Aihe: Musik Produktiv
1 2
Juunsku
08.04.2008 15:28:17

Vähän toiminta tapoja Musik Produktivilta

Tilasin kitaran, kantolaukun, piuhan ja plekuja sieltä.

Tieto tuli että paketti lähtenyt saksasta tulemaan..

Ensimmäin tössähdys tuli kun soitin UPS:lle että missä paketti viipyy. Sanoivat että täällähän se Helsingissä odottaa maksutietoja paketista että voivat antaa sen paikalliselle kuljetus firmalle joka toimittaa paketin perille.

No, maksan paketin ja lähetän kuitin sinne.. Paketti vyöryy kotiovelle parin päivän sisään. Posti mies kolkuttaa ovelle ja avaan oven.. Ei prkl, Paketin koko on 60*66*26.. Ompas kompakti Carpenteri.. Lähetys listassa näkyy että kitaran pitäisi olla paketissa.. Mallia ilmakitara, varmaankin..

Hieman siinä jo keitteli..

No soittelen Musik Produktiville ja kyselen että missäs kitara. Heillä ei muka ollut mitään tietoa sen sijainnista.

Viikko vierähtää ja tulee tieto että kitara on löytynyt ja lähtenyt tuleen..

No nyt kitaran pitäisi olla jo kotiovella, mutta ei.. Keppi on jäänyt UPS:n varastoon odottelemaan maksutositetta uudestaan.. Eli pitäisi muka maksaa uudestaan rapian 1100€:n paketti.. Hinta oli se mikä tuli maksettua ekan paketin yhteydestä, johon sisältyi myös kitara.

Oon lähetellyt jo etukäteen produktiville viestiä että välittäkääpä se tieto UPS:lle että nyt tulee vain kitara, joka on jo maksettu.. Mitään ollut tapahtunut..

Edelleenkin kitara odottelee siellä maksutietoja produktivilta..

Oon jo maininnut sinne että asian voi viedä EU-tuomioistuimeen asti jos ei hommat etene.. Varmistin toki ensin kuluttaja neuvojalta asian..

Miettikääpä et mistä tilaatte.. Jos saksaa mielii niin Thomann on luotto firma..

Itse ostin produktivilta parin sadan €:n säästön takia.. Nyt kyllä hoitaisin tilauksen muualta..
Ei se mitään ku on tirri-päisään kännissä!
Metal_Late
08.04.2008 15:36:24
oi voi...ikävää!! pitänee harkita vakavasti et halvemmalla vai luotettavasti...
duc
08.04.2008 15:39:37 (muokattu 08.04.2008 15:41:40)
Tuota UPS:n ennakkoa ei kannata käyttää. Aivan naurettavaa toimintaa tarjota palvelua jota eivät kumminkaan pysty sitten hoitamaan. Oikeastihan se paketti pitäisi tuoda ovelle asti ja luovuttaa sitten käteistä vastaan.

Itsellekin tuli nyt viime viikolla UPS:n kirje että pitäisi jollekin epämääräiselle tilille alkaa rahaa siirtämään kun erehdyin ennakolla tilaamaan paketin (sattui olemaan käteistä niin tilasin ennakolla). Pitäkööt tunkkinsa.
Juunsku
08.04.2008 15:42:06

Ei ilmeisesti.. Olisin pyytänyt eri toimitus tapaa jos olisin tiennyt paremmin.
hapan
08.04.2008 15:42:44
Nojoo, meikäläisellä ei ole Musikproduktivilta muuta sanottavaa, että kun tilasin kitaran, tuli väärän mallinen, mutta hiukan kalliimpi samaan hintaan. Ei kuulemma ollut tilaamaani kitaraa ollut enää aikoihin varastossa. Loppu se asiakassuhde.
tcitc
08.04.2008 16:05:49
Ostakaa Suomesta niin on vielä tulevaisuudessakin niitä liikkeitä missä voi käydä koskettelemassa erimallisia kitaroita.
Amateurs built Titanic, professionals built the ark.
Juunsku
08.04.2008 16:28:21

Olisin ostanutkin suomesta, mutta en saanu tingattua omalle lompakolle sopivaksi.. hinta oli verottomanakin jo 150€ enemmän mitä nyt maksoin.. mut kusipa sitte nuo toimitus hommat.. Ainut lohtu on itellä et laki on kuitenki mun puolella :)
Mandarax
08.04.2008 17:18:50
Kurjia juttuja nuo aina ovat...

Oikeastihan se paketti pitäisi tuoda ovelle asti ja luovuttaa sitten käteistä vastaan.

Minulle kyllä tuli pari viikkoa sitten Musik Produktivilta ennätysnopeasti ja sujuvasti UPSin kautta tavarat ovelle. Kaksi pakettia sisään ja kuskille rahat kouraan. Tilaan toistekin sieltä, jos ei Suomesta kyseistä tuotetta saa.
Ensin housut, sitten kengät.
esprit de corps
08.04.2008 17:25:06
Kurjia juttuju joo, mutta näitä käy silloin tällöin kun ulkomailta tilailee. Sehän tässä toki on, että jos sadasta tilauksesta 99 menee niin kuin pitää ja yksi hiukan kusee, niin täällä kuulee siitä yhdestä epäonnistuneesta. Eli taas tähänkin, turha leimata koko firmaa yksittäisen tapauksen takia.

Sitä en kuitenkaan kiistä, etteikö tuollainen vituttaisi. Ja saakin vituttaa. Asiaa eteen päin vain, eiköhän se sieltä selviä.
ravensoul
08.04.2008 17:41:29 (muokattu 08.04.2008 17:46:41)
Mäkin olen pari kertaa MP:ltä tilannut. Kamppeet maksoin etukäteen koska vaikutti se UPS/posti/mikälie -ennakkohomma sen verran epämääräiseltä. Kitaran ja muuta pikkusälää tilasin ekalla kerralla ja jouduin odottamaan keppiä 6 (kuusi!) vkoa koska yhtä vitun T-paitaa oli pitänyt odottaa toimittajalta ja jota ei lopulta edes enää saanut. Asiasta ei informoitu millään tavalla ennenkuin itse kyseli, että missä kamat viipyy. Toimitus kuitenkin toimi ja posti toi perille. Toisella kertaa tilasin isompaa kamaa (olisin jo vaihtanut firmaa, mutta koska sinne se pari kymppiä jäi ed. käyttämättä..) ja DHL toimitti normiajassa kamat kotipihaan. Mutta jotenkin epämääräisen oloisten tilaus-/maksu-/toimitusinformaation takia on jääny vähä paska maku tuosta lafkasta vrt. T-kauppaan. Tuskin käytän heidän palveluitaan ihan heti ellei ole jotain huipputarjouksia kamppeista joita ei läheltä löydy.
"Only two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe." - A. Einstein
Romantikkoitkijät :'-) #27 - YSKÄ #3
Juicy
08.04.2008 17:43:35

Itse olen myös kuullut UPSista vähän kaikenlaista. Kaveri tilasi thomannilta kitaran UPS-ennakolla, ja suht. nopeasti homma kävi. Sen sähköpostiin tuli niiltä tarvittavat tiedot tilisiirtoon, ja ohjeet ottaa screenshottia maksukuitista jotta paketti lähtee heti tuleen. Maksusta noin pari päivää paketti tuli kotiovelle ilman mitään ennakkoilmoitusta joskus aamupäivällä, onneksi kaveri sattui olemaan kotona.

Toisen kerran sama mies tilas tompalta Emg:n Kerry King-mikkisatsin, ennakolla myöskin. No, tällä kertaa seurantakoodista näkyi että paketti on tampereella ja odottaa maksua, mutta mitään ilmoitusta ei kuulunut UPSin suunnalta pariin päivään. Tässä vaiheessa hän huomasi että saman mikkisatsin saa Suomestakin ja paljon halvemmalla. Soittoa thomannille, kysyi että miten toimitaan kun hän haluaisi perua tilauksen, niin vastattiin että jättää vain maksamatta tilauksen niin paketti palautuu takaisin thomannille. Sitten joskus viikon päästä tuli postin mukana UPSilta maksutiedot, tulostettu suoraan sähköpostista paperille...?

Minä taasen tilasin Music Produktivilta V-amp Pron, UPSin sekoilusta viisastuneena maksoin ennakkoon tilisiirtona, jolloin toimituskulut oli 20€. Maksun saapumiseen meni pari päivää, jonka jälkeen kaikki sujui kuin rasvattu. Sähköpostiin tuli seurantatunnukset jne.

Jostain kumman syystä UPSin sivuilla paketin seurannassa statukseen tuli muutos, ja arvioitu toimituspäivä siirtyi melkein viikolla, mutta paketti toimitettiin silti alkuperäisen aikataulun mukaan.
Dirty Hero
08.04.2008 17:53:43 (muokattu 08.04.2008 17:54:07)
E: ei sittenkään mitään...
Ahokkis
08.04.2008 19:04:23 (muokattu 08.04.2008 19:05:01)
Hieman offarina, mutta kerta kuriirifirmoista puhutaan niin jaampa kokemuksiani.

Kerran tilasin Music Storesta kepakon. Postiennakolla laittoin tulemaan.
Kitara tuli vantaalle asti, seurannassa luki että odottaa jotain, viikon päästä UPS:ltä soitti joku tyttönen ja käski maksamaan tilille suoraan, syynä kuulema se että Oulussa (h)UPS ei ota käteistä vastaan. Jos ei kerta ennakolla tuo niin ei se sitten muuten tulekkaan, ties mitä paskaa siellä paketissa on sitten loppuen lopuksi.
En enään tilaa mistään, joka käyttäisi UPS:ää kuriirifirmana.
"Siis Se ei ole pakollista mutta nopeutta ennen tulee puhtaus... muuten soitosta tulee täysin huonoa... Etkä ikinä pysty soittaa niinku minä laiho ja ynkkä." -Ushimir
Tee
08.04.2008 20:34:48
Minäki tilasin kk takaperin vahvarin musikproduktivilta eikä mitään ongelmia ollut.. vaan paskamaistahan tuommonen on jos käy huono tuuri :/
Pulu ja patsas.
Madbad
08.04.2008 21:03:28
Mulla tuli kitara ihan ongelmitta kesti joku 2viikkoa. Se kitara oli 10 pahvilaatikon sisällä :)
Karhukoira74
08.04.2008 21:50:17

Samoin itse tilasin kitaran...tuli 10 päivässä sellaisena ku tilattu. Hienovirekin oli kohdallaan...omalla kohdalla ei voi kun kehua, mutta ikävä että kaikilla ei niin hyvin käy..
Mielipiteet ovat kuin persereikiä. Jokaisella on sellainen.
kojones
08.04.2008 21:54:21
Ostin Musik-Produktivilta sähkörummut, hinta oli hyvä ihan joka paikkaan verraten. Tilisiirrossa meni viikko ja varastostakin taisi heiltä loppua, mutta silti kahdessa viikossa tais olla UPS:n toimesta oven takana.

En voi moittia.
Detox
08.04.2008 22:05:24

Minäki tilasin kk takaperin vahvarin musikproduktivilta eikä mitään ongelmia ollut.. vaan paskamaistahan tuommonen on jos käy huono tuuri :/

Joo samoin, tilasin (tosin vuosia sitten) kamaa MP:stä ja tuli UPS:illa kotiovelle 3:ssa päivässä 20€:n toimituskuluilla (sama kuin T-kaupassa). Ei mitään valittamista ko lafkasta. Ikävä kuulla tollasia kokemuksia. Toivottavasti homma järjestyy
Mesa 4 Life!
_-SAMI-_
08.04.2008 22:08:43 (muokattu 08.04.2008 22:09:45)
noin vuos sitten tilasin MP:ltä kitara vahvistimen ja en ole vieläkään saanut siihen oikeaa kanavanvaihto pedaalia, kakshan nuo on jo lähettäny mutta kumpikin ihan vääriä ja vielä väittäävät että viimesin oli oikea, eipä enää jaksa tuota s-posti rumpaa ku kohta oon sinne 40 viestiä lähettäny nii ei vois enää vähempää kiinnostaa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)