fenderbender? 04.04.2008 07:46:52 | |
---|
Hei oisko kellaan tiedossa Stevie Ray Vaughan'in Scuttle Buttin' biisin tabulatuuria? Oikein merkittya josta olis mahdollisuus myos oppia biisi. Jos on - ystavallisesti laheta.. Monet kiitokset etukateen |
kid ego 04.04.2008 07:59:00 | |
---|
|
Räkkipeli 05.04.2008 18:46:59 | |
---|
Tai kirjotat vaan googleen. Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!" |
FensonGibder 06.04.2008 10:57:19 | |
---|
Tuo riffi on kyllä ihan mahdoton.. ei mene millään oikeella nopeudella.. tai sitten kuullostaa paskalta. SRV oli aika hyvä... Omalla luvalla. |
Zed 06.04.2008 11:51:58 | |
---|
Mitenkäs muuten sormitatte tuon pääriffin? SRV itse käyttää liukuja (A --> H, D --> E), mikä minulta ei meinaa onnistua. Helpommalta keinolta tuntuu soittaa nuo portaattomat sävelnousut bendaamalla. http://www.poliisi.fi/ |
Räkkipeli 06.04.2008 13:56:51 | |
---|
Mitenkäs muuten sormitatte tuon pääriffin? SRV itse käyttää liukuja (A --> H, D --> E), mikä minulta ei meinaa onnistua. Helpommalta keinolta tuntuu soittaa nuo portaattomat sävelnousut bendaamalla. Ei kyllä se slidenä kannattaa vetää. se nousu on sillon terävämpi. G-kielen sitten bendaat. Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!" |
Ei kyllä se slidenä kannattaa vetää. se nousu on sillon terävämpi. G-kielen sitten bendaat. Komppia. Tosin minua ei kannata kuunnella tämän biisin opettelussa :( Omalla luvalla. |