seitikki 03.04.2008 18:17:46 | |
---|
Aah mikä kevät! Tekstiä pukkaa. Kommentit olis kivoi :) Ehdin ihan hyvin Sun vaimo on huomannut sun iholtasi mut se on varmaan tajunnut et joku muukin on piirtänyt sormella sun selkään, mä teen aina niin kun pelkään että kiinni tästä jään Mä ehdin ihan hyvin pakata ja tilata taksin niin me karataan kauas kaksin eikä meidän väliin tule mikään meidän väliin ei tule mikään Sä olit vain hävennyt ja vaimo lähtenyt se on varmaan kävellyt niin kauan, niin kauas ettei sen jalat enää kanna, eikä se anteeksi anna että sitä petetään Mä ehdin ihan hyvin pakata ja tilata taksin niin me karataan kauas kaksin eikä meidän väliin tule mikään meidän väliin ei tule mikään Sä istut sohvalla oot aika vakava sanot ettet voi lähteä et voi hylätä perhettä sun täytyy odottaa vaimoa koska se on sulle ainoa eikä siihen väliin tule mikään siihen väliin ei tule mikään teidän väliin ei tule mikään Mä ehdin ihan hyvin pakata ja tilata taksin. mörrimöykkytyttökökkö |
fifehole 04.04.2008 07:21:31 | |
---|
Mä ehdin ihan hyvin pakata ja tilata taksin niin me karataan kauas kaksin eikä meidän väliin tule mikään ennen kuin olen se toinen nainen Hieno teksti taas Seitikki. Kevät on sun aika. Head for an eye |
Himpi 04.04.2008 17:07:04 | |
---|
Taas aivan mahtavaa seitikkiä! Sun vaimo on huomannut sun iholtasi mut... upeasti ilmaistu! Jännää tuo sormillaan piirtäminen toisen selkään: just aamulla tutkin vanhoja sanoituksiani ja yhdessä biisissä on kertsinä Sivelin selkääsi kaarevan maalauksen, hivelin hiuksilla niskaa Sormilla maalasin muotosi mieleeni, tuoksusi nuuhkin muistiin Lehmä on turvallinen valinta. |
seitikki 04.04.2008 17:15:02 | |
---|
Kiitos, kiitos.. noh, kevät on.. aikaa :) Ja Himpi, hassu yhteensattuma. En edes tiedä mistä sen keksin, en kyl oo lyriikoissa usein törmänny.. :) mörrimöykkytyttökökkö |
En mäkään muista lyriikoissa törmänneeni, siks hämmästelinkin. Ja vielä samana aamuna... Lähetin tuon Mies jota rakastin -sanoitukseni eräälle säveltäjälle, josko hän innostuisi säveltämään sen. Lehmä on turvallinen valinta. |
soihtu55 06.04.2008 22:04:50 | |
---|
Sä olit vain hävennyt ja vaimo lähtenyt se on varmaan kävellyt niin kauan, niin kauas tuo hyvä on kohta... kauan ja kauas kauniita ja kuvaavia sanoja |