arppah8 03.04.2008 12:45:23 (muokattu 03.04.2008 12:53:08) | |
---|
Todellakin. Toivottavasti vielä joku päivä löydät valon. ;) Ehkä tossa on sekin, että Testamentia ekan levyn ilmestymisestä saakka fanitettuani meno jotenkin lepsuuntui ja tylsistyi Practice what you preachin jälkeen ja Murphyn myötä Low-lätyllä bändi alkoi taas potkia kasseille. Tykkäsin siitä Murphyn vähän rouheammasta otteesta soolopuolella. Ei siinä, Alex on khyl mies paikallaan myös ja Live in Londonin perusteella tatsikin on nykyään munakkaampi kuin 80-luvun loppupuoliskolla. Saattaahan uusi levy nostaa äijän munkin silmissä uuteen loistoon. Olihan Skolnick pirun kova silloin joskus. Määkään en tainnu kuulla mitään tosta Murphy/Skolnick jutusta. Skolnick on alkuperäinen ja soolonsa tehny. Minun ääneni hälle! Väärinkäsitysten välttämiseksi: Ei tosta Murphyn mukanaolosta uudella levyllä ole kai missään vaiheessa ollut puhetta. Kyse on ihan vain henkilökohtaisista mieltymyksistä. Vai käsitinkö mie nyt väärin ja sinäkin puhut samasta asiasta? Hieman aihetta sivuten: Barkerin kannutusta olisin myös uudella levyllä mieluusti kuullut. Ja Tempesta vasta kova oiskin ollut. I rather be a jerk than being hip like you. |
Leprosy 03.04.2008 19:15:31 | |
---|
Barkeria olisi sen puoleen ollut ihan hauska kuulla Testamentin levyllä, että olisi kuullut miltä mies kuulostaa ilman sitä ärsyttävää naku naku-midirumpu basarisauntia. En oikein usko että Sneapille tai Testamentille olisi mennyt läpi sama soundi millä kaveri soitti CoF:ssa |
arppah8 03.04.2008 19:58:44 | |
---|
sama soundi millä kaveri soitti CoF:ssa Tai Dimmuissa. Omassa kontekstissaan ihan toimivat soundit, mut ei ehkä Testamentissa. I rather be a jerk than being hip like you. |
Ben_D 03.04.2008 20:04:58 | |
---|
Sniippi ny tavallaan triiggaa joka tapauksessa kun rummut kvantisoidaan+päälle isketään samplet. http://evincemetal.com/ |
Marshallga 03.04.2008 20:25:45 (muokattu 03.04.2008 20:26:14) | |
---|
Days Of Darkness kokoelma lätty tuli tilattua tänään. Gatheringin ja Demonicin parhaat palat pakattuna yksiin kansiin lisänä koko First Strike Still Deadly lätty. Ai seetana, huomenna räjähtää pää. |
Morhange 03.04.2008 21:58:29 | |
---|
Väärinkäsitysten välttämiseksi: Ei tosta Murphyn mukanaolosta uudella levyllä ole kai missään vaiheessa ollut puhetta. Kyse on ihan vain henkilökohtaisista mieltymyksistä. Vai käsitinkö mie nyt väärin ja sinäkin puhut samasta asiasta? Lähinnä tarkoitin, että Skolnick oli ennen Murphyä ja siten alkuperäinen minusta. Toiseksi, Skolnick on minun kitarasankari ja soiton aloitukseen innoittava jamppa. On se vieläkin innoittaja (livenä kun näki niin kipinä kasvoi) Että eiköhän se siitä. Henk. koht. mielipide siis. En vähättele Murphyä. Hieno mies hänkin. Minusta Skolnick vain enemmän mieleen. Tuosta Barkerista: Kiinnostusta olisi itselläkin tuota kuulla. Livenä kova jantunen! Suhtaudun yleensä laajakatseisesti seksin eri muotoihin. Ihmisillä on niin erilaisia tapoja päästä tunnelmaan ja saada nautintoa ja hyvä niin. Mutta olen tainnut nyt kohdata voittajan, en hemmetti soikoon voi käsittää paskan kanssa meuhkaamista! |
arppah8 03.04.2008 22:54:45 | |
---|
Lähinnä tarkoitin, että Skolnick oli ennen Murphyä ja siten alkuperäinen minusta. Toiseksi, Skolnick on minun kitarasankari ja soiton aloitukseen innoittava jamppa. On se vieläkin innoittaja (livenä kun näki niin kipinä kasvoi) Että eiköhän se siitä. Henk. koht. mielipide siis. En vähättele Murphyä. Hieno mies hänkin. Minusta Skolnick vain enemmän mieleen. Joo, ton sun postin saattoi käsittää kahdella tavalla. Mie sitten ensin väärin. Tuosta Barkerista: Kiinnostusta olisi itselläkin tuota kuulla. Livenä kova jantunen! Tempesta on silti Testament-rumpalien ykkönen. Ja aika korkealla mun rumpalirankingissa noin yleisestikin. Vois kyllä joskus tilata tuolta TestamentLegionsista Barkerin aikasta livematskua, tietäisi vain minkä tasoisia nuo bootlegit ovat. Ei ihan hirviää kuraa jaksaisi katella vaikka miten fanittaisi. I rather be a jerk than being hip like you. |
Ben_D 03.04.2008 23:35:27 | |
---|
Tempesta on silti Testament-rumpalien ykkönen. Ja aika korkealla mun rumpalirankingissa noin yleisestikin. Vois kyllä joskus tilata tuolta TestamentLegionsista Barkerin aikasta livematskua, tietäisi vain minkä tasoisia nuo bootlegit ovat. Ei ihan hirviää kuraa jaksaisi katella vaikka miten fanittaisi. Mulla taitaa olla kaikki bootlegit ja suurin osa todella hyvälaatusia. http://evincemetal.com/ |
Marshallga 04.04.2008 13:14:02 | |
---|
Uusi levy kuulosti melkoisen menevälle ensimmäisen pyörityksen jälkeen. |
bedlam 04.04.2008 13:23:49 | |
---|
Uusi levy kuulosti melkoisen menevälle ensimmäisen pyörityksen jälkeen. Vasta kuuntelun jälkeen? Se viimeksi nauraa joka hitaimmin ajattelee. |
Marshallga 04.04.2008 14:09:59 | |
---|
Vasta kuuntelun jälkeen? Tai no kyllähän tuo oli odotettavissa, että kovaa tavaraahan sieltä tulee joka tapauksessa. Kotiin päästyä pakko ottaa uudestaan kuunteluun. |
Ben_D 04.04.2008 14:40:30 (muokattu 04.04.2008 14:41:10) | |
---|
Uusi levy kuulosti melkoisen menevälle ensimmäisen pyörityksen jälkeen. Mistä olet levyn saanut käsiisi kun julkaisu on kuun lopulla? http://evincemetal.com/ |
Marshallga 04.04.2008 15:39:57 | |
---|
Mistä olet levyn saanut käsiisi kun julkaisu on kuun lopulla? Kuljen tien kaidalla puolella, ei siitä sen enempää. |
DaKiller 04.04.2008 17:30:47 | |
---|
Kaverin luona kuuntelin muutamaa skipaletta. Olihan siellä selvästi vanhaa testamentia kuultavissa. Ehkä ainut mitä jäin kaipaamaan on Low:n kaltainen raakuus ja "in your face" mentaliteetti piiseissä. Pakko-ostos. |
ossip 06.04.2008 20:16:04 (muokattu 06.04.2008 20:17:05) | |
---|
Ei herranjumala, miten loistava levy tämä uusin. En millään malttanut olla kuuntelematta, odotus oli vaan niin hirmuinen. Eikä jumaliste pettänyt, vaan päinvastoin, kaikki odotukset ylittyi moninkertaisesti. Levy suorastaan tulvii loistavia riffejä. Oikeastaan jokainen osa-alue levyllä on silkkaa priimaa. Parhaimmalta tähän mennessä on kuulostanut The Persecuted Won't Forget ja Henchman Ride -kaksikko levyn keskivaiheilta. Mutta kaikki biisit kyllä toimivat, todella vahva kokonaisuus kyseessä. |
Rakoni 08.04.2008 17:46:33 | |
---|
Vasta nyt rupesin kunnolla kuuntelemaan bändin levyvalikoimaa, ja on mieletöntä settiä. Jää Megadeth ja Metallica kauas taakse. Lottohevi on paskimmillaankin parasta |
Morhange 09.04.2008 00:18:39 (muokattu 09.04.2008 00:19:09) | |
---|
Vasta nyt rupesin kunnolla kuuntelemaan bändin levyvalikoimaa Onnittelen! :) Suhtaudun yleensä laajakatseisesti seksin eri muotoihin. Ihmisillä on niin erilaisia tapoja päästä tunnelmaan ja saada nautintoa ja hyvä niin. Mutta olen tainnut nyt kohdata voittajan, en hemmetti soikoon voi käsittää paskan kanssa meuhkaamista! |
Ei herranjumala, miten loistava levy tämä uusin. En millään malttanut olla kuuntelematta, odotus oli vaan niin hirmuinen. Hehkuttakaa minkä kerkeette, mä odotan kuuntelua julkaisupäivään vaikka väkisin. On se sitten makiaa. God's away on business |
Morhange 09.04.2008 00:50:03 | |
---|
Missä porukka muuten ees kuuntelee ennakkoon tota uutta levyä? Suhtaudun yleensä laajakatseisesti seksin eri muotoihin. Ihmisillä on niin erilaisia tapoja päästä tunnelmaan ja saada nautintoa ja hyvä niin. Mutta olen tainnut nyt kohdata voittajan, en hemmetti soikoon voi käsittää paskan kanssa meuhkaamista! |
Ben_D 09.04.2008 01:00:10 | |
---|
Missä porukka muuten ees kuuntelee ennakkoon tota uutta levyä? Imuroi netistä...suxx ass bigtime. http://evincemetal.com/ |