isojussi 09.04.2008 02:07:54 | |
---|
Eihän se oikeesti oo tanssikilpailu vaan telkkariohjelma ja mitä enemmän siitä kirjoitetaan, sitä enemmän sitä katsotaan. Kaikkonenhan osoittaa että meistä kaikista voisi tulla jotain, ainakin jos markkinointi on kunnossa! En oo ennen äänestänyt mutta taidanpa. Ja syy ei oo kepu! Hyvin sanottu - ja eiköhän tässä, niin kun ihan vaaleissakin saa kaikki äänestää, niin kun parhhaksi näkee. Tää ei oo nyt Barska sulle: Vai oliko taas väärin äänestetty, niin kun viime vaaleissakin.... Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
Tankero 09.04.2008 12:01:22 | |
---|
Eihän se oikeesti oo tanssikilpailu vaan telkkariohjelma ja mitä enemmän siitä kirjoitetaan, sitä enemmän sitä katsotaan. Kaikkonenhan osoittaa että meistä kaikista voisi tulla jotain, ainakin jos markkinointi on kunnossa! En oo ennen äänestänyt mutta taidanpa. Ja syy ei oo kepu! Onhan se myös tanssikilpailu. Aika moni pari siellä haluaa voittaa ja treenaa sen eteen 20-30 tuntia viikossa. Minusta Jone Nikula sanoi osuvasti, kun luonnehti Kaikkosta, että hänet tunnetaan siitä ettei osaa tanssia. Varsinainen meriitti. Jone sentään osas edes jotenkin. Varmasti, vissiin. |
Tankero 09.04.2008 12:01:48 | |
---|
Osta moposkootteri! Miksikähän? Yhä enemmän ihmettelen. Varmasti, vissiin. |
EP 09.04.2008 12:33:07 | |
---|
Miksikähän? Yhä enemmän ihmettelen. Kevät tulossa! ..itsekin oon vähän aatellu kauppa-, mökki- ja muu hassutteluvehkeeksi :D |
ville viaton 09.04.2008 13:05:15 | |
---|
Kevät tulossa! ..itsekin oon vähän aatellu kauppa-, mökki- ja muu hassutteluvehkeeksi :D Mä oon päättänyt takavarikoida mutsin mopo-auton, kun ei se sitä ikinä käytä. Se on kunnon Piaggio jossa on lava!! Sinne mahtuisi pienen bändin backline ja PA!! Rock'n'roll is never die. |
M.i.k.key 09.04.2008 13:05:55 | |
---|
Mä oon päättänyt takavarikoida mutsin mopo-auton, kun ei se sitä ikinä käytä. Se on kunnon Piaggio jossa on lava!! Sinne mahtuisi pienen bändin backline ja PA!! Jes! Noi on niin siistejä! möllisty |
ville viaton 09.04.2008 13:15:53 | |
---|
Jes! Noi on niin siistejä! Jep!! Porvoosta stadiin menisi vähän päälle tunnin, mutta olishan se niin kuninkaallista parkkeerata toi remppamestalle..Siinä on mankka, lämmitin ja vaikka mitä. Harmi vain että rekisteröity vain yhdelle, vaikka siihen viereen mahtuisi ihan hyvin matkustajakin. Rock'n'roll is never die. |
isojussi 09.04.2008 13:52:51 | |
---|
Mä oon päättänyt takavarikoida mutsin mopo-auton, kun ei se sitä ikinä käytä. Se on kunnon Piaggio jossa on lava!! Sinne mahtuisi pienen bändin backline ja PA!! Ape! Italiassa onemanbandit pukkaa tommosilla keikalle Ketronit ja FBT:t lavalla keikkuen. Sinne määkin sitten isona, lempeisiin kesäiltoihin laulaa luikauttelemaan... Vaikkas Riminiin... Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
Cliffies 09.04.2008 15:05:55 | |
---|
Italiassa onemanbandit pukkaa tommosilla keikalle Ketronit ja FBT:t lavalla keikkuen. Sinne määkin sitten isona, lempeisiin kesäiltoihin laulaa luikauttelemaan... Vaikkas Riminiin... Mamma mia! Sää olisit kyllä sopivan rivo mies Italiaan! :D Konsertti, mikä ihana tekosyy oluenjuonnille... |
G strings are for strippers! |
Tankero 09.04.2008 17:06:55 | |
---|
Ja threadihan oli? Varmasti, vissiin. |
poppamies 09.04.2008 17:09:13 | |
---|
Ja threadihan oli? Sorri! Minut huijattiin. Luulin että olin arooomassa.... G strings are for strippers! |
Lennu 09.04.2008 21:56:29 | |
---|
Jep!! Porvoosta stadiin menisi vähän päälle tunnin, mutta olishan se niin kuninkaallista parkkeerata toi remppamestalle..Siinä on mankka, lämmitin ja vaikka mitä. Harmi vain että rekisteröity vain yhdelle, vaikka siihen viereen mahtuisi ihan hyvin matkustajakin. Hei jes. Sit kippaat mut kesällä jokirannasta sinne lavalle ja tuot kotiin, jos on ilta venähtäny pariks päiväks. "Paras olla oma juro itsensä, homma toimii jos on toimiakseen. Esimerkkinä käy Lennu, se ei ikinä sano mitään järkevää ja se elää silti vakiintuneessa parisuhteessa!"
- Sam Other |
isojussi 13.04.2008 19:51:35 (muokattu 13.04.2008 21:00:20) | |
---|
Kapellilla noita hyvännäkösiä kitaroita piisaa. Vasta rupesin funtsimaan, että on tod hyvin rakennettu ja arrattu sektio. Kuulostaa isolta ja tasapainoiselta. E: Kyllä veti Rusanen komiasti. No, helppohan se tommosen komppauksen päälle.... Hyvä solisti ei vedä varma päälle, vaan koko ajan vähintään puolitosissaan - niin kun just Rusanen. Mutta kyllä on Mariakin Ihana. E2: Sääli - Vappua olis viä voinu kattellakin. Mutta mutta peli on kovaa eikä yleisön suosio oo ilmaista. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
Neljä Ruuvia 13.04.2008 20:59:43 | |
---|
Mutta siis toi on luokattoman huono toi Samin mikin soundi.Kaiku osasto on ihan perseestä.Transmix taas hoitaa homman himaan :-( |
Martso 13.04.2008 21:02:42 | |
---|
Mutta siis toi on luokattoman huono toi Samin mikin soundi.Kaiku osasto on ihan perseestä.Transmix taas hoitaa homman himaan :-( Joo. :P Johannalla toimii paremmin tuo osasto jostain syystä. Mut törkeen hyvä oli tuo PCD-arri! |
isojussi 13.04.2008 21:10:17 | |
---|
Voiko olla alun perin epäonnistunu mikkivalinta vai eikö vaan osata ruuvata? Mun on todettava, että ton 15 vuotta vanhan Philipsin töötöttimellä ei enää tommosia asioita niin vaan erto. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
steelysam 14.04.2008 03:25:31 (muokattu 14.04.2008 04:00:20) | |
---|
Toto and I love it! Möllisty |
Cliffies 14.04.2008 08:33:55 | |
---|
Mut törkeen hyvä oli tuo PCD-arri! Sammaa mieltä! Konsertti, mikä ihana tekosyy oluenjuonnille... |
Neljä Ruuvia 14.04.2008 09:58:56 | |
---|
Voiko olla alun perin epäonnistunu mikkivalinta vai eikö vaan osata ruuvata? Mun on todettava, että ton 15 vuotta vanhan Philipsin töötöttimellä ei enää tommosia asioita niin vaan erto. Ei voi olla epäonnistunut mikkivalinta.Siis jos Samilla on oma mikki,Neumann Km105,ei pitäis olla noin vaikea hoitaa soundi kohdalleen. |