Y3J 02.04.2008 15:52:00 | |
---|
Raskaimmillaan varmaankin AC/DC osastolla liikuttaisiin, mitään ylihurjaa jyräilyä ei siis ole mahdollista apinasta repiä. Joo, tuollaista juuri haen. Soittelen usein kevyellä säröllä puolitetulla kaulahumpparilla, siitä kun vaihtaa kokonaiseen tallahumppariin ja pistää Bad Monkeyn päälle niin luulis tulevan juuri sopiva kontrasti. It's time to kick ass and chew bubble gum... and I'm all out of gum! |
UKKOMIES 03.04.2008 15:50:22 | |
---|
Kannattaako hankkia Rolandin Cuben 60 kanssa vai saako rolandista lähes samat säröt ulos ku tosta? ja tuleeko muuntaja mukana? dyyd vastatkaa! Soitan mitä haluan, milloin haluan, millä haluan ja missä haluan. |
s8na 03.04.2008 20:04:05 | |
---|
dyyd vastatkaa! Ei tuu muuntaja mukana. Rolandista en tiiäjä mitää. |
dyyd vastatkaa! Patteri tulee. Ja jos on eri vehkeet, on eri sundit. Dyyd. Mutta osta se Cube. Jos sen jälkeen koet tarvitsevasi lisäboostia, niin hanki Bad Monkey. |
Nacher 03.04.2008 21:27:08 | |
---|
Oma Bad Monkeyni kuoli juuri. Muutaman kuukauden ikäinen, käytetty vaan kotona sukkasilla polkien. Mykistyi vain koko laite totaalisesti tänään, kun yritin soittaa. Eipä ehkä hirveän vahvaa tekoa ollut tuo, noh, ei ollut kalliskaan. Mutta silti... |
oiva tumpeloinen 03.04.2008 21:28:59 | |
---|
Oma Bad Monkeyni kuoli juuri. Muutaman kuukauden ikäinen, käytetty vaan kotona sukkasilla polkien. Mykistyi vain koko laite totaalisesti tänään, kun yritin soittaa. Eipä ehkä hirveän vahvaa tekoa ollut tuo, noh, ei ollut kalliskaan. Mutta silti... Laita takuuseen. Saahan sen tilalle uuden. Pitääköhän tässä itsekin alkaa omaansa aina sopivin väliajoin ottaa hyllyltä testiin, että saa varmistettua toimivuuden... |
Estranged 03.04.2008 21:29:17 | |
---|
Oma Bad Monkeyni kuoli juuri. Muutaman kuukauden ikäinen, käytetty vaan kotona sukkasilla polkien. Mykistyi vain koko laite totaalisesti tänään, kun yritin soittaa. Eipä ehkä hirveän vahvaa tekoa ollut tuo, noh, ei ollut kalliskaan. Mutta silti... Patteri loppu? Vai käytätkö virtalähdettä? "I only know two kinds of people; those who obey me and those who die." -Chuck Norris |
PuNkKi 03.04.2008 21:55:16 | |
---|
Oma Bad Monkeyni kuoli juuri. Muutaman kuukauden ikäinen, käytetty vaan kotona sukkasilla polkien. Mykistyi vain koko laite totaalisesti tänään, kun yritin soittaa. Eipä ehkä hirveän vahvaa tekoa ollut tuo, noh, ei ollut kalliskaan. Mutta silti... tyypillistä digitechiä :( Se mikä ei tapa, sattuu aivan saatanasti. |
Ziggy Bubba 03.04.2008 22:12:41 (muokattu 03.04.2008 22:13:33) | |
---|
tyypillistä digitechiä :( Höpön-löpön, eipäs yleistetä. Tuohon hintaan ei taida muita noin tukevarakenteista od-spedua saadakaan, laatupeli se Apina ainakin on, eikä vain hintaisekseen. Sama pätee Hot Headiin, joka ei tosin soundeillaan juuri loistanut. Digitechin digivermeistä mulla ei ole tosin hajua, mutta niistä tässä ei kai puhuttukaan. E: pistäs apinas takuuseen, Nacher... "It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious."
-Bill Hicks |
Simo78 03.04.2008 22:59:06 | |
---|
Höpön-löpön, eipäs yleistetä. Tuohon hintaan ei taida muita noin tukevarakenteista od-spedua saadakaan, laatupeli se Apina ainakin on, eikä vain hintaisekseen. Sama pätee Hot Headiin, joka ei tosin soundeillaan juuri loistanut. Digitechin digivermeistä mulla ei ole tosin hajua, mutta niistä tässä ei kai puhuttukaan. E: pistäs apinas takuuseen, Nacher... Kyllä joo menee paskapuheen piikkiin!! Mun kaksi digitechiä ainakin on toiminut ja toimii ihan moitteettomasti... |
s8na 04.04.2008 10:15:53 (muokattu 04.04.2008 10:20:45) | |
---|
Korjataas mun käsityksiä tosta monkeystä. Joskus vähä parjasin sitä et eipä ole kummonen. No ei se ihmeboksi ole vieläkään mutta tajusin miten sitä pitää käyttää. En varsinaisesti pidä sen soundista sellaisenaan, (jotenkin "muovinen"), mutta putkivahvarin särön timmintämiseen se tosiaan toimii. Lutku marshal särö tiukentuu, ja apinan muoviääni peittyy lopulta putkien ruputukseen. Tämän opin kun tajusin kytkeä kitaran ja apinan vahvistimeni high inputtiin ja käänsin etuasteen kovalle. Tosin tämän saman tekee moni muukin overdrive-pedaali. |
MTM 04.04.2008 10:25:35 | |
---|
Mutta osta se Cube. Jos sen jälkeen koet tarvitsevasi lisäboostia, niin hanki Bad Monkey. Näin juuri ja kuten ylläolevassakin todettu: boosterina se on mainio. Itselläni se on Cube 30X:n edessä, ja antaa mukavasti hillittyä rähinää melkein joka mallinnokseen. Tietenkään Cubessa ei pidä silloin gainia säätää kovin isolle, minulla se on usein noin klo 9-11 ja Monkeyssä vastaavasti noin klo 12:n paikkeilla. Ilman pedaalia Cuben särö ei ole huono mutta hiukan liian tasainen ja siisti, Monkey lisää siihen sellaista rohisevaa rosoa. |
PuNkKi 04.04.2008 10:25:59 | |
---|
Kyllä joo menee paskapuheen piikkiin!! Mun kaksi digitechiä ainakin on toiminut ja toimii ihan moitteettomasti... nii no.. mitenvain. aikanaan kun tikitekiä olin ostamassa ei jokainen testaamani yksilö edes halunnut toimia. silloin dlx (hki) myyjä vain totesi että digitechejä tulee kyllä valitettavan paljon takaisin vikojensa takia. Se mikä ei tapa, sattuu aivan saatanasti. |
mhaarala 05.04.2008 11:01:42 | |
---|
DigiTech on kohtalaisen halvalla rakennettu. Komponentit suoraan piirilevyllä, kytkimenä on minimaallisen pieni napintapainen piirilevyllä jne jne. Se tukeva kotelointi pelastaa kuitenkin paljon ja ainakin oma Bad Monkey on toiminut vallan mallikkaasti. :) Hymyä huuleen kun kuset vastatuuleen |
Tympee Huttunen 05.04.2008 11:06:21 | |
---|
DigiTech on kohtalaisen halvalla rakennettu. Komponentit suoraan piirilevyllä, kytkimenä on minimaallisen pieni napintapainen piirilevyllä jne jne. Se tukeva kotelointi pelastaa kuitenkin paljon ja ainakin oma Bad Monkey on toiminut vallan mallikkaasti. :) Tosiaan pintaliitoskomponentteja ja itse kytkin on todella pieni, ja samalla saattaa olla melko hankala vaihtaa. Tosin sen suunnittelu on melko hyvä, kun itse nappiin vaikuttaa vain se poljinosan kumi. Pedaalin korjauttaminen on melko turhaa, kun halvemmalla saa ostettua uuden. Hyväsoundinen peli kyllä ja istuu minunkin Laneyn eteen todella hyvin. |
Janne19691 05.04.2008 11:21:03 | |
---|
Mullakin on Bad Monkey ja ihan hirvee etuastetyylinen sirisijähän se on mutta se on mulla backuppina vain, siinä kun on se kaiutinsimuloitu ulostulo mikseriin. Toivottavasti en joudu ikinä käyttämään. No onhan se parempi kuin mikään Tube Screameri, jotain positiivistakin. Rule #1: There are no rules. |
Kivijalka 05.04.2008 11:34:43 | |
---|
Mullakin on Bad Monkey ja ihan hirvee etuastetyylinen sirisijähän se on mutta se on mulla backuppina vain, siinä kun on se kaiutinsimuloitu ulostulo mikseriin. Toivottavasti en joudu ikinä käyttämään. No onhan se parempi kuin mikään Tube Screameri, jotain positiivistakin. Ei mikään draivipedaali koskaan aitoa vahvistinta korvaa, se on selvä. Yhdyn kyllä tuohon mielipiteeseen että mikään Ibanezin TS-perheen laite ei yllä samalle tasolle (tai ainakaan TS808RI, TS9, TS9DX, TS7 ja TS5, sitä '79-mallia en uskaltanut testata kun maalipinnan naarmuttaminen olisi pitänyt korvata omasta lompakosta). I regret to tell you that my mental wounds are not healing. In fact, they are driving me quite insane. I shudder to think that I might be going off the rails on a train, which is quintessentially, crazy. |
Torniojaws 27.06.2008 18:33:42 | |
---|
Omasta apinasta irtosi virtaliitin kokonaan ja heiluu jossain pedaalin sisällä. Näin ilman mitään epätavallista väkivaltaa. Harmi vain kun on pop-niiteillä kiinni tuo pedaali niin eipä sitä oikein voi korjatakaan. Pitänee lähettää takuuseen, tosin siihen menee sitten "vuosi" kunnes pedaali on takaisin. Vortechin kolme täysipitkää nyt CD:nä! Hinta 12 euroa. Tilausohjeet webbisivuilla. |
Antti1 27.06.2008 18:37:15 | |
---|
Eipäs olla avuttomia! Porakone kätehen, poppari kiertoradalle ja korjaamisen jälkeen uusi tilalle. "If life seems jolly rotten there's something you've forgotten and that's to laugh and smile and dance and sing." |
Kivijalka 27.06.2008 18:42:16 | |
---|
Omasta apinasta irtosi virtaliitin kokonaan ja heiluu jossain pedaalin sisällä. Näin ilman mitään epätavallista väkivaltaa. Harmi vain kun on pop-niiteillä kiinni tuo pedaali niin eipä sitä oikein voi korjatakaan. Pitänee lähettää takuuseen, tosin siihen menee sitten "vuosi" kunnes pedaali on takaisin. Mysseä, ilmeisesti uudemmat sitten ovat tuollaisia... Itsellä on kaksi kappaletta niitä "Made in USA" malleja ja ihan ruuveilla ovat kiinni. I regret to tell you that my mental wounds are not healing. In fact, they are driving me quite insane. I shudder to think that I might be going off the rails on a train, which is quintessentially, crazy. |