Aihe: Caroline : Hang up & Midnight Sheriff (Rock/Pop)
1
Demostudio
04.04.2008 22:26:03
Bändin nimi: Caroline
Kappaleen nimi: Hang up & Midnight Sheriff

Genre: Rock/Pop

URL: http://www.myspace.com/carolinemyspace (Mp3)

Kaksi Carolinen uutta rallia uudelta demolta. Käykää kuuntelemassa ja kertokaa mielipiteenne!
Kailis
05.04.2008 13:52:41

Bändin nimi: Caroline
Kappaleen nimi: Hang up & Midnight Sheriff

Genre: Rock/Pop

URL: http://www.myspace.com/carolinemyspace (Mp3)

Kaksi Carolinen uutta rallia uudelta demolta. Käykää kuuntelemassa ja kertokaa mielipiteenne!

Ei tämä tyylilaji ihan kolahda mutta hirveän tyylikkäästi toteutettua on kyllä. Soitto ja soundit ihan eikä melkein kohdallaan. Laulaja yrittää vähän liikaa olla rock, se puskee läpi. Vähempi ja riisutumpi vois olla välillä paikallaan, tulisi paremmin ne rankemmat jutut esille.
Kalmo
05.04.2008 22:41:27
Kuuntelin kaikki biisit. Ainesta on vaikka mihin. Olen samaa mieltä edellisen kanssa, että laulajan ylenpalttinen yritys hipoo hetkittäin tahattoman komiikan rajaa. Kansainvälistä levitystä ajatellen englannin ääntämistä kannattaa vähän viilata. Olin myös huomaavinani muutaman selvän kielellisen virheen, mutten ole satavarma. Sovituksellisesti kivoja pikku juttuja ym. Ei muuta kuin höyryä pannuun...
Asus P5B, E6600 Core 2, E-MU 1820, 2 G RAM, GF 7300 Keski-ikäisellä amatöörillä on se etu, että edessä olevia turhautumisen vuosia on vähemmän.
smio
05.04.2008 23:16:54
Kuuntelin kaikki biisit. Ainesta on vaikka mihin. Olen samaa mieltä edellisen kanssa, että laulajan ylenpalttinen yritys hipoo hetkittäin tahattoman komiikan rajaa. Kansainvälistä levitystä ajatellen englannin ääntämistä kannattaa vähän viilata. Olin myös huomaavinani muutaman selvän kielellisen virheen, mutten ole satavarma. Sovituksellisesti kivoja pikku juttuja ym. Ei muuta kuin höyryä pannuun...

Kiitos molemmille kommenteista. Muutamat kielelliset virheet on ihan tiedossa, mutta kaikkia ei ole lähdetty korjailemaan, että alkuperäinen fiilis säilyisi. Hyvä meininki on kuitenkin meidän musiikissa tärkeintä, eikä kaikkia pikkuseikkoja jakseta rueta hiomaan liikaa sen takia. :) Eiköhän tää tästä pikkuhiljaa, lisää vaan kommentteja!
Kailis
06.04.2008 00:35:58

Kiitos molemmille kommenteista. Muutamat kielelliset virheet on ihan tiedossa, mutta kaikkia ei ole lähdetty korjailemaan, että alkuperäinen fiilis säilyisi. Hyvä meininki on kuitenkin meidän musiikissa tärkeintä, eikä kaikkia pikkuseikkoja jakseta rueta hiomaan liikaa sen takia. :) Eiköhän tää tästä pikkuhiljaa, lisää vaan kommentteja!

No enpä tähän muuta sano kuin että toivottavasti tuottaja tulee olemaan tilanteen tasalla ja osaa uskottavasti kertoa miksi jotkut asiat kannattaa miettiä. Vai tuotatteko pelkästään itse?
smio
12.04.2008 22:44:00
Nostetaanpa röyhkeesti ekalle sivulle, jos joku haluis vielä kommentoida!
smio
11.05.2008 11:44:16
http://maihinnousu.net/caroline

Tuolta voi käydä lataamassa biisit omalle koneelle! Kommenttiakin ois mukava kuulla vielä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)
Keskustelualueet
Haku
Säännöt