Aihe: Reissumiehen ruokapaikat
1 2 3 4 5
stnprkl
06.04.2008 12:26:07
Nelostien paras seisova pöytä eli Takkatupa Pihtiputaalla.
Viltsu audiokantaja
jakeni
06.04.2008 13:19:22
Hyvän ruuan ystävänä (yllätys) on jäänyt mieleen Hartolan Pohjolan raitti,nyk. ST-1 kai?

-siellä on suomen ehdottomasti isoimmat ja parhaat lihapiirakat,on meinaan kokoa,näköä ja kamia sisällä!!!

-aina itsetyhdyn tuoreita ja rapeita.
Tultiin kakkosena,lähettiin ykösenä!
BigPapa
06.04.2008 13:26:46

Vieläkös Imatralla on Buttenhof? Loisto paikka....
Would you hold my hand If I saw you in heaven, Would you help me stand If I saw you in heaven, I'll find my way, through night and day Cause I know I just can't stay Here in heaven
isojussi
06.04.2008 13:44:12
-Tampereella:La Perla

Sen omistaja on kotoisin Cattolicasta. Me oltiin parisen vuotta sitten Italiassa hotellissa, jota piti sen lapsuudenkaveri.

ja Salud,aika lähekkäin molemmat

Joo - erittäin jees.

Astorin kans unohdin ja Viikinki ravintola Haraldin. Molemmat on kuulemma hyviä, mut en oo käyny.

Ideaparkkia ei pidä jättää mainitsematta. Kuosmasen Saku's Galley on hyvä ja Pancho Villa on pelittäny aina.

Mä en oikein ymmärrä tota ABC:iden dissausta. Siistejä ja viihtyisiä paikkoja paikkoja verrattuna moneen kälyseen esson baariin. No, eniten mulla on kokemusta Toijalan ABC:stä, jossa on kyllä tosi mukava henkilökunta. Keikkareissun päätteeks on mukava topata juomaan ja mahd haukkaamaan jotain. Samalla voi toimittaa vaikka kauppa-asioita. Asiakaskunta on tosin pikkutunneilla pääosin hanurista.
Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa
M.i.k.key
06.04.2008 13:45:24

Mä en oikein ymmärrä tota ABC:iden dissausta. Siistejä ja viihtyisiä paikkoja paikkoja verrattuna moneen kälyseen esson baariin. No, eniten mulla on kokemusta Toijalan ABC:stä, jossa on kyllä tosi mukava henkilökunta. Keikkareissun päätteeks on mukava topata juomaan ja mahd haukkaamaan jotain. Samalla voi toimittaa vaikka kauppa-asioita. Asiakaskunta on tosin pikkutunneilla pääosin hanurista.

Hampurilaiset on kamalia. Samoin limut ja pastat
möllisty
isojussi
06.04.2008 13:45:33
-siellä on suomen ehdottomasti isoimmat ja parhaat lihapiirakat,on meinaan kokoa,näköä ja kamia sisällä!!!

-aina itsetyhdyn tuoreita ja rapeita.

Tästä tuli mieleen tennispalatsin kahvio.
Neljä Ruuvia
06.04.2008 13:50:55

Sä ymmärrät sen sit kun sä käyt eri ABC:eillä kuukauden joka vitun päivä.
Silloin kun sä toivot että edes joku kilometri tuntuis ja näyttäis erilaiselta ja se onnikka pysähtyy taas vaikkapa Juvan ABC:lle. Onhan se tietty kivaa vaihtelua kun toisissa niissä on Hese ja toisissa ei.
isojussi
06.04.2008 13:52:13
Hampurilaiset on kamalia.

Normi Hese - minkäs teet.

Samoin limut

Eiks noi samat postmixit oo joka paikassa?

ja pastat

Nii - eihän se mikään "gurmee" oo, eikä pastoja oo juuri tullu vedettyä, mutta ottaen huomioon, että ainakin Toijalassa ja Hämeenlinnassa kyökit on auki 24hon ruoan laatu musta ihan jees. Jonkin verran tuntuu vaikuttavan, kuka on keittiövuorossa.
M.i.k.key
06.04.2008 13:54:30
Normi Hese - minkäs teet.

Eiku heset on ihan ok. Ne abc:t missä abc-burgereita on huonoja.
Samoin mitä limuihin tulee niin ne abc:n omat limut on kamalia.
möllisty
Fuzzy Boner
06.04.2008 14:02:53

kiinni jäit. hoho
isojussi
06.04.2008 14:09:01
Eiku heset on ihan ok. Ne abc:t missä abc-burgereita on huonoja.
Samoin mitä limuihin tulee niin ne abc:n omat limut on kamalia.

Oukkei - sit ymmärrän. Ei juuri tuu noita vedettyä

Mä pyrin kyllä yleensä sinnitteleen tohon Toijalaan asti. On kiva käydä ennen auton tyhjennystä käydä moikkaamassa tuttja likkoja ja pikkusen hörpätä ja evästää jotain.

Aika urautunuhan mä oon

- Lahdesta tullessa se Esso siinä Tampereentien varressa
- Turusta tullessa Auran Shell
- Jyväskylästä tullessa vasta Oritupa
- Hesasta päin tullessa vähän sit vaihtelee...

Mutta tykkään käydä juomassa jotain matkan alussa - on sit vähän virkeempi ... kai?
kuunsirppi
06.04.2008 14:14:27
Mä en oikein ymmärrä tota ABC:iden dissausta. Siistejä ja viihtyisiä paikkoja paikkoja verrattuna moneen kälyseen esson baariin.

Viime yönä poikkesin Hesasta tullessa tossa jossain Tuusulan tien varressa olevalla ABC:llä lentokentälle mennessä kaakaolla. Olihan sotkunen paikka. Pöydät kaikki täynnä ruuantähteitä ja astioita ja kaikenlaisia käytettyjä servettejä. Ei hyvä :o(
Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen(ainakin joskus!)
stnprkl
06.04.2008 14:23:02

Noissa voi pysähtyä syömään vain ja ainoastaan siinä tapauksessa että sieltä löytyy Hese tai Kotipizza. Muutaman kerran oon yrittäny jotain vetää ABC:n omalta listalta ja joka kerta on jääny annos lautaselle. Kun ei niissä oo mitään makua ja koostumus on kun mikron jäljiltä.
Jos noista ketjupaikoista haluaa hyvää safkaa niin Neste on hyvä vaihtoehto, niissä on sentään ihan oikeat keittiöt.

Mutta noita muita oikeita ruokapaikkoja vielä lisää.
Oulun kauppahallissa Tomo jos sushi toimii, sit tietysti jo kertaalleen mainittu Olimpos ja vielä Zakuska (venäläinen ravintola) siinä taksiasemalla
Tampereella Maruseki, japanialaista tämäkin. Myöskin Tampereella Tiiliholvi siinä YO-talon alakerrassa ja Tillikka siinä teatterin alakerrassa.
Jyväskylässä jos haluaa rasvaa ja lihaa niin siinä kävelykadulla se yks irkkupubi minkä nimee en muista, mutta kuiteskin sieltä saa vaikka ja mitä, lihatynnyri, hirvi ja lammasmakkaroita, poronmaksaa, you name it.
Levillä toimii luonnollisestikin Wanhan Poron sunnuntaibrunssi parhaiten, vaikkei se huono oo muinakaan päivinä ja sit siinä Alkon talossa se Panimon kellari.

Tommosia nyt äkkisältään tuli mieleen tässä välissä.
Moro
Viltsu audiokantaja
isojussi
06.04.2008 15:45:55
Viime yönä poikkesin Hesasta tullessa tossa jossain Tuusulan tien varressa olevalla ABC:llä lentokentälle mennessä kaakaolla. Olihan sotkunen paikka. Pöydät kaikki täynnä ruuantähteitä ja astioita ja kaikenlaisia käytettyjä servettejä. Ei hyvä :o(

Tää on niitten ongelma - öisin, jollon käyttäytymistaidoton nykynuorison kusipääosasto sohlaa yöhuoltamoilla, ei henkilökuntaa oo tarpeeks.

Mutta niissä on oikeesti eroja.
arppah8
06.04.2008 16:37:12

Joo siis en tarkoittanu pikaruokalaa negatiivisesti vaan just sisustuksesta tulee mieleen sellanen. Tosi hyvä ruoka.

Comicon tiloissa toimi aikaisemmin Rax, ja ne karmeet seinäkaakelit on peräisin niiltä ajoilta. Safka on tuolla kyllä aivan parasta.
Strapping Young Lad rocks my hairy anus.
duane
06.04.2008 17:01:49

Niin totta!! Ihan mieletöntä korvasienikeittoa *drool*
"Rommilla sydämen synneistä raskaan saan hetkeksi vaikenemaan" Pienet Miehet
jjussila
06.04.2008 18:08:20
You're so right.

Ja mestahan vaihtuu pohjoisesta tullessa Pohjolan leftiksi, eho.eho!

Täältä tärähtää pisteet myös kyseiselle paikalle......
..ei helev...olisko noin?.....
Prophet
06.04.2008 19:43:26 (muokattu 06.04.2008 21:32:07)
Jyväskylässä jos haluaa rasvaa ja lihaa niin siinä kävelykadulla se yks irkkupubi minkä nimee en muista, mutta kuiteskin sieltä saa vaikka ja mitä, lihatynnyri, hirvi ja lammasmakkaroita, poronmaksaa, you name it.

Mitä ilmeisimmin Old Brick's Inn. Lisäksi Grilli 21 ehdottomasti Hesen tai Mäkin sijasta, esim. purilaisissa kotitekoiset ja maistuvat jauhelihapihvit ja muutenkin paikan sapuskatarjonnasta löytyy hyvin valinnanvaraa kevyestä raskaaseen.
jeppeq
06.04.2008 19:52:48
On hienoa huomata, että myös muut eivät innostu ABC: huoltsikoista. Samat kumisämpylät aina ja hinta varmasti kallis. Positiivinen puoli se, että 24h auki olevia paikkoja löytyy. Kahvi ihan paskaa, vaikkaiki vaihtui joku aika sitten "reilun kaupan kahviksi". Kesoililla (neste) on sentään presidenttiä vielä jossain.

Etelästä tullessa päiväaikaan tulee pysähdyttyä sille rekkamiesten taukopaikalle, onkohan se Hyvinkäätä. Eri meininki kun pirkanhovissa tai siinä toisessa tienylipaikassa.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)