Bluesmies 02.04.2008 21:49:27 | |
---|
Mitä sä selität? Et siis voi ymmärtää, että jotain toista tällainen huonon menestyksen toivominen voi vituttaa? Ööö... eli Suomi-Ruotsi loppuottelussa toivot Ruotsia vai siis? |
Legatus 02.04.2008 21:49:40 | |
---|
Kuten olen joka vuosi sanonut, niin Suomen pahin ongelma on, että omilta ei uskoa heru. Kaiken maailman kaikkitietävät kertoilee pitkin kevättä kuinka "paska" Suomen tiimi on ja auta armias jos hävitään yksiki ottelu ni siitähä se vasta ilotulitus alkaa. Suomella tulee jälleen olemaan kilpailukykyinen joukkue ja ainoa tavoite on mestaruus ja jos se tulee ni syökääpä sitä neropatit. Kutakuinkin näin! Myykää minulle Jackson RR3R-kitara!!!! |
Dunga 02.04.2008 21:56:39 (muokattu 02.04.2008 21:59:13) | |
---|
Eipä tässä sitten pitäisi olla mitään niin hankalaa. Teitä vituttaa minun ja muiden kanssa-ajattelijoitteni ajattelutapa. En vain itse jaksa ymmärtää mikä siinä nyt varsinaisesti on se suuri aihe siihen. Kuten tuossa ylempänä jo mainitsinkin, niin jokaisella pudotuspelikierroksella putoaa puolet pelaajista ulos. Paljon eri kansalaisuuksia, jotka menevät edustamaan maajoukkueitaan kisoihin. Se siinä ehkä onkin, joka kierroksella putoaa niitä pelaajia niin paljon, myös suomalaisia. En näe tarvetta toivoa jollekin joukkueelle huonoa tuuria, kun niitä pelaajia tippuu mukaan kuitenkin. Eikä se joukkueen putoaminen muutenkaan aina tarkoita sitä, että pelaaja tulee mukaan, vaikka antaakin siihen mahdollisuuden. NHL- kiekko kiinnostaa minua hieman enemmän kuin jokavuotiset mm-kisat, joten luonnollisesti toivon myös siellä puurtaville suomalaisille menestystä. Kuten sanoit, turha tästä on sen enempiä vängätä. Ööö... eli Suomi-Ruotsi loppuottelussa toivot Ruotsia vai siis? Ettet vaan nyt olisi ymmärtänyt tahallasi väärin? |
BassLass 02.04.2008 21:57:10 | |
---|
Kuten olen joka vuosi sanonut, niin Suomen pahin ongelma on, että omilta ei uskoa heru. Kaiken maailman kaikkitietävät kertoilee pitkin kevättä kuinka "paska" Suomen tiimi on ja auta armias jos hävitään yksiki ottelu ni siitähä se vasta ilotulitus alkaa. Suomella tulee jälleen olemaan kilpailukykyinen joukkue ja ainoa tavoite on mestaruus ja jos se tulee ni syökääpä sitä neropatit. Samoilla fiiliksillä bro. Suomi lähtee voittamaan kisoja oli sitten minkälainen joukkue hyvänsä (Eikös se ole sanomattakin selvää) tulee niitä änäritähtiä pelaamaan tai ei. |
bedlam 02.04.2008 22:02:07 | |
---|
Mua vituttaa se, että maajoukkueen menestystä ja sen menestyksen toivomista haluavien perusteella NHL-joukkueiden tippumisen ja sitä kautta huonon menestymisen seuraksena toivotaan jopa Suomessa nykyään sitä, ettei käytännössä menestymisestä toipumatta kannata edes odottaa, että joku voisi onnistua ilman tippumista. Mutta se on vaan _mun_ mielipide. Se viimeksi nauraa joka hitaimmin ajattelee. |
inkognito 02.04.2008 22:10:55 (muokattu 02.04.2008 22:12:41) | |
---|
Kuten sanoit, turha tästä on sen enempiä vängätä. Jep, tuskinpa tässä enää puusta pidemmälle päästäisi :) Toisia kiinnostaa NHL enemmän ja itse taas saan parhaat sävärit maajoukkueen peleistä. Kuten olen joka vuosi sanonut, niin Suomen pahin ongelma on, että omilta ei uskoa heru. Kaiken maailman kaikkitietävät kertoilee pitkin kevättä kuinka "paska" Suomen tiimi on ja auta armias jos hävitään yksiki ottelu ni siitähä se vasta ilotulitus alkaa. Suomella tulee jälleen olemaan kilpailukykyinen joukkue ja ainoa tavoite on mestaruus ja jos se tulee ni syökääpä sitä neropatit. Tämä on kyllä totta. On tuntunut monenakin vuotena, että Suomi on kyennyt ylittämään itsensä aina silloin kun odotukset ovat olleet pienet ja joukkue suht. nimetön. Paras esimerkki lienee vuoden 98 Sveitsin ja vuoden 2001 Saksan MM-kisat, jolloin Suomi ylsi melko nimettömillä joukkueillaan hopeaan molemmissa kisoissa. Ensinmainituissa kisoissa mestaruus olisi jopa saattanut mennä Suomelle nimivahvan Ruotsin sijaan ilman yhtä väärin perustein hylättyä maalia. Onhan se muutenkin huomattu monena vuotena, ettei niillä nimillä pelkästään pärjätä, vaan joukkue pitää olla hyvin rakennettu ja roolitettu. |
Torniojaws 02.04.2008 23:43:04 (muokattu 02.04.2008 23:43:17) | |
---|
Eihän sitä 1995 kisoissakaan Suomella ollut mikään nimijoukkue (siihen aikaan). Siitä ne nykysankarit ponnistivat ulkomaille. |
simperi 03.04.2008 00:19:16 | |
---|
Pitäsköhän sit jättää tällaset topicit omaan arvoonsa jos ei nappaile? Ja hei, kato sä vaikka joka neljäs vuosi näitä kisoja, eiks je? Ei kokis inflaatiota. Olkoon tuo ny. Mihinköhän aikoihin näissä on lähetykset kun ovat kisat kanadassa. Joutuu varmaankin heräilemään ennen töihin menoa muutamankin kerran. Suomen alkulohkon matsit tuleepi 22.30 Suomen aikaa. "Do you want to be touched by the hands of god, or do you want to be who you are?" (Lex Icon) |
inkognito 03.04.2008 00:19:31 | |
---|
Eihän sitä 1995 kisoissakaan Suomella ollut mikään nimijoukkue (siihen aikaan). Siitä ne nykysankarit ponnistivat ulkomaille. Jep, totta puhut tavallaan, mutta 1995 on kuitenkin siinä mielessä poikkeus kahteen mainitsemaani turnaukseen verrattuna, että tuolloin ei muillakaan joukkueilla ollut nimekkäitä NHL-pelaajia joukkeissaan työsulun (??) vuoksi. Ja olihan Suomella taas toisaalta paljon läpimurron kynnyksellä olleita pelaajia (Lehtinen, Koivu, Nummelin, Sami Kapanen jne..). Anyway, hieno turnaushan se oli ja mielenkiintoinen nimenomaan NHL-korttien puuttumisen vuoksi. |
riimu 03.04.2008 01:11:29 (muokattu 03.04.2008 01:19:21) | |
---|
Nyt alkoi tämä jokavuotinen spekulaatio taas. Toivottavasti jengi ei ole taas liikkeellä sillä asenteella, että maailman paskin valmentaja, maailman paskin joukkue ja kuka älykääpiö valintoja tekee. Noilla kun olympiahopeaa, tuli world cupissa hopeaa, mm-mitalia jne. Hankalaa on monille myös myöntää se aina, että parempi joukkue voittaa. Uskon että noihin kisoihin saadaan pirun iskukykyinen ryhmä, joka taistelee mitaleista. Tuli se Venäjän supertiimikin viime vuonna kaadettua. Juutuubista löytyy Malkinin ilmeet ikuisesti kun Koivu rankaisi. Tää perinteinen kaava tuntuu olevan, että aluksi haukutaan joukkue ja valmennusjohto, sitten joukkue menestyy, odotetaan liikoja, haukutaan kaikki. Mutta enpä tämän enempää jaksa tässä vaiheessa sanoa. Kun rupeaa kunnon kokoonpanoja tulemaan, niin uskon että ovat hyvät ja niillä pärjätään mainiosti. EDIT: Joka kisojen pääasia on Ville Peltosen dissaaminen. Kas kummaa kun kisojen alkaessa jätkää kaikki haukkuu, mutta jätkä on sellanen uskomaton työmyyrä ettei mitään rajaa. Plus pitäs saada puolustajia jotka tosiaan pitää noi hirmuhyökkääjät kurissa. Don't ask me about Grim Fandango. |
samsonov 03.04.2008 09:26:02 (muokattu 03.04.2008 09:26:21) | |
---|
Eilen Jokerit - Blues pelistä huomas taas et Sheddenin pelitavan tärkein prioriteetti hyökkäyspäässä on kokoajan pelata kiekkoo maalille. Ja Jokereitten hyökkäyskalusto sopii tähän, isoja vahvoja jässiköitä joilla pysyy kiekkoki lavassa. Leino, Wilm, Santala, Rita, Varis jne. Sitä vaan meinaan et tuonko sais yhtä tehokkaasti Sheden iskostettua maajoukkueeseenki ja valittee sinne oikeanlaisia hyökkejä ni pienessä kaukalossa tulee maaleja tolleen. Trafikkia maalille vaan. O. Jokinen, Peltonen, Bergenheim, Nokelainen yms. osaa just ton. Ja Bergenheim ja Nokelainen on hyviä pelaajia, taklaa, riistää ja reppii, me likes. |
Booligan 03.04.2008 22:00:30 | |
---|
joo, Sheddenin pitää ehdottomasti painottaa (ja se on helpompaa nyt kun Raipe on poissa, kaikella kunnioituksella) LAUKAUSTEN tärkeyttä. jos edessä on tyhjä maali, niin ei siitä syötetä vaikka kaveri olisikin vieressä. ilman vetoja ei tule maaleja ja se on maajoukkueelle ollut vaikeaa tajuta lähes aina. nuotteja säästämättä |
Ziggy Bubba 03.04.2008 22:25:33 (muokattu 03.04.2008 22:25:46) | |
---|
On kyllä ihmeellinen tuo Suomen valmennusjärjestely, eikös sitä Jalosta olisi voinut heittää heti ykköseksi? Saa nähdä mikä on Sheddenin motivaatio ens kaudella... "It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious."
-Bill Hicks |
Eihän sitä 1995 kisoissakaan Suomella ollut mikään nimijoukkue (siihen aikaan). Siitä ne nykysankarit ponnistivat ulkomaille. Suurimmat tähdet olivat pois, mutta niin ne olivat muiltakin mailta. Nimijoukkue tai ei, niin suurin osa Suomen pelaajista oli jo arvokisamitalisteja ja vieläpä useampikertaisia mitalisteja monet. Kaikenkaikkiaan paljon rutinoituneita maajoukkuepelaajia joukkueessa. Minä olen minä. |
BMF 04.04.2008 00:19:37 | |
---|
Mä näkisin tässä suomen joukkueen mollaamisen vähän tommosena käänteispsykologiana. Eli ollaan valmiiks jo sitä mieltä, että "niin niin, vittu taas otetaan p***eeseen, kun viien taalan h**rat" ja kuitenkin salaa tietty ollaan toista mieltä vaikka muuta kuulutetaankin ulospäin. Tiukan paikan tullen pelissä livistetään ehkä jääkaapille ettei tarvitse todistaa mahdollisesti tulevaa nöyryytystä, ja näin ollen kaukosäädin ei koe äkillistä muodonmuutosta. Ja sitten jos turpaan sitten pelissä loppujenviimein tulee oli se vastustaja kuka hyvänsä, niin aina voi sitten turvautua tuttuihin turvallisiin fraaseihin, kuten "mitä mä sanoin!!1" tai "mää tiesin tän!1$$". Jos voitto lohkeaa, niin sillon on hyvä syy ryypätä. Niin no hävitty peli ajaa kai saman asian. "Tekemätöntä ei saa tekemättömäksi." |
Manuel Pyrhullo 04.04.2008 09:21:13 | |
---|
Suomi vie! Florida, Chicago ja Tampa Bay ovat ainakin viivan alapuolella. En kyllä edes tiedä missä suomalaisia nykyään pelaa... |
HaloOfFlies 04.04.2008 17:43:21 (muokattu 04.04.2008 17:48:18) | |
---|
Tällä hetkellä maajoukkueen käyttöön ovat jo vapautuneet ainakin Vesa Toskala, Karri Rämö, Kari Lehtonen, Hannu Toivonen, Fredrik Norrena, Sean Bergenheim, Olli Jokinen, Ville Peltonen, Sami Salo, Toni Lydman, Teppo Numminen ja Joni Pitkänen. Näistä Pitkänen on jo julkisesti sanonut haluavansa mukaan kisoihin http://www.hs.fi/urheilu/artikkeli/ … at+Pitk%C3%A4st%C3%A4/1135235301273 Lisäksi Philadelphia on itäisessä konferenssissa pisteen päässä viivasta, ja sillä on pari peliä jäljellä "Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5 |
Booligan 04.04.2008 22:52:53 | |
---|
Tällä hetkellä maajoukkueen käyttöön ovat jo vapautuneet ainakin Vesa Toskala, Karri Rämö, Kari Lehtonen, Hannu Toivonen, Fredrik Norrena, Sean Bergenheim, Olli Jokinen, Ville Peltonen, Sami Salo, Toni Lydman, Teppo Numminen ja Joni Pitkänen. Näistä Pitkänen on jo julkisesti sanonut haluavansa mukaan kisoihin http://www.hs.fi/urheilu/artikkeli/ … at+Pitk%C3%A4st%C3%A4/1135235301273 Lisäksi Philadelphia on itäisessä konferenssissa pisteen päässä viivasta, ja sillä on pari peliä jäljellä Mua jotenki vituttaa toi Olli Jokinen. se on ehkä antanut vähän nousta päähän tai jotain, joku siinä kaverissa mättää. Peltonen oli Sheddenin mukaan myös ilmoittanut halukkuutensa pelata leijonapaidassa. Numminen tuskin tulee, hän kun ei pelannut yhtään peliä koko kaudella sydänleikkauksen takia. Toni Lydman, Sami Salo, Bergenheim ja Toskala ovat kyllä enemmän kuin tervetulleita. nuotteja säästämättä |
Rattata 04.04.2008 22:57:06 | |
---|
On ainakin yksi syy ostaa digiboxi kuukauden sisällä. Unettomia öitä, todellakin. Voi olla, ehkä oon aikasemminkin itkenyt tästä mutta mä en edelleenkään ottais Aki Bergiä joukkueeseen. Mutta aina se siellä on joten on vissiin parasta tottua ajatukseen. |
dipshit 05.04.2008 03:18:51 | |
---|
Toivottavasti Pekka Saravo ei pelaa. Todennäköisesti turha toivo. Tuntuu että kaveri ei ole tehnyt muutakuin hallaa Suomen maajoukkueelle |