Oulussa tosiaan se homma ettei voi antaa paikalliselle kuljetusfirmalle ellei oo maksanu ennakkoon.. Eikait siinä sitten olis mitään jos asuis jossain missä on niitä UPS:n toimipisteitä joissa voi käteisenä maksella sit ku hakee sitä pakettia. Ei se mitään ku on tirri-päisään kännissä! |
Jubei 10.04.2008 07:25:46 (muokattu 10.04.2008 07:26:37) | |
---|
Tilasin kans MP:lta kitaran ja mikin ja ne tuli kahden viikon odottelun jälkeen postiin. Olin muuten tyytyväinen (ja nähtävästi onnekas), mutta kyselyihin että onko kitara lähetetty ja missä se mahdollisesti on tulossa, ei vaivauduttu vastaamaan kunnes kitara oli jo kotona.. There's nothing like a trail of blood to find your way back to home. |
Juunsku 10.04.2008 09:46:38 | |
---|
Luulen että itellä on justiin sopivasti käyny tällainen marginaali virhe.. Tai itse asiassa niitä tuli monta samaan syssyyn. Aluks ei kitaraa, sitte ku kitara löyty ja lähti tulemaan unohtivat laittaa rastia kohtaan että on maksettu, joten niiden piti maksaa uudestaa homma vielä ups:lle.. Toivottavasti paketti ois kohta hyppysissä :/ Ei se mitään ku on tirri-päisään kännissä! |
Evergrey 17.01.2009 23:50:46 | |
---|
Kun maksaa kamat etukäteen... Osa kertoo että ne tulee UPSilla, toiset että postissa. Miten tuo nyt on? Ja tuleeko MPltä aina ilmotus sähköpostiin kun kamat on lähetetty? |
Snackfinger 18.01.2009 00:16:45 | |
---|
Ei mitään ongelmia ko firman kanssa. Tilasin tuotteen suoraan oman paikkakunnan postiin ja maksoin sen siellä. Tavara tuli nopeasti ja juuri sitä mitä olin tilannut. Vuonna 1972 ensimmäinen sähkökitara Hagström II |
Evergrey 18.01.2009 00:24:55 (muokattu 18.01.2009 00:30:15) | |
---|
Ei mitään ongelmia ko firman kanssa. Tilasin tuotteen suoraan oman paikkakunnan postiin ja maksoin sen siellä. Tavara tuli nopeasti ja juuri sitä mitä olin tilannut. Milloin lie ollut? Mulla oli vaihtoehtoina tilisiirto etukäteen tai luottokortilla. Keskiviikkona maksoin jonka jälkeen mitään infoa ei ole puljusta tullut vaikka pankin mukaan tuo näkyy välittömästi heidän tilillään. Sähköposteihin ei ole vastattu 4 päivään. En tiedä onko maksu heidän tilillään. En tiedä onko paketti lähetetty. En tiedä edes tuleeko se UPSilla vai postiin. Vituttaa. |
Mandarax 18.01.2009 01:53:31 | |
---|
Milloin lie ollut? Mulla oli vaihtoehtoina tilisiirto etukäteen tai luottokortilla. Keskiviikkona maksoin jonka jälkeen mitään infoa ei ole puljusta tullut vaikka pankin mukaan tuo näkyy välittömästi heidän tilillään. Sähköposteihin ei ole vastattu 4 päivään. En tiedä onko maksu heidän tilillään. En tiedä onko paketti lähetetty. En tiedä edes tuleeko se UPSilla vai postiin. Vituttaa. Minulla kyllä toiminut homma kyseisen puljun kanssa moneen kertaan je erinomaisesti - jokunen kerta puhelimitse ja sähköpostilla sitten loput. Suomenkielinen asiakaspalvelu on osa-aika hommissa, joten pientä odottelua siinä suunnassa, mutta jos on valmis lontooksi haastelemaan, niin aina on vastauksen saman päivän aikana saanut. Itse otin viimeisen tilauksen "cash on delivery" (COD) -meiningillä eikä mitään hämminkiä siinäkään. Tavara siis tulee kotiovelle ja rahat UPSin kuskille kouraan. Hyvä puoli tuossa tietenkin, että eipä tarvitse maksaa jos ei roippeet tule ajallaan toimitettua. Tilausvahvistus tuli saman tien seurantakoodin kera. I don't care to belong to a club that accepts people like me as members. -Groucho Marx- |
F_Lame 18.01.2009 14:06:47 | |
---|
Nyt kun joku tämmöisen topikin nosti ja tää tuli luettua, ni ois kiva tietää miten aloittajan kitaran kanssa kävi..? "When they say less is more, that is bullshit. Less is less and more is more. Simple as that." -Yngwie Malmsteen |
MikaDVD 19.01.2009 03:23:49 | |
---|
Music storesta odottelen ennen joulua luottokortilla maksettua kitaraa, eivät vastaa kyselyihin millään lailla, odotan mielenkiinnolla tilanteen kehittymistä. Asiakaspalvelua ei taida olla ollenkaan. |
Evergrey 19.01.2009 03:53:42 | |
---|
Music storesta odottelen ennen joulua luottokortilla maksettua kitaraa, eivät vastaa kyselyihin millään lailla, odotan mielenkiinnolla tilanteen kehittymistä. Asiakaspalvelua ei taida olla ollenkaan. Eri pulju kuin Musik Produktiv. Kirjota music store threadiin. |