpse - When Death Replaces Life M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Välillä mullekki huudellaa että "Leikkaa lettis!"...Ja minähän vastaan asiallisesti että: "Nussi sikaa!". -Ushimir |
Oku 09.04.2008 18:05:48 | |
---|
Cannibal Corpse - When Death Replaces Life Kuulin vähän juttuu et oli aika helppo... Eli oikein. Uutta kehiin. |
hullu_ukko 09.04.2008 21:43:26 | |
---|
Olen päässyt niin lähelle, että sitä on melkein vaikea uskoa. Kun olet aivan lähellä, se sokaisee sinut loistollaan. Vain yksi ryntäys voi muuttaa elämäsi lopullisesti. Vain yksi sysäys voi päättää sen täysin. Ei ole olkapäätä, jota vasten itkeä kun et tunne häpeää. Et voi osoitella sormella, kun olet itse syyllinen. Avoin kirja silmissäni näyttää sinulle sadetta, sitten myrskyä. En voi katsoa, kun minua peittää tyhjyys ja kärsimys. Uskokaa minua ystävät, tarinan päätteeksi ei ole yhtäkään narkkaria, jolla olisi onnellinen loppu. Se kalvaa sinua ja ahdistaa kuin paholainen. Niin toimii se prosessi, joka lopulta tappaa kaikki kapinalliset (kuten minut). Kertsit jätin pois. Helppo niille, jotka tietää. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Välillä mullekki huudellaa että "Leikkaa lettis!"...Ja minähän vastaan asiallisesti että: "Nussi sikaa!". -Ushimir |
Rauniotorni 09.04.2008 22:13:48 | |
---|
Down-Learn From This Mistake Self deceit it's the golden rule |
hullu_ukko 09.04.2008 22:20:49 | |
---|
Down-Learn From This Mistake Se just. Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus! M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Välillä mullekki huudellaa että "Leikkaa lettis!"...Ja minähän vastaan asiallisesti että: "Nussi sikaa!". -Ushimir |
Minun hallinnassani hallitsen heikkoja ja unohduksessa ja tuskassa he kääntävät toisen poskensa. Olen sieluton. Minun hallinnassani revin heidän sielunsa rikki. Puhdas ikuinen viha juoksee sieluttoman sydämeni läpi. Olen sieluton kuoreen asti, olen 666. Olen kuolemasi, olen krusifiksi johon olet naulattu. Heidän tuskansa tekee minut vahvaksi. Hengitän heidän pelosta. Olen se jota ihmiset kutsuvat väärin, nauran heidän kyyneleilleen. Elän siellä missä enkelit itkevät, laitan heidät kärsimään syntini. Huudot vapautettu tuskassa kun riisun heidät nahkastaan. Minun hallinnassani veri aina hallitsee. Kiroan sielusi ikuiseen tuskaan, olen sieluton. Aika huonosti käännetty mutta yrittäkää arvata :D Self deceit it's the golden rule |
Lionslicer 10.04.2008 15:38:06 | |
---|
Grave-Soulless Musiikki on hienoimmillaan suorittamista ja kitaransoitto veristä kilpailua paremmuudesta. |
Rauniotorni 10.04.2008 19:44:38 | |
---|
Grave-Soulless Aivan oikein, jatka vaan Self deceit it's the golden rule |
Lionslicer 10.04.2008 22:17:41 | |
---|
Tahrautuneita Ovat ajatukset, jotka on kerrottu Viisas mies Ei anna minulle mitään oikeaa pideltäväksi Menneisyyden kirjoitukset ovat paperinohuita Jos etsin totuutta, etsin sisältä Rajat eivät koskaan pidättele Ne vain tarjoilevat itsehillinän tunteille Ajallaan pääset läpi Tiedon runsaus on siellä sinulle Musiikki on hienoimmillaan suorittamista ja kitaransoitto veristä kilpailua paremmuudesta. |
Ottoko 11.04.2008 15:42:29 | |
---|
tuohan on selvästi Atheistin Your Life's Retribution We spit on the virgin lamb
and mock the words he spoke
his ways not worthy of me
we choose to burn in the pits of hell |
Lionslicer 11.04.2008 18:58:12 | |
---|
Jees, jatka. Musiikki on hienoimmillaan suorittamista ja kitaransoitto veristä kilpailua paremmuudesta. |
Ottoko 11.04.2008 20:59:35 | |
---|
Kutsu kätesi ottamiseksi Sillä olen yhtä pimeyden kanssa Miten uskallat tulla luokseni Ja taas sinun täytyy kuolla Joten muinainen kirous jonka tiedän Katso voimia jotka vapautan Valtaistuimesi yläpuolella Tiedä sanani, tunne vihani laskeutuvan. We spit on the virgin lamb
zesar 12.04.2008 10:38:16 | |
---|
Kutsu kätesi ottamiseksi Sillä olen yhtä pimeyden kanssa Miten uskallat tulla luokseni Ja taas sinun täytyy kuolla Joten muinainen kirous jonka tiedän Katso voimia jotka vapautan Valtaistuimesi yläpuolella Tiedä sanani, tunne vihani laskeutuvan. Morbid Angel - Day of suffering "Joo siis voimasta tulee nopeutta...Niinku He-Man!" |
Ottoko 12.04.2008 15:30:48 | |
---|
sepä se.. Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus! We spit on the virgin lamb
zesar 12.04.2008 21:47:11 | |
---|
Jospa tällä kertaa näinkin helppo: Muuta vereni hiekaksi Elämät valuvat tiimalasin läpi ja varttuvat vanhoiksi Mitä etsit? "Joo siis voimasta tulee nopeutta...Niinku He-Man!" |
SaukHo 12.04.2008 21:51:53 | |
---|
Jospa tällä kertaa näinkin helppo: Muuta vereni hiekaksi Elämät valuvat tiimalasin läpi ja varttuvat vanhoiksi Mitä etsit? Tää on Nevermore - Narcosynthesis |
zesar 12.04.2008 23:29:21 | |
---|
Tää on Nevermore - Narcosynthesis Pikasta toimintaa=) "Joo siis voimasta tulee nopeutta...Niinku He-Man!" |
SaukHo 13.04.2008 00:22:07 (muokattu 13.04.2008 09:40:23) | |
---|
Pikasta toimintaa=) Maailman nopein kansa ei ehdi odottamaan vastauksia :) ... Näetkö heidän leijuvan yötaivaalla Kuuletko sinä nuo kaiut heidän suloisistaan itkuistaan, luoden sävelmän Näetkö heidän loisteensa niin kirkkaana Tunnetko heidän yksinäisyytensä läpi heidän kylmän valon, koskettaessa sinua Minun silmäni tuntuvat raskailta kun tähdet kutsuvat minua - Liity ikuisesti meihin - Olen vaipumassa syvään transsiin ja minun voimani ovat heikkenemässä Olen vaipumassa unelmien ja todellisuuden väliseen maailmaan Olen nyt yksin hiljaisessa valossa Ja täällä ei ole mitään muutakuin pimeyttä ympärilläni Syvemmälle tietämättömyyteen outo valo johtaa minua Herätä minut ennenkuin on liian myöhäistä Yhtäkkiä tunnen lämmön menevän läpi ruumiini Mutta minä tunnen osan minusta kuolleen, aistin muutoksen minussa Minun on täytynyt olla kauan poissa Joten kiltti pysy minun luonani hetken |
-Henri- 13.04.2008 14:08:52 | |
---|
Wintersun - Sleeping Stars |
SaukHo 13.04.2008 15:51:19 | |
---|
Wintersun - Sleeping Stars Näinhän se on. Sori kun oli hiukan kehno suomennos... Mutta jatka toki! |