Aihe: Kuinka moni kitaratunneilla ?
1
ZZ-Solo
06.04.2008 14:53:09
Olen vasta aloittelija kitaran soitossa, mutta en ole kuitenkaan ajatellut mennä kitaratunneille, sillä netistä löytyy paljon hyödyllistä tietoa ja videoita yms.

Kiinnostaisi näin yleisesti tietää, että kuinka moni täällä käy, tai on käynyt kitaratunneilla ? Ja, että oliko hintansa väärti ?
kid ego
06.04.2008 15:09:34
No ainakin skittamaikka voi korjata virheitäsi ja patistaa treenaamaan. Sitä kaikki videot eivät osaa tehdä.
biibob
06.04.2008 15:17:50
Hyvää opettajaa ei yksikään netissä näytetty opetusvideo / tabulatuurisivusto pysty ohittamaan. Sanoisin vaikka näin, että en näe mitään kunnon syytä, miksi aloittava kitaransoittaja ei haluaisi ottaa kitaratunteja. Tottakai yksinkin voi oppia soittamaan, mutta asiansa osaava opettaja nopeuttaa yleensä oppimistasi sekä hän nimenomaan osaa huomioida niitä juttuja soitossasi, joissa on parannettavaa, ja joita parantamalla voit edetä soitossasi.
"You think I'm strange because I'm different, I think you're strange because you're all the same."
ZZ-Solo
06.04.2008 16:12:55
Mistä sitten mielestänne saa parasta opetusta ?
biibob
06.04.2008 16:23:00
Mistä sitten mielestänne saa parasta opetusta ?