Aihe: Aikoinaan kiiniolleen kaulan kiinitys
1
Ahokkis
09.04.2008 16:24:22
Hei!

On telerojeti edennyt siihen vaiheeseen että kaulan kiinitysreikiä täytyisi alkaa tekemään. Olin jo kerran porannut, mutta kerpele 2mm meni vinoon alkuperäisistä rei-istään. Mikä on keino jolla saisin nuo reiät kohilleen? Ja millä korjaan nuo entiset reiät vai tarviiko ollenkaan korjata?

Materiaalina on bubinga, jota on hurjan vaikea työstää.:S
"Siis Se ei ole pakollista mutta nopeutta ennen tulee puhtaus... muuten soitosta tulee täysin huonoa... Etkä ikinä pysty soittaa niinku minä laiho ja ynkkä." -Ushimir
MPU
09.04.2008 16:26:31
Entiset reiät tukkoon puutapeilla ja liimalla. Jos bodissa on jo reiät niin niiden läpi merkkaus onnistuu reiän paksuisella terällä varovasti pyörittäen. Siitä jää jo hyvä merkki ja alku reiälle kaulaan.
Marko
Ite kun tekee saa sellasta kun tulee
Ahokkis
09.04.2008 16:29:30 (muokattu 09.04.2008 16:30:21)
Mutta kun ne reiät meni vinoon siittä taustalevystäkin.:S Yritin merkata nuita reikien kohtia laittamalla terävät rautatikut nuihin entisiin reikiin (tuntui hyvältäkin idealta). Laitanko bodysta umpeen, vai molemmista ja teen täysin uudet reiät molempiin?

E:Ja tosiaan, runkoon tein reikiä en kaulaan.:)
"Siis Se ei ole pakollista mutta nopeutta ennen tulee puhtaus... muuten soitosta tulee täysin huonoa... Etkä ikinä pysty soittaa niinku minä laiho ja ynkkä." -Ushimir
teemuite
09.04.2008 17:28:31
Mutta kun ne reiät meni vinoon siittä taustalevystäkin.:S Yritin merkata nuita reikien kohtia laittamalla terävät rautatikut nuihin entisiin reikiin (tuntui hyvältäkin idealta). Laitanko bodysta umpeen, vai molemmista ja teen täysin uudet reiät molempiin?

E:Ja tosiaan, runkoon tein reikiä en kaulaan.:)

mää ehkä laittaisin molemmista umpeen ja niinpäinpois..
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)