Muusikoiden.net
29.03.2024
 

Elektroninen ja elektroakustinen musiikki »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Pendulum
1 2 3
85423321
28.03.2008 00:27:04 (muokattu 28.03.2008 00:47:24)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moi.
Oletteko kuunnelleet tällaista Australialaista/Brittiläistä drum and bass orkkaa? Lainasin sattumalta debyyttilevyn Hold Your Colour kirjastosta, ja vaikka en yleensä kuuntele elektronista (tanssi)musiikkia, niin tykkäsin tästä paljon. Nuo uuden levyn biisit kuulostaa myös mainioilta. Veikeä tuo rumpubiitti melkein joka biisissä.
 
http://www.myspace.com/officialpendulum
 
edit: nyt mä muutan tuon takaisin :P
 
Linnunlaulupuu
28.03.2008 00:42:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Veikeä tuo rumpubiitti melkein joka biisissä.
 
Sitähän se junkka on.
Mutta onhan hold your color kova juttu. Junkkabileitä kierrellessä tarantula on melkoinen floorfilleri, joskus melkeinpä kyllästymiseen asti. Sitten taas oikeassa paikassa ja oikeassa fiiliksessä muistaa, miksi se biisi ja levy itsessään on niin saakelin kovaa kamaa; alagenrejä sahataan edes takas vauhdilla, mutta kas kummaa, tuollaisen sillisalaatin toteutus on niin helposti lähestyttävä.
Kiva kasi puol.
 
Be quiet! I'm trying to watch the medium! Go medium... Wish I could talk to ghosts. That would be sweeeeeeet!
85423321
28.03.2008 12:41:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuossa on uusi biisi kokonaisuudessan.
http://www.youtube.com/watch?v=YZBQMJlVXyc
 
Linnunlaulupuu
28.03.2008 12:59:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No olipas huono biisi. Ei se toisaalta yllätä, eihän Adam F:kään pystynyt toistamaan Circlesin meininkiä enää myöhemmin.
 
Be quiet! I'm trying to watch the medium! Go medium... Wish I could talk to ghosts. That would be sweeeeeeet!
85423321
28.03.2008 20:00:37 (muokattu 28.03.2008 20:01:05)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No olipas huono biisi.
 
Aijaa? Ei tuo minusta nyt niiin huono ollut.
 
Tässä Hold Your Colour livenä.
http://www.youtube.com/watch?v=goWvj-MM-a4
Mitenkä homma toimii livenä? Rumpalilla on sekä akustinen setti että sähkörummut?
 
RA
03.04.2008 13:01:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Veikeä tuo rumpubiitti melkein joka biisissä.
 
No niillä tuntuu olevan se yksi biitti... :(
 
Tulevat muuten kesällä suomeen Noisian kanssa (rok!).
 
Gandhi
03.04.2008 13:42:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tanssilattialla toimii, muuten aika helvetin tylsää. Vähän niin kuin suurin osa rumpubassosta nykyään, trancen tavalla kaavamaista ainaisine nostatuksineen ja droppeineen. Tylsää, ei maistu kuin harvoin.
 
Markley
05.04.2008 13:03:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tää bändi ja kyseinen levy "Hold your color" Iski kyllä varmaan ehkä koviten koko mun musankuunteluhistoriassa. Koko albumi on mun mielestä yhtä juhlaa. Kävin kattoo tätä studio 51:llä tossa 22. joulukuuta viime vuonna, ja ehkä ikinä ei oo ollu niin kivaa ku siel oli. Suosittelen kaikkia vähänkin kiinnostuneita lähtemään 19.7 studiolle tsekkaamaan. Vaikka se luultavasti dj-setti onkin. Paikal myös mm. Infekto ja Muffler. Ei voi missata :)
 
Mitä vain
sami_sumea
06.04.2008 22:26:40
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tää bändi ja kyseinen levy "Hold your color" Iski kyllä varmaan ehkä koviten koko mun musankuunteluhistoriassa. Koko albumi on mun mielestä yhtä juhlaa. Kävin kattoo tätä studio 51:llä tossa 22. joulukuuta viime vuonna, ja ehkä ikinä ei oo ollu niin kivaa ku siel oli. Suosittelen kaikkia vähänkin kiinnostuneita lähtemään 19.7 studiolle tsekkaamaan. Vaikka se luultavasti dj-setti onkin. Paikal myös mm. Infekto ja Muffler. Ei voi missata :)
 
Hyvää settiähän toi Pendulum on.. Henkilökohtaisesti mulle iskee vielä enemmän Noisia, se on on vielä asteen agressiivisempaa, tummempaa ja muutenkin rajumpaa settiä.
 
http://www.youtube.com/watch?v=ClpQLbLzR4k
 
...
 
http://www.adamantiumstudios.com
Markley
13.11.2008 19:36:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No nii johan olis ukot tulossa tossa lauantaina voimalaan, Helsinkiin. Onks ketää lähös?
 
dipshit
16.11.2008 21:36:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Heh, juuri etsinkin tästä yhtyeestä topiccia niin täältähän se löytyikin sopivasti. Kaveri lähetteli muutamia biisejä, ja pakko sanoa että kuulostaa helvetin hyvältä. Suositelkaas jotain levyjä meikäläiselle, tuo Hold Your Color taitaa ainakin olla aika kehuttu? Biisinä ainakin helvetin hyvä ;)
 
"olin niin vedettynä siihen juttuun, siihen hetkeen, niihin silmiin. Syltty sai harkitsemaan seksuaalista suuntaustani." -konnamatti
Markley
17.11.2008 00:12:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Heh, juuri etsinkin tästä yhtyeestä topiccia niin täältähän se löytyikin sopivasti. Kaveri lähetteli muutamia biisejä, ja pakko sanoa että kuulostaa helvetin hyvältä. Suositelkaas jotain levyjä meikäläiselle, tuo Hold Your Color taitaa ainakin olla aika kehuttu? Biisinä ainakin helvetin hyvä ;)
 
Joo tuo hold your color albumi lätty ja varsinkin nimikkopiisi on parasta mitä junkkamaailmas on tapahtunu. Pojat just julkas toisen albuminsa tossa jokunen aika sitte nimellä "In Silico". Ei vedä vertoja tolle hold your colorille mutta tsekkaa ihmees rallit nimeltä Granite ja 9000 Miles :)
 
ganesha
17.11.2008 20:56:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ja sit kannattaa tsekata, vaikkapa Facebookin kautta, semmoinen aussi-junkka-mikälie-bändi kuin K-Oscillate. On muutens TiukaK!
 
viina. hanuri. ja naiset.
Suffokator
03.02.2009 11:08:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mielestäni pendulum on tosi huonoo junkkaa, ei potki munille eikä edes tunnu missään miltään. Soundi on laimee, juustomainen ja täynnä tosi homon kuullosia leadejä.
 
Jos pendulum kuitenkin natsaa, käykääpä kuuntelemassa suraavia: Noisiaa, Audio / Audio & the Sect / The Sect , Black Sun Empire ja niitten kautta pitäis löytyy enemmän sitä kunnon rankka-junkkaa. Pendulum on näistä paljon laimeempi versio, ihan kun black sun empireen ois sekotettu vettä. Minun mielestäni ainakin.
 
Linnunlaulupuu
03.02.2009 21:47:44 (muokattu 03.02.2009 21:48:07)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ihan kun black sun empireen ois sekotettu vettä. Minun mielestäni ainakin.
 
You sank my battleship! Pitääkin alkaa käyttää.
 
"Sitten tuli monia hittejä leijat ehkä suukon antaa saan viimeiseen mieheen"
sami_sumea
04.02.2009 22:51:42
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

käykääpä kuuntelemassa suraavia: Noisiaa, Audio / Audio & the Sect / The Sect , Black Sun Empire
 
Ja Spor:
 
www.myspace.com/spor
 
Thumbs up!
 
...
 
http://www.adamantiumstudios.com
hulilutteri
24.04.2009 23:26:47 (muokattu 24.04.2009 23:32:39)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pendulum on kyllä tuhtia kamaa, mutta mua häiritsee vähän se, että se on välillä hieman epädeeppiä ja hieman Pop- tyylistä D'n'B:tä.
d'n'b hyllystä löytyy muutakin deepinpää kuin pendulum.
No, en tiedä muut tykkäävät deepistä ja muut lightistä.
En kuitenkaan väitä että Pendulum suinkaan on paska. Mutta mun makuun on ehkä enemmän s emmonen D.kay& Raw.full, High Contrast, Future Properties,DJ Teebee.
 
masterhat
30.05.2009 22:53:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Suffokator: Pendulum on näistä paljon laimeempi versio, ihan kun black sun empireen ois sekotettu vettä. Minun mielestäni ainakin.
 
osa kipaleista toimii vitun hyvin, mut kyl Black sun empire on ihan omil leveleil. todella tykkiä matskua
 
''On moraalitonta antaa tyhmien ihmisten pitää rahansa''
Torniojaws
05.06.2009 08:24:29
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Dieselboyn Substance D:n ohella Hold Your Colour on yksi omia suosikki-d&b -levyjä. Kuitenkin aika suuri hutifrekvenssi noin yleensä d&b:ssä, kun tuntuu että suurin osa bändeistä luottaa pelkästään siihen biittiin itse biisin sijaan.
 
Vortech | Relativity | Vortech, Catamenia, Kätyri @ Lupi, Oulu, 12.6.2009 | Uusi Vortech-levy tästä!
Tonski
12.06.2010 16:05:12
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bumpin olkoot vaikka tuhat päivää vanha! Musiikillisen herätyksen kokeneena löysin yhtyeen, In Silico iskee kympillä. Mites onko porukalla pyöriny Immersion vielä levysoittimessa?
 
ihku
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «