![]() 04.04.2008 10:18:51 | |
---|---|
Tohon iso HOHO! No hyvä, että uskot työpaikkasi vakauteen. Mun ei ainakaan tarvii pelätä yt-neuvotteluja... Valtion virassa 23 vuotta, tuskin ulkoistetaan tai myydään ulkomaille. Maalla on mukavaa! | |
![]() 04.04.2008 10:28:59 | |
Valtion virassa 23 vuotta, tuskin ulkoistetaan tai myydään ulkomaille. Eiköhän tämä persläpi ole jo myyty ja annettu ulkomaille aikoja sitten. Viranhoidon kannalta se lienee sama. | |
![]() 04.04.2008 13:02:41 | |
Valtion virassa 23 vuotta, tuskin ulkoistetaan tai myydään ulkomaille. En tiedä, kumpaa toi on - pelottavaa vai säälittävää? Tai no joo ... ... Riippuuhan se vähän hommista. Aika vähän kai enää on aloja, joissa leipä on satavarma. Yleisellä tasolla kai asioista pitäis puhua. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa | |
![]() 04.04.2008 13:24:35 (muokattu 04.04.2008 13:26:47) | |
En tiedä, kumpaa toi on - pelottavaa vai säälittävää? No noista vaihtoehdoista en itse valitsis kumpaakaan, mutta jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseen. Mä en viitti enempää ruveta väittelemään tosta asiasta sun kanssasi kun olen todennut, että sulla on vain omat "ainoat oikeat" mielipiteet asiasta kuin asiasta. Maalla on mukavaa! | |
![]() 04.04.2008 13:32:47 | |
Voi jeesus tänkin keskutelun tasoa ydinasian suhteen ammattikapakkapaavojen taholta! Osaatteko edes hävetä? Ensin yks piehtaroittee itsesäälissä ja itkee suurentelevasti suurin piirtein jokaista pientäkin vastoinkäymistä ja epäkohtaa. Ja ei aikaakaan, kun joukko kollegoita tyrkkää tippa silmänurkassa plussa. Toiko on rakentavaa keskustelua, minä kysyn vaan? Ja vastaan saman tien, että paskan marjat - se on alaa taannuttavaa, tappiomielialaa luovaa ämmien märinää. Ettekö sen vertaa usko ja luota itseenne ja toisiinne, etteikö asioille voisi tehdä jotain? Puuttuuko halua, rohkeutta - vai molempia? Vai ovatko suureen ääneen julistetut epäkodat vain aikuisten satuja, joilla pönkitetään omaa egoa? Joko löytyy miestä puntaroimaan keinoja ja mahdollisuuksia, vai muutetaanko koko palstan nimi "Aromaksi"? Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa | |
![]() 04.04.2008 13:33:51 (muokattu 04.04.2008 13:42:18) | |
No noista vaihtoehdoista en itse valitsis kumpaakaan, mutta jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseen. Mä en viitti enempää ruveta väittelemään tosta asiasta sun kanssasi kun olen todennut, että sulla on vain omat "ainoat oikeat" mielipiteet asiasta kuin asiasta. Eikös meillä kaikilla oo oikeus mielipiteisiimme? EDIT: Tunnustan, että lähdin ihan sillä mielellä provoomaan sua, koska toi pitkä virkaura selittää, mihin perustuu sun luulot freelancerin työstä. Pyydän anteeksi tylyä sävyä. No, me edes keskusteltiin jostain, eikä hymistelty, vaikka sävy olikin hmhmhm - tiukka. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa | |
![]() 04.04.2008 13:55:02 | |
Voi jeesus tänkin keskutelun tasoa ydinasian suhteen ammattikapakkapaavojen taholta! Osaatteko edes hävetä? Ensin yks piehtaroittee itsesäälissä ja itkee suurentelevasti suurin piirtein jokaista pientäkin vastoinkäymistä ja epäkohtaa. Ja ei aikaakaan, kun joukko kollegoita tyrkkää tippa silmänurkassa plussa. Toiko on rakentavaa keskustelua, minä kysyn vaan? Ja vastaan saman tien, että paskan marjat - se on alaa taannuttavaa, tappiomielialaa luovaa ämmien märinää. Ettekö sen vertaa usko ja luota itseenne ja toisiinne, etteikö asioille voisi tehdä jotain? Puuttuuko halua, rohkeutta - vai molempia? Vai ovatko suureen ääneen julistetut epäkodat vain aikuisten satuja, joilla pönkitetään omaa egoa? Joko löytyy miestä puntaroimaan keinoja ja mahdollisuuksia, vai muutetaanko koko palstan nimi "Aromaksi"? Mitähän sinä nyt horiset? Jostain kumman syystä sun postaukset kääntyy aina tähän samaan, ja nyt kyllä veljeni sinä nariset. Ehkä samasta syystä sulla on napit vastakkain melkein joka päivä jonkun kanssa. Miksi sinä et tee asioille mitään, jos kerran sinulla on siihen kantti ja keinot? Miten se edistää minun keikkojani, jos sinä boikotoit jotain paikallista baaria, joka ei suostu maksamaan tessiä? Tai miten se edistää sun keikkoja, jos mä teen täällä jotain,saan vaikka 700 keikasta, onko se sulle lisää vai sulta pois? Tarvitaan vielä useampi änkyrä olemaan äänessä, ja nimenomaan äänessä. Tämänkin ketjun arvo lienee aika lähellä nollaa pidemmässä juoksussa. Mun mielestä järjestätymisastetta pitäisi saada korkeammaksi ja alalle yleensäkin sitoutumista sovittuihin pelisääntöihin. | |
![]() 04.04.2008 14:22:39 | |
Mitähän rakas ystävä nyt meinaat, kun ensin sanot, että: Mitähän sinä nyt horiset?... Sitten kumminkin vastaat mun kysymykseen noin hienosti: Tarvitaan vielä useampi änkyrä olemaan äänessä, ja nimenomaan äänessä... Mun mielestä järjestätymisastetta pitäisi saada korkeammaksi ja alalle yleensäkin sitoutumista sovittuihin pelisääntöihin. Tätä mä juuri ajan takaa. Ja jos se vaatii sen, että mä oon riidoissa vaikka joka mnettiläisen kanssa, niin on se sen arvoistakin - eikö? Ja vaikkei musta liittoon olekaan, niin asiassa ja porukassa olen kaikin puolin mukana. Siihen voit luottaa. Haastetaan kaikki "talkoisiin"!!!! Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa | |
![]() 04.04.2008 14:27:03 | |
Mitähän rakas ystävä nyt meinaat, kun ensin sanot, että: Sitten kumminkin vastaat mun kysymykseen noin hienosti: ätä mä juuri ajan takaa. Ja jos se vaatii sen, että mä oon riidoissa vaikka joka mnettiläisen kanssa, niin on se sen arvoistakin - eikö? Ja vaikkei musta liittoon olekaan, niin asiassa ja porukassa olen kaikin puolin mukana. Siihen voit luottaa. Haastetaan kaikki "talkoisiin"!!!! Siksi koska osa sun kirjoituksista on horisemista saman paskan ympärillä. Kutsuin sinut talkoisiin aromassa. Liity Muusikkojen Liittoon. | |
![]() 04.04.2008 14:29:55 | |
Siksi koska osa sun kirjoituksista on horisemista saman paskan ympärillä. Pahus - ja mää kun oon niin yrittäny erottua porukasta - HOHO! Kutsuin sinut talkoisiin aromassa. Liity Muusikkojen Liittoon. Käykö se niin vaan tämmösellä yrittäjästatuksella? Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa | |
![]() 04.04.2008 14:33:44 | |
Pahus - ja mää kun oon niin yrittäny erottua porukasta - HOHO! Käykö se niin vaan tämmösellä yrittäjästatuksella? Jos mäkin kuulun Muusikkojen liittoon, niin miten sä et voisi siellä olla? Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen(ainakin joskus!) | |
![]() 04.04.2008 14:33:51 | |
Pahus - ja mää kun oon niin yrittäny erottua porukasta - HOHO! Käykö se niin vaan tämmösellä yrittäjästatuksella? Käy. Työttömyyskassan jäseneksi et pääse, mutta ylipäätään liiton jäsenyys ei ole statuksesta kiinni. | |
![]() 04.04.2008 14:34:44 | |
Jos mäkin kuulun Muusikkojen liittoon, niin miten sä et voisi siellä olla? Etkä sinäkään ole kovin harvinainen, tai yleensäkään sinun kaltaisesi yrittäjäkollegamme. Onhan niitä siellä Freelance-muusikot ry:ssä hirmu määrä. | |
![]() 04.04.2008 14:40:23 | |
Etkä sinäkään ole kovin harvinainen, tai yleensäkään sinun kaltaisesi yrittäjäkollegamme. Onhan niitä siellä Freelance-muusikot ry:ssä hirmu määrä. No näin minäkin aattelin ja liityin. Sain heti ainakin palvelua, jota olin vailla Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen(ainakin joskus!) | |
![]() 04.04.2008 16:03:42 | |
No näin minäkin aattelin ja liityin. Sain heti ainakin palvelua, jota olin vailla Uskotko että liitto on ihan sitä varten... | |
![]() 04.04.2008 17:19:22 | |
Uskotko että liitto on ihan sitä varten... Näin olin/olen ymmärtänyt ja sitä varten siihen sitten liityinkin ;o) Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen(ainakin joskus!) | |
![]() 04.04.2008 18:12:10 | |
Uskotko että liitto on ihan sitä varten... Eix ammattiliitot ole sitä varten että saadaan jäsenistön (ja muidenkin) asiat kondikseen ? Otetaas taas. | |
![]() 04.04.2008 18:42:21 | |
No näin minäkin aattelin ja liityin. Sain heti ainakin palvelua, jota olin vailla Mä oon ollut aina ammattiyhdistysaktiivi, luottamusmies, lakkopäällikkö, mitä niitä on. Niinpä kun soittamisesta alkoi tulla liksaa ja kuulin tämän oman ammattiyhdistyksen olemassaolossa tietenkin liityin siihen, en mitenkään itse hyötyäkseni vaan omalta vähäiseltä osaltani tukemaan liiton taistelua niitten puolesta jotka kapakkakeikkailijoina pyrkivät hankkimaan elantonsa ja josta nää prot ovat olleet todella kiitollisia mulle kuten palstalta on viime aikoina saatu lukea. Kuitenkin kaikennäköistä kivaa hyötyä on tullut, jonka varaan en edes laskenut: Tutustunut kaikenlaisiin kivoihin muusikoihin, päässyt vippinä sampanjabileisiin, syönyt todella hyvin erilaisiin piikkeihin ja saanut kaikenlaista hyödyllistä infoa, esimerkiksi jos joskus suostuisin ylittämään kehä III:n, miten saisin taloudellista tukea tällaiselle yleishyödylliselle konsertttikiertueelle. | |
![]() 04.04.2008 18:53:55 | |
Voi jeesus tänkin keskutelun tasoa ydinasian suhteen ammattikapakkapaavojen taholta! Osaatteko edes hävetä? Ensin yks piehtaroittee itsesäälissä ja itkee suurentelevasti suurin piirtein jokaista pientäkin vastoinkäymistä ja epäkohtaa. Ja ei aikaakaan, kun joukko kollegoita tyrkkää tippa silmänurkassa plussa. Toiko on rakentavaa keskustelua, minä kysyn vaan? Ja vastaan saman tien, että paskan marjat - se on alaa taannuttavaa, tappiomielialaa luovaa ämmien märinää. Ettekö sen vertaa usko ja luota itseenne ja toisiinne, etteikö asioille voisi tehdä jotain? Puuttuuko halua, rohkeutta - vai molempia? Vai ovatko suureen ääneen julistetut epäkodat vain aikuisten satuja, joilla pönkitetään omaa egoa? Joko löytyy miestä puntaroimaan keinoja ja mahdollisuuksia, vai muutetaanko koko palstan nimi "Aromaksi"? Kuukausipalkka on pelkureita varten...Osaatko sinä hävetä? Siinähän sitä tuli kuitattua aika iso osa suomaisista pelkureiksi. Itsekin olin yli kaksikymmentä vuotta pelkuri. Mitä te freet sitten olette...huoria, jotka myytte itseänne rahasta? Privaa pukkaa. Varmasti, vissiin. | |
![]() 04.04.2008 19:03:14 | |
Kuukausipalkka on pelkureita varten...Osaatko sinä hävetä? Siinähän sitä tuli kuitattua aika iso osa suomaisista pelkureiksi. Itsekin olin yli kaksikymmentä vuotta pelkuri. Mitä te freet sitten olette...huoria, jotka myytte itseänne rahasta? Privaa pukkaa. Aika monen kansalaisen tavoite on päästä kuukausipalkalle. | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)