Aihe: Meikun isompi rumpuprojekti
1 2 3 4 5
hollmi-5
08.04.2008 19:08:32
Ai vähän niin kuin nail vai? Vai sittenkin claw, niin kuin koura?;) Eehhee.

Helvetin siistin näköiset pannut. Puhtaanapito voi olla aika hankalaa. Rasvaiset sormenjäljet ja ties mitkä tussunesteet jättää mukavat jäljet.
Ja pöly näkyy hyvin, mutta pysyy kannut siistinä, kun niitä on pikku pakko puunailla ;-)
Soundit, piuhat ja kajarit.
Klooni
08.04.2008 19:11:15
Ai vähän niin kuin nail vai? Vai sittenkin claw, niin kuin koura?;) Eehhee.

Helvetin siistin näköiset pannut. Puhtaanapito voi olla aika hankalaa. Rasvaiset sormenjäljet ja ties mitkä tussunesteet jättää mukavat jäljet.

Sanoi allekirjoittaneen pikku tytär että ne näyttää kynsiltä ... ja kaikkihan me tiedämme että naisia vastaan _ei_ väitellä :-)

Setti tulee olemaan torso jonkin aikaa, rahtifirman pojat onnistuivat särkemään yhden basarin rungon ... jippii sano ...
Klooni
08.04.2008 19:23:30
Kohan saan optimountit ja tomitelineen niin lyön kasaan ja ilmoittelen kyllä että tervetuloa viritystalkoisiin :-)
Rumpukapulat
08.04.2008 19:29:13

Oi saakeli. Pakko kai ittellekin tilata ne akryylipöntöt... huhhuh. Lääh.
Paas
08.04.2008 23:27:14
Komiata on.
joravuo
08.04.2008 23:51:22

Komiata on.

On..

Virhe! Lyhyt tai liian läpinäkyvä rumpu!
And the Angel said it to me: "These are the cries of the Carrots."
welho
09.04.2008 01:07:13

Näyttää kyllä aivan saakelin hienolta! Onnea:D
www.welhodrum.com, www.myspace.com/welhodrum
hollmi-5
09.04.2008 08:42:43
Show tai ei, niin kylläpäs ovat helvetin hienon näköiset rungot. Kuvaa valmiista setistä odotan enemmän kuin kohtaa tulevaa puhallustyötä... Kumpi tulee ensin? Puhallustyö vai settikuva?
Rockster
09.04.2008 08:49:45 (muokattu 09.04.2008 08:50:10)
Kumpi tulee ensin? Puhallustyö vai settikuva?

Puhallustyö on (valitettavasti) harvinaisempaa herkkua, eli sitä odotan kuitenkin enemmän...
"Leuka maassa kohti uusia pettymyksiä."
Kailis
09.04.2008 09:02:14

Puhallustyö on (valitettavasti) harvinaisempaa herkkua, eli sitä odotan kuitenkin enemmän...

Totta, niin valitettavan totta nykypäivänä...
hollmi-5
09.04.2008 09:36:35
Totta, niin valitettavan totta nykypäivänä... Kaverin sanoin: " Viidensadan euron setelikin on helpompi väärentää, kuin houkutella vaimo..."

Itse projektiin:

Joko kalvovalinnat on tehty? Jos ei niin tässä Remon hyväksi havaittuja:

Virveliin kirkas Ambassador CS (tällä toimii ainakin Vistaliten 5x14" parhaiten)/Ambassador reso.

Bassorumpuun PS3 molemmin puolin (jos musta raita häiritsee, saa sen kynsilakanpoistoaineella helpoiten pois).

Tomeihin pälle Emperorit tai Ambassadorit ja alle Ambassadorit.

Akryylirumpujen ominaissoundi on hiukan puurunkoisia tummempi, joten Pinstripet saattavat kuulostaa liian dempatuilta.
Perro Stupido
09.04.2008 12:50:01
On..

Virhe! Lyhyt tai liian läpinäkyvä rumpu!

On.

Pliplapliplaplipla.
010011000100111101001100
Klooni
09.04.2008 17:37:37
Kaverin sanoin: " Viidensadan euron setelikin on helpompi väärentää, kuin houkutella vaimo..."

Itse projektiin:

Joko kalvovalinnat on tehty? Jos ei niin tässä Remon hyväksi havaittuja:

Joo, itse olen luovuttanut vaimon suhteen täysin :-) johan noi muksut on tehty, mitä sitä enään turhaan harrastamaan :-)

Kalvot ovat tuossa pinossa odottamassa, varmaan joudun vaiheessa vaihtamaan mutta ajattelin mahdollisimman neutraalilla lähteä liikenteeseen.

Tomeihin ja virveliin päälle Clear Emperor
Tomeihin alle Clear Ambassador
Virveliin alle Ambassador Hazy
Basariin batteri puolelle PS3 ja reso puolelle Clear Amabassador

Tästä sitten lähdetään hakemaan soundeja ... kunhan se samperin SMI saisi lähetettyä ne optimountit ja loput telineet pentele ...
seppo i
09.04.2008 23:09:33
Joo, itse olen luovuttanut vaimon suhteen täysin :-) johan noi muksut on tehty, mitä sitä enään turhaan harrastamaan :-)

Toi oli hyvin sanottu, luulin, että olen ainoa :P

Ilmeisesti laitat vielä kuvia setistä kokonaisena, kiitos..
jtoi
10.04.2008 03:08:01 (muokattu 10.04.2008 03:49:23)

Toi oli hyvin sanottu, luulin, että olen ainoa :P

Ilmeisesti laitat vielä kuvia setistä kokonaisena, kiitos..

Kiva esitellä projektiaan täällä, kun tyypat on kiinnostuneempia siitä että ottaako/ kun muija ei ota enää/ koskaa ottannutkaan -poskeen...

Onko sitä itse sitten otettu naista huomioon? Onko? Onko otettu naista poskeen silloin kun on nainen sitä halunnut? ... ? Ei ole...saatans, rumpua näpliny..

....

...

...

Enpä ite haluais pleksirumpuja, mut kantsii hankkii Novus 1 & 2 pullot valmiiks...

... Oletteko muuten huomanneet, kuinka Mustarastaat laulelee tuolla jo kaiken yötä? Ketkä ovat huomanneet? Ketkä ei? Keiltä otettu? ... Tästä oli just vähän aikaa sitten Luontolehdessä juttua...
Kailis
10.04.2008 04:04:21

Hah ha ha huya sintti mua bua kakakaka bviibi totonini vbanana
Tarkoittaa turpa kiinni jos ei ymmärrä.
Pieni rumpalipoika
10.04.2008 04:07:39

Hah ha ha huya sintti mua bua kakakaka bviibi totonini vbanana
Tarkoittaa turpa kiinni jos ei ymmärrä.

Huomenta : )
Rummut nurin ja nussimaan!
aasit
10.04.2008 11:34:52
Mihin se 16"x18" tomi muuten unohtui? Vai olenkohan missannut jotain olennaista nyt täysin..
Rockster
10.04.2008 11:44:20
Onko sitä itse sitten otettu naista huomioon? Onko? Onko otettu naista poskeen silloin kun on nainen sitä halunnut?

Aian on otettu nainen huomioon. Ja itse asiassa p***un maisteleminen on helvetin hauskaa. Ei ole hetkeä, jolloin en olisi siitä kiinnostunut. Nainen otetaan muutenkin huomioon, kukkia ja kauniita sanoja.

Entinen rouva ei puhallustyötä juuri tehnyt, nykyinen neinen sitäkin useammin. On se poikaa.

Mutta takaisin rumpuihin. Kuvat näyttävät todella hienoilta. Kyllä läpinäkyvässä setissä on sitä jotakin. Kirchoffit näyttävät paljon sumeammilya kuin nämä customit. Alkoi kyllä itseänikin kiehtomaan alasti soittaminen, siksihän nämä on hankittu :)
"Leuka maassa kohti uusia pettymyksiä."
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)