Zach 01.04.2008 08:31:45 | |
---|
|
Lärvätsalo 01.04.2008 10:58:40 | |
---|
Tiluttelen tos Wintersunin Beyond the dark sun biisin sweepit: http://www.youtube.com/watch?v=7XFE8-kPhNY Soittokokemusta on kertynyt joku noin 2 vuotta ja kaikenlainen kommentti tosta vedosta olis iha tervetullutta. Ja iha btw noi swiipit siinä lopussa ei kuulu tohon kappaleeseen ollenkaa.Tuli vaan joku ihme perverssio tilutella siihen loppuun vielä jotaki :D Swiipit kuulostavat siltä että olisit soittanut kauemmin kuin 2 vuotta, komppi taas kuulostaa siltä kuin olisit soittanut...no sen kaksi vuotta. :) Work on that. Hyvä susta tulee jos vaan jaksat treenata joka osa-alueella. Youtube your shred or it didn't happen! |
J.Hollström 02.04.2008 13:53:27 | |
---|
Point-to-point ripuliranne |
Ottoko 03.04.2008 20:04:09 | |
---|
Vetäisin nuo loputkin sitten. Ulkomuistista, joten ei ne ihan samanlailla mene kuin levyllä. http://www.youtube.com/watch?v=q6nqkb_pkIw Täytyy kyllä todeta, että ei noissa Daven sooloissa hirveästi mielikuvitusta ole käytetty:) aika loistavasti soitettu mun mielestä :D We spit on the virgin lamb
and mock the words he spoke
his ways not worthy of me
we choose to burn in the pits of hell |
John Titor 04.04.2008 12:57:35 | |
---|
Täytyy kyllä todeta, että ei noissa Daven sooloissa hirveästi mielikuvitusta ole käytetty:) Hei, ei kaikkeen voi revetä, se käytti mielikuvituksensa sen levyn biisien säveltämiseen:D Haluan vain päteä, oikeasti olen kuuro. |
Kasperi Tervonen 04.04.2008 14:34:43 | |
---|
Hei, ei kaikkeen voi revetä, se käytti mielikuvituksensa sen levyn biisien säveltämiseen:D On kyllä tullut ihmeteltyä, että miten noin älyttömän kovia biisejä säveltävä mies päästää sooloillessaan kitarastaan ulos välillä ihan hirveetä skeidaa. http://www.youtube.com/watch?v=hiH_yDpyRDU Tsekatkaa 5:15 kohdasta eteenpäin jos viitsitte ettekä ole kyseistä pätkää ennen nähneet. :p "the MG sounds totally SLAMMING-the overdrive is CRUSHING" -Zakk Wylde |
Lärvätsalo 04.04.2008 14:43:15 | |
---|
On kyllä tullut ihmeteltyä, että miten noin älyttömän kovia biisejä säveltävä mies päästää sooloillessaan kitarastaan ulos välillä ihan hirveetä skeidaa. http://www.youtube.com/watch?v=hiH_yDpyRDU Tsekatkaa 5:15 kohdasta eteenpäin jos viitsitte ettekä ole kyseistä pätkää ennen nähneet. :p :D Ei oikein lähtenyt. Youtube your shred or it didn't happen! |
John Titor 04.04.2008 16:33:24 | |
---|
On kyllä tullut ihmeteltyä, että miten noin älyttömän kovia biisejä säveltävä mies päästää sooloillessaan kitarastaan ulos välillä ihan hirveetä skeidaa. http://www.youtube.com/watch?v=hiH_yDpyRDU Tsekatkaa 5:15 kohdasta eteenpäin jos viitsitte ettekä ole kyseistä pätkää ennen nähneet. :p No aattelepa niin päin että miksi maailma on täynnä helvetin kovia kitaristeja, jotka tekevät ihan uskomattoman paskaa tai ainakin uskomattoman tylsää musaa?? Toiset ilmasee itteään säveltämällä, toiset kitaran kautta, onko siinä jotain ihmeellistä? Haluan vain päteä, oikeasti olen kuuro. |
Zach 04.04.2008 17:41:14 | |
---|
|
Jeiska 04.04.2008 20:00:28 | |
---|
Tuohan meni juuri nappiin! Tosta on hyvä jatkaa ja soundiki miellyttää :) "Kuulut puron kohinaan, etkä betoni maailmaan..." |
Kasperi Tervonen 05.04.2008 10:56:15 | |
---|
No aattelepa niin päin että miksi maailma on täynnä helvetin kovia kitaristeja, jotka tekevät ihan uskomattoman paskaa tai ainakin uskomattoman tylsää musaa?? Toiset ilmasee itteään säveltämällä, toiset kitaran kautta, onko siinä jotain ihmeellistä? Paljon enemmän mä Mustainea arvostankin kuin niitä helvetin kovia kitaristeja jotka tekevät paskaa musaa, Megadeth onkin jo muutaman vuoden kuulunut ehdottomiin suosikkeihini. Mun pointti oli siis siinä, että luulis ehkä tuommosen Mustainen kaltaisen biisineron tekevän pikkasen mielikuvituksellisempia soolojakin. "the MG sounds totally SLAMMING-the overdrive is CRUSHING" -Zakk Wylde |
John Titor 05.04.2008 11:58:05 | |
---|
Paljon enemmän mä Mustainea arvostankin kuin niitä helvetin kovia kitaristeja jotka tekevät paskaa musaa, Megadeth onkin jo muutaman vuoden kuulunut ehdottomiin suosikkeihini. Mun pointti oli siis siinä, että luulis ehkä tuommosen Mustainen kaltaisen biisineron tekevän pikkasen mielikuvituksellisempia soolojakin. Niin sitä luulis, mutta jos ei kelaa musaa samalla tavalla kuin sellainen joka soittaa kovia sooloja niin ei lopputuloskaan voi olla samanlainen. Ei hyvä formulakuski oo välttämättä ollenkaan hyvä rekkakuski, vaikka periaatteessa saman asian tiimoilla liikutaankin. Haluan vain päteä, oikeasti olen kuuro. |
Nyt vasta huomasin, että tuon herra Kupiaisen vedon nimi ei olekaan Hannover Shred.:) Paino on voimaa, ja ylipaino ylivoimaa. |
Tilumiässs 05.04.2008 15:53:05 | |
---|
"Blues on ihan hyvää, muttei m.netis" -Anonyymi m.nettiläinen |
kid ego 05.04.2008 18:19:08 | |
---|
|
Ambitus 06.04.2008 18:53:42 | |
---|
Miksi soittaa hitaasti kun voi myös soittaa nopeasti? |
Jonttu 08.04.2008 12:38:27 | |
---|
Oli tossa ambituksen vetäsyssä muutama hiukka omituinen kohta... |
Ambitus 08.04.2008 13:22:29 | |
---|
Oli tossa ambituksen vetäsyssä muutama hiukka omituinen kohta... Kiitos kaunis:D Miksi soittaa hitaasti kun voi myös soittaa nopeasti? |
Lärvätsalo 08.04.2008 13:49:25 | |
---|
|
Herra Rapu 08.04.2008 15:19:26 | |
---|
Oli tossa ambituksen vetäsyssä muutama hiukka omituinen kohta... No tausta oli ainaki polakki! |