Aihe: vaaleanpunaiset housut
1
sub zero
08.04.2008 00:40:27 (muokattu 08.04.2008 00:54:53)
sen jälkeen kun aloin käyttää vaaleanpunaisia housuja, olen tuntenut itseni aiempaa emansipoituneemmaksi. tuntuu että ilmennän paremmin sitä, mitä toivoisin edustavani. en tiedä, mitä muut minusta ajattelevat, mutta uskon, että he ajattelevat sitä jotain minusta nyt enemmän. tunnen itseni avoimemmaksi, kun asetan vihjeen tunteistani kaikkien nähtäville. ja parasta oli, kun koulupoika tien toiselta puolelta huusi ohi polkiessani että "homo!"

puseroksi käy hyvin vaaleanvihreä tai vaaleansininen

suosittelen kaikille
huile alimentaire et la nudité est la paix mondiale
Simo78
08.04.2008 08:30:58
sen jälkeen kun aloin käyttää vaaleanpunaisia housuja, olen tuntenut itseni aiempaa emansipoituneemmaksi. tuntuu että ilmennän paremmin sitä, mitä toivoisin edustavani. en tiedä, mitä muut minusta ajattelevat, mutta uskon, että he ajattelevat sitä jotain minusta nyt enemmän. tunnen itseni avoimemmaksi, kun asetan vihjeen tunteistani kaikkien nähtäville. ja parasta oli, kun koulupoika tien toiselta puolelta huusi ohi polkiessani että "homo!"

puseroksi käy hyvin vaaleanvihreä tai vaaleansininen

suosittelen kaikille

Mitähän tähän pitäisi sanoa? Good for you tai jotain. Hyvä jos vaatteilla on tuo merkitys sinulle, mulle aatteilla on ollut aina suurempi merkitys kuin vaatteilla.
sub zero
08.04.2008 09:36:33 (muokattu 08.04.2008 09:37:29)
mulle aatteilla on ollut aina suurempi merkitys kuin vaatteilla.

niin mutta vaatteistakin voi olla hyötyä. vaaleanpunaisissa housuissa on helpompi säilyttää malttinsa, koska tuntuisi absurdilta skitsota vaaleanpunaiset housut päällä.
Simo78
08.04.2008 11:46:40 (muokattu 08.04.2008 11:48:41)
niin mutta vaatteistakin voi olla hyötyä. vaaleanpunaisissa housuissa on helpompi säilyttää malttinsa, koska tuntuisi absurdilta skitsota vaaleanpunaiset housut päällä.

Niin mutta luitko oikeesti tuon mun vastauksen? Mä sanoin jo siinnä, että HYVÄ jos vaatteilla on tuo vaikutus sinuun. Ei siis ihan OIKEASTI ollut tarkoitus vähätellä sua tai aatoksiasi, jos sen kuvan sait. Niin on mullakin vaaleanpunaiset olohousut, mutta oon sen verran raukkis, että en ne päällä kodin ulkopuolelle astu=)
Roksennus
08.04.2008 13:05:14
Itselläni on mustat housut ja PinUp-tytön kuvalla varustettu t-paita. Tunnen olevani hetero vaikka sitä ei minulle kukaan sanoisikaan. Ihanaa!

En ehkä ihan tajunnut tän keskustelun pointtia...
"Time's never wasted when you're wasted all the time!"
sub zero
08.04.2008 13:26:36 (muokattu 08.04.2008 13:27:34)
En ehkä ihan tajunnut tän keskustelun pointtia...

pointti on propagoida tietynlaista pukeutumista

tai no tarkemmin sanottuna hillottaa omia kokemuksia siitä
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)