No musta vain tuo Merja oli... Joo - siis sitä minäkin. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
zme 07.04.2008 02:54:59 | |
---|
Kyllä huomaa, että täällä käytävä keskustelu aiheesta on vähintäin arveluttavaa.. Näyttää siltä, ettei kenelläkään tunnu olevan mitään realiteettejä siitä, missä ko. asiassa mennään. Formatti päättää biisit ja tanssijat tempot. Niillä mennään. Väsyneiden ja katkerien tanssimuusikoiden horinaa ymmärtämättä koko paskasta mitään. Pitäkää tunkkinne. Menkää nimimerkillänne johonkin jameihin, mihin voin tulla kuuntelemaan "tulkintojanne" Väsynyttä paskaa... |
Sertzo S 07.04.2008 07:29:01 (muokattu 07.04.2008 07:29:30) | |
---|
Kyllä huomaa, että täällä käytävä keskustelu aiheesta on vähintäin arveluttavaa.. Näyttää siltä, ettei kenelläkään tunnu olevan mitään realiteettejä siitä, missä ko. asiassa mennään. Formatti päättää biisit ja tanssijat tempot. Niillä mennään. Väsyneiden ja katkerien tanssimuusikoiden horinaa ymmärtämättä koko paskasta mitään. Pitäkää tunkkinne. Menkää nimimerkillänne johonkin jameihin, mihin voin tulla kuuntelemaan "tulkintojanne" Väsynyttä paskaa... Juu, mennään toki ja eikä vaan kuuntelemaan vaan vetäistään vuorollamme sinun kanssasi unohtumaton jazz-tulkinta vaikka Jätkän humpasta. ;) |
isojussi 07.04.2008 09:49:47 | |
---|
Kyllä huomaa, että täällä käytävä keskustelu aiheesta on vähintäin arveluttavaa.... Lopeta Merja jo toi kiukuttelu. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
isojussi 07.04.2008 10:29:50 | |
---|
Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
toivajar16 07.04.2008 11:59:19 | |
---|
Täytyy sanoa itsekin, että ehdottomasti tämän hetken paras tv-bändi. American Idolsin Kangol-lippiksetkin jää toiseksi. Vitun kova. www.myspace.com/rollcageband |
R.Syke 07.04.2008 15:13:08 | |
---|
Itse en ko. ohjelmaa ole päässyt vielä seuraamaan, mutta Helsingissä asuva isäni sisarpuoli - itsekin melkoinen tanssija - soitti ja sanoi, että väärin on tehty, kun Larrivaara pudotettiin. Epäillään, että olis joku manikyroinu puhäänestystä. Kuulema itse Tarmo Manni -vainaa tykkäs hirmuisesti Larinvaarasta, kun se soittaa myös aika hyvin hanuria. Tuotahan ei suuri yleisö välttämättä tiedä. Tuleeko tuo joskus uusintana? |
Tankero 07.04.2008 15:25:46 | |
---|
Kyllä huomaa, että täällä käytävä keskustelu aiheesta on vähintäin arveluttavaa.. Näyttää siltä, ettei kenelläkään tunnu olevan mitään realiteettejä siitä, missä ko. asiassa mennään. Formatti päättää biisit ja tanssijat tempot. Niillä mennään. Väsyneiden ja katkerien tanssimuusikoiden horinaa ymmärtämättä koko paskasta mitään. Pitäkää tunkkinne. Menkää nimimerkillänne johonkin jameihin, mihin voin tulla kuuntelemaan "tulkintojanne" Väsynyttä paskaa... Niin on, tuo sun kirjoitukses. Ei ihmekään että on väsynyttä, kun noin myöhään kirjoitat. Koita hyvä ihminen levätä. Varmasti, vissiin. |
Tankero 07.04.2008 15:27:30 | |
---|
ELÄKÖÖN! AIVAN OIKEA PARI PUTOSI!!!! Kuinka joku voi oll NOIN täynnä itteensä...... Taidat olla kepulainen. Sinustako on oikein, että tanssitaidoton tyyppi jatkaa kisassa? Kuulin yhdeltä meidän perän Kepuvaikuttajalta, että puolueen kentällä on tehty päätös äänestää Anttia. Varmasti, vissiin. |
isojussi 07.04.2008 17:12:32 | |
---|
Taidat olla kepulainen. Ei mulla oo jäsenkirjaa, mutta sää taidat olla oululainen? Sinustako on oikein, että tanssitaidoton tyyppi jatkaa kisassa? No jos Larivaaraan verrataan, niin kyllä. Eikä se senkään tanssi nyt niin häikäisevää ollu. Paitti omasta mielestään. Mutta se asenne .... ei pisaraakaan nöyryyttä. Nokka pystyttä, omahyvänen ilme naamalla kekkaloidaan "mukasambaa" ja pahin moka oli nauraa paskasta tekonaurua Uotisen palautteen päälle. Eikä hävitä osaa pätkääkään. Noin ala-arvoista käytöstä näkee hävinneeltä todella harvoin. Mulle on jatkossa saatanan vaikeeta myydä yhtään lippua mihinkän tilaisuuteen, missä moinen übermensch-diiva "esiintyy". On kai menny ohjelman ajatus ohi suun aika monelta. Kuulin yhdeltä meidän perän Kepuvaikuttajalta, että puolueen kentällä on tehty päätös äänestää Anttia. Missäs ne Larivaaran fanit sitten luuraa? Yleisön suosio pitää loppupelissä ansaita. Tää oli erinomainen opetus meille kaikille esiintyville taiteilijoille. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
Ukko 07.04.2008 19:13:38 | |
---|
Ei mulla oo jäsenkirjaa, mutta sää taidat olla oululainen? I.J on pesunkestävä kokoomuslainen jos osaa lukea rivien välistä. Mutta se asenne .... ei pisaraakaan nöyryyttä. Nokka pystyttä, omahyvänen ilme naamalla kekkaloidaan "mukasambaa" ja pahin moka oli nauraa paskasta tekonaurua Uotisen palautteen päälle.Eikä hävitä osaa pätkääkään. Noin ala-arvoista käytöstä näkee hävinneeltä todella harvoin. Totta täriset. Ei uskois pesunkestävältä näyttelijältä. Otetaas taas. |
Sertzo S 07.04.2008 19:21:18 | |
---|
Totta täriset. Ei uskois pesunkestävältä näyttelijältä. Herkästi loukkaantuvat taitelijatarsielut saattavat olla ja kenties vielä ovulaation alaisina hankalia pettymyksineen tuossakin ohjelma-formaatissa. Itse en ohjelmaa seuraa.
|
isojussi 07.04.2008 22:59:20 | |
---|
HOHOOOO! - Setälle lussaa! Upeaa arkirealismia! Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
Tankero 08.04.2008 16:13:04 | |
---|
Ei mulla oo jäsenkirjaa, mutta sää taidat olla oululainen?
No jos Larivaaraan verrataan, niin kyllä. Eikä se senkään tanssi nyt niin häikäisevää ollu. Paitti omasta mielestään. Mutta se asenne .... ei pisaraakaan nöyryyttä. Nokka pystyttä, omahyvänen ilme naamalla kekkaloidaan "mukasambaa" ja pahin moka oli nauraa paskasta tekonaurua Uotisen palautteen päälle. Eikä hävitä osaa pätkääkään. Noin ala-arvoista käytöstä näkee hävinneeltä todella harvoin. Mulle on jatkossa saatanan vaikeeta myydä yhtään lippua mihinkän tilaisuuteen, missä moinen übermensch-diiva "esiintyy". On kai menny ohjelman ajatus ohi suun aika monelta.
Missäs ne Larivaaran fanit sitten luuraa? Yleisön suosio pitää loppupelissä ansaita. Tää oli erinomainen opetus meille kaikille esiintyville taiteilijoille. No en taida olla Patelasta. Larivaaroilla on kyllä mökki meidän kiiparin mökin lähellä Kantolassa. Aika asiaahan nää oikiastaan kirjoitat, paitsi kyllä Kaikkonen olis saanut pudota. Larivaarahan ei ole koskaan tullu tunnetuksi liiasta vaatimattomuudesta. Lapsellista käytöstä. Varmasti, vissiin. |
baron 08.04.2008 21:19:53 | |
---|
Aika asiaahan nää oikiastaan kirjoitat, paitsi kyllä Kaikkonen olis saanut pudota Eihän se oikeesti oo tanssikilpailu vaan telkkariohjelma ja mitä enemmän siitä kirjoitetaan, sitä enemmän sitä katsotaan. Kaikkonenhan osoittaa että meistä kaikista voisi tulla jotain, ainakin jos markkinointi on kunnossa! En oo ennen äänestänyt mutta taidanpa. Ja syy ei oo kepu! |
pekkajau 08.04.2008 21:26:23 | |
---|
Eihän se oikeesti oo tanssikilpailu vaan telkkariohjelma ja mitä enemmän siitä kirjoitetaan, sitä enemmän sitä katsotaan. Kaikkonenhan osoittaa että meistä kaikista voisi tulla jotain, ainakin jos markkinointi on kunnossa! En oo ennen äänestänyt mutta taidanpa. Ja syy ei oo kepu! Näin juuri! Minä olen "hauska"! |
manjaana 08.04.2008 22:27:17 | |
---|
Eihän se oikeesti oo tanssikilpailu vaan telkkariohjelma ja mitä enemmän siitä kirjoitetaan, sitä enemmän sitä katsotaan. Kaikkonenhan osoittaa että meistä kaikista voisi tulla jotain, ainakin jos markkinointi on kunnossa! En oo ennen äänestänyt mutta taidanpa. Ja syy ei oo kepu! Joo meistä kaikista voi, mutta Kaikkosesta ei kankea kummempaa tule, tai olis jo alkanut taittua, ihan hellyttävä kyllä :) -Ennen jutut oli perseestä, nykyään naama on muuttanut samaan osoitteeseen- |
pekkajau 08.04.2008 22:33:18 | |
---|
Joo meistä kaikista voi, mutta Kaikkosesta ei kankea kummempaa tule, tai olis jo alkanut taittua, ihan hellyttävä kyllä :) Ihan selvä poliittinen salajuonihan tämä koko kisa on! Minä olen "hauska"! |
manjaana 08.04.2008 22:43:48 | |
---|
Ihan selvä poliittinen salajuonihan tämä koko kisa on! Tähän kyllä kunnon komp komp... -Ennen jutut oli perseestä, nykyään naama on muuttanut samaan osoitteeseen- |
pekkajau 09.04.2008 00:51:37 | |
---|
Niinpä. Olen kans hiukan ihmetellyt Pekkajaun horinoita. Osta moposkootteri! |