Metal-Kölli 05.04.2008 18:54:16 | |
---|
Pitäisi löytää helpohkoja ..core biisejä soitettavaksi kitaralla. Soittaakohan kukaan Metalcore kitaristi edes E-vireestä? Aika vaikeahkoilta ovat olleet kokeilemani biisit. Eli ns simppeli tavara hakusessa. |
Mitä on metalcore, miten se eroaa metallista? Tunnustan tietämättömyyteni. |
ballfish 05.04.2008 22:19:40 | |
---|
Mitä on metalcore, miten se eroaa metallista? Tunnustan tietämättömyyteni. Tiedätkö kun säkeistöt öristään läpi ja kertsissä tulee kahden markan melodia puhtaalla poppiäänellä. "Uskomatonta, kuinka rumpuraita voi kuulostaa kuin läiskyteltäisiin peniksellä reisiin. Jos se tietenkin yltäisi. Jestas." -kokarek |
pipo 06.04.2008 01:16:14 | |
---|
Vanhempi Trivium menee ainakin drop Dstä. Tosin en siitä helppoudesta osaa oikein sanoa, kun en sun soittotasoa tiedä. Samaan kastiin kuuluu kanssa All that remains. Jotkut Killswitch Engagen piisit on aika helpohkoja, mutta ne meneekin sitten droppi Cstä. |
Burn 06.04.2008 14:18:22 | |
---|
Luulis nyt jumalauta itse tajuavan että mikä biisi on itselle helppo tai vaikea. Mikäli asiasta ei ole käryäkään niin voi kyllä saman tien unohtaa koko homman. Olipa kerran pedofiili, raiskaaja ja pappi. Ja siinä oli vasta tarinan ensimmäinen henkilö... |
Fishfinger 06.04.2008 15:20:23 | |
---|
Oon aina miettinyt että miten nämä joidenkin mielestä "huonot aiheet" paranevat niistä valittamalla.. Itse kysyjälle, kuten juuri tuossa mainitulla Killswitch Engagella on joitakin helpohkoja biisejä, kuten esimerkiksi Numbered Days tai Hope Is. Vaikea sinun taitoja tietämättä määritellä helpohkoja biisejä, mutta nuo nyt heitin. Sitten Bullet For My Valentinelta löydät varmasti jotain teknisesti ei-niin-vaativia kappaleita, vaikka tosin, kuten KSE:nkin biisit nuo menevät Drop C-vireestä. Ihan Drop-D vireestä meneviä tulee nyt mieleen ensimmäisenä Lamb Of God, jos sen metalcoreksi haluaa laskea. Eri asia sitten onko LoG:in biisit enään aloittelijakamaa.. Toivottavasti tästä jotain hyötyä oli, ja eikun opettelemaan. :) Tosiaan kuuntelemalla ja kokeilemallakin voit varmasti arvioida omille taidoillesi sopivaa kamaa. Everything always works out |
Y3J 09.04.2008 02:35:26 | |
---|
E----------------------- B----------------------- G--4---6---8---3------- D--2---4---6---1------- A--2---4---6---1------- D--2---4---6---1------- Jotain ton tyyppistä shaibaa/sointukiertojuttua ne emobändit yms. tietääkseni veivaa melko useasti. En kyllä tiedä tajusinko musiikkigenren mitä tässä haettiin mutta eikö se Underoath tjsp. jotain semmosta screamo-kamaa ole, muutaman biisin niiltä olen kuullut ja suht helpolta kuulosti. Katsele vaikka heidän biisejään. It's time to kick ass and chew bubble gum... and I'm all out of gum! |
Metal-Kölli 09.04.2008 17:05:59 (muokattu 09.04.2008 19:01:33) | |
---|
|