Enpä oo jaloille laulamiseen törmännyt, mutta toisaalta oon kyllä kattonut että voicemassage-terapeutit, joilla käy, löytyy tältä
http://www.voicemassage.com/terapeutit.html listalta. Oon käyny viidellä tolta listalta löytyvällä ja ne oli kaikki ihan asiallisia ja hommansa osaavia. Kyllähän kaikenlaisia hörhöjä löytyy - alalta kuin alalta. Voihan se olla että joku on koulutuksen käynytkin ja sitten 'lähtenyt kehittämään sitä eteenäpäin' tai jotain, mikä selittäis hörhöilyt. Laulupedagogien ja äänenhuoltoihmisten joukossa tämmöinen hörhöilymentaliteetti on jopa yleistä, joskus on törmännyt sellaisiin tapauksiin että huhhuh. Mun suosikkeja on kyllä nää yltiö-improvisoijat, jotka pistävät jengiä läpsyttelemään verhoja ja se on sitten vapauttavaa ja taiteellista. Se on se luovuus päivän sana! o.0
Itsellä on ollut pitkään hakusessa oikea, ei-hörhö thaihierontapaikka. Semmoista kun ei tahdo millään löytyä, kun kaikki mestat on ties mitä happyendingiä tai jotain 'vähän thai ja vähän chi ja vähän sitten suoneniskentää'. Thaikuista löytyis, mutta tulee vähän liian kalliiksi semmoiset hierojakäynnit :(