raindog 03.04.2008 22:53:48 (muokattu 06.04.2008 22:36:16) | |
---|
vietin viikon minä siellä missä ei olla kerroin itselleni kyllä olin hunningolla soitellen sotaan läksin ja palasina palasin herkän puoleni pieksin ja mullassa makasin tulin eilen kotia katkasin juoksevan veen eilen tulin kotia ja avasin tv:n huomenna kaikki on hyvin taas on huomenna kaikki on hyvin taas huutelin vieraaseen pöytään heitin huulta ja tikkaa tarjoilin juomia päille ja kyykytin rikkaan soitellen sotaan läksin palasina palasin herkän puoleni pieksin mullassa makasin tulin eilen kotia tarkastin komeron eilen tulin kotia ja sammutin valon huomenna kaikki on hyvin taas on huomenna kaikki on hyvin taas näin minä kauniin katjan ja keltasen patjan peltisen oven, sinisen puvun kaadetun kaljan soitellen sotaan läksin palasina palasin herkän puoleni pieksin mullassa makasin tulin eilen kotia ikkunan avasin eilen tulin kotia kolikkoja laskin huomenna kaikki on hyvin taas on huomenna kaikki on hyvin taas on huomenna kaikki on hyvin taas edit: kuuntelin ja huomasin, että oli yhtä säkeistöä vajaa. lisäsin kolmannen säkeistön. http://www.mikseri.net/player/playe … n=1&type=1¶meter=326341! |
tatta 04.04.2008 12:40:10 | |
---|
Hyvä stoori...voisin itse kuvitella tulevani takas rundilta, jonka jälkeen "hunningolla" oleminen on vielä venynyt viikoksi, samaisilla fiiliksillä :) soitellen sotaan läksin ja palasina palasin herkän puoleni pieksin ja mullassa makasin huutelin vieraaseen pöytään heitin huulta ja tikkaa tarjoilin juomia päille ja kyykytin rikkaan nää varsinkin oli mahtavia- Tatta the orginal Grazy Mama! Sepä se, so not!
Jos elämää seuraa kuolema... on väistämätöntä, että me molemmat olemme yhtä aikaa perillä.... |
...voisin itse kuvitella tulevani takas rundilta, jonka jälkeen "hunningolla" oleminen on vielä venynyt viikoksi, samaisilla fiiliksillä :) näin se on.. kun on eilen tullu, niin huomenna on kaikki hyvin taas. nuo sinun mainitsemat sanathan siinä oikeestaan onkin sanoja. muut on henkäilty täytteeksi. viikon jälkeen sitä tahtoo toistaa itseään..:) ja tietysti kiitos plautteesta. ! |
Himpi 04.04.2008 16:55:49 | |
---|
Joo, tosi hyvä toi palasina palaaminen ja herkän puolen piekseminen! Lehmä on turvallinen valinta. |
JCM 05.04.2008 13:45:53 | |
---|
Haa, täähän on hyvä. |
soihtu55 06.04.2008 22:43:48 | |
---|
herkän puoleni pieksin mullassa makasin onpas hyvin sanottu... kun on siipirikko |
raindog 06.04.2008 22:44:53 | |
---|
Haa, täähän on hyvä. no korjasin vähän. lisäsin sanoja ja tein uuden version. nyt se on aikalailla valmis. ! |